Дата: 21.02.23
Клас: 6
Тема: Твої уподобання
Цілі: формувати комунікативну, соціокультурну та здоров’язберігаючу компетентності (предметні), розвивати навички монологічного мовлення; формувати мовну та мовленнєву компетентності; розвивати ключові компетентності здобувачів освіти:
Очікувані результати: на кінець уроку здобувач освіти зможе:
Інтегрована змістова лінія, що реалізується: Екологічна безпека та сталий розвиток (аналізує уподобання)/ Здоров’я та безпека (аргументує вибір продуктів харчування)
PROCEDURE
Хвилина мовчання (переглядаємо відео)
Good morning, children! I’m glad to see you. I’d like to know how are you today. Look on the picture and give me the answer.
Let’s start our lesson. Today we are going to talkin about “Things we like”. What do you think what we’ll have taken from the lesson?. Спільне визначення цілей уроку
Сьогодні ви працюватимете з картками для самооцінювання своєї роботи на уроці. (роздаю картки) В дану картку вписуватимте ту кількість балів, на скільки ви оцінюєте свою роботу на даному етапі.
Т. Let’s play a puzzle-game “I like/ I don’t like?” Look on the screen and say like or dislike. And name the thing.
3. Practice of listening skills.
We are going to watch video, but firstly look on the tasks. Is there everything understantable for you?
Ok, so listen and circle the right answer.
Very well, now you see on the screen correct answer. Check, please by yourself.
4. Practice of speaking skills (p.97)
Students, choose please one word, and group together on three groups according to words you have chosen. It is Sport, Food and Animals.
Then ask each other about favorite things. Then tell us about your classmates’ preferences.
III. Summing-up.
Home assignment (Написати вподобання членів своєї сім’ї)
Самооцінювання, рефлексія