Урок Твої уподобання

Про матеріал
Урок-систематизація знань за 3 темами "Спорт", "Тварини", "Їжа". Цілі уроку: формувати комунікативну, соціокультурну та здоров’язберігаючу компетентності (предметні), розвивати навички монологічного мовлення; формувати мовну та мовленнєву компетентності; розвивати ключові компетентності здобувачів освіти:
Перегляд файлу

Дата: 21.02.23

Клас: 6

Тема: Твої уподобання

Цілі: формувати комунікативну, соціокультурну та здоров’язберігаючу компетентності (предметні), розвивати навички монологічного мовлення; формувати мовну та мовленнєву компетентності; розвивати ключові компетентності здобувачів освіти:

  • спілкування іноземними мовами – прищеплювати інтерес до вивчення іноземної мови;
  • ініціативність та підприємливість – ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації;
  • уміння вчитися впродовж життя - уміння працювати онлайн, розвивати мовну здогадку;
  • здоров’язберігаючу - розвивати та підтримувати прагнення до здорового способу життя;
  • залучати здобувачів освіти до підтримання свого здоров’я протягом уроку;

Очікувані результати: на кінець уроку здобувач освіти зможе:

  • описувати уподобання;
  • розповідати про свої вподобання, та своїх однокласників;
  • аналізувати нову інформацію;
  • повторити вивчену лексику та застосовувати її в умовах комунікативної ситуації;
  • сприймати мову на слух.

Інтегрована змістова лінія, що реалізується: Екологічна безпека та сталий розвиток (аналізує уподобання)/ Здоров’я та безпека (аргументує вибір продуктів харчування)

     PROCEDURE

Хвилина мовчання (переглядаємо відео)

  1. Warming up activity.

C:\Users\InozemnaDeutch\Desktop\Рисунок213.pngGood morning, children! I’m glad to see you. I’d like to know how are you today. Look on the picture and give me the answer.

Let’s start our lesson. Today we are going to talkin about “Things we like”. What do you think what we’ll have taken from the lesson?. Спільне визначення цілей уроку

Сьогодні ви працюватимете з картками для самооцінювання своєї роботи на уроці. (роздаю картки) В дану картку вписуватимте ту кількість балів, на скільки ви оцінюєте свою роботу на даному етапі.

C:\Users\InozemnaDeutch\Desktop\відкритий урок\Картка для самооцінювання.jpg

  1. Communicative practice (Lexical interactive game)

Т. Let’s play a puzzle-game “I like/ I don’t like?” Look on the screen and say like or dislike. And name the thing.

3. Practice of listening skills.

We are going to watch video, but firstly look on the tasks. Is there everything understantable for you?

Ok, so listen and circle the right answer.

Very well, now you see on the screen correct answer. Check, please by yourself.

C:\Users\InozemnaDeutch\Desktop\Безымянный.png
4. Practice of speaking skills (p.97)

Students, choose please one word, and group together on three groups according to words you have chosen. It is Sport, Food and Animals.

Then ask each other about favorite things. Then tell us about your classmates’ preferences.

  • What is your favorite sport/food/animal …?
  • I like …
  • My favorite is …
  • She/he likes …
  • Her/his favorite …

III. Summing-up.

Home assignment (Написати вподобання членів своєї сім’ї)

Самооцінювання, рефлексія

docx
До підручника
Англійська мова (2-й рік навчання) 6 клас (Пахомова Т.Г.)
Додано
10 березня 2023
Переглядів
283
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку