28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Урок у 1 класі на тему:"Знайомство"

Про матеріал

Тема уроку: Знайомство

Мета уроку: ознайомити учнів з вимовою деяких англійських звуків, відпрацювати форми привітання і прощання та закріпити їх вживання у мовленні учнів;

розвивати усне мовлення, артикуляційні навички;

виховувати інтерес до вивчення іноземної мови, культуру спілкування.

Обладнання: підручник, магнітофон, роздатковий матеріал.

Перегляд файлу

Урок №2

Тема уроку: Казки країн, мову яких ми вивчаємо (2)

Мета уроку: ознайомити учнів з вимовою деяких англійських звуків, відпрацювати форми привітання і прощання та закріпити їх вживання у мовленні учнів;

розвивати усне мовлення, артикуляційні навички;

виховувати інтерес до вивчення іноземної мови, культуру спілкування.

Обладнання: підручник, магнітофон, роздатковий матеріал.

Зміст уроку

І. Організаційний момент. Введення в англомовну атмосферу

1. Привітання. Вивчення віршу

T: - Good morning, dear children!    - Nice to meet you! (повторюємо декілька разів)

Вивчення привітання:

Good morning, good morning!

Good morning to you!

Good morning, dear teacher!

We are glad to see you.

2. Фонетична зарядка.

Діти, послухайте, будь ласка, казочку про язичок. Приготуйтеся повторювати англійські звуки за мною.

Казка про язичок (1)

Жив собі був Язичок [j]. Був у нього дуже зручний будиночок – наш рот. У домі є стіни, стеля, підлога. Знайдіть у будинку свого язичка і стіни, і підлогу, і стелю. Є у Язичка улюблене місце на стелі – бугорки за верхніми зубами. Тут язичок полюбляє гратися у звуки [d], [t], [n], [l], [s], [z]. Однієї ночі здійнялася страшенна буря, подув сильний вітер [u:], зашуміли дерева і пішов дощ. Язичок прокинувся і прислухався до звуків. Він почув, як ухкає сова [u], як фиркає їжачок [f], [v]. Якийсь невідомий птах повторював [l]. Десь мукала корова [m], гелготали гуси [g]. Язичок спав і тихо дихав уві сні [h]. А уві сні Язичок чув, як барабанить по даху дощ [p].(Повторення окремих звуків кілька разів).

3. Повідомлення теми та мети уроку.

T: Сьогодні ми з вами повторимо, як правильно знайомитись, вітатись і прощатись. Також ми будемо працювати в парах і, звичайно, гратися.

ІІІ. Основна частина уроку

  1. Повторення пісеньки-привітання

T: Діти, давайте пригадаємо нашу пісеньку-привітання.

Hello! Hello! Hello! (4 рази) - робимо кругові рухи то лівою, то правою рукою.

I am glad to see you! (4 рази) - робимо «окуляри» і роззираємося навколо.

I am glad to meet you! ( 4 рази) – махаємо «привіт» то лівою, то правою рукою.

Повторюємо кілька разів.

2. Робота з підручником. Look and listen

Впр. 1, с.6      T: Давайте привітаємося з нашими друзями.

3.Фізкультхвилинка.

А зараз давайте відпочинемо. Повторюйте слова та рухи за мною.

Hands up, hands down.

Hands on hips, sit down.

Stand up, hands to the sides.

Bend left, bend right.

One, two, three – hop!

One, two, three – stop!

Stand still!

4 .Розвиток діалогічного мовлення. Робота в парах.

T: А зараз привітайте один одного і представтесь.

P1: Hello! I am ….

P2: Hi! I am …..

P1: Nice to meet you!

P2: Nice to meet you too!

P1: Goodbye, …!

P2: Bye, …!

5. Робота з піснею

Учні прослуховують вірш.

  • Разом з учителем кілька разів повторюють.
  • Змагання між рядами, хто краще проспіває пісню.

Привітання( пісня CD). Слова композиции Good Morning, Mr. Rooster:

♫ Добрий ранок.

Добрий ранок. [З руками над головою, нахилитися вбік.]
Добрий ранок (Потім вказати у напрямку один одного]
Добрий ранок,[рогбимо коло над головою руками.]
Пане Півню. [показати гребінець півня пальцями руки над головою.]
Good morning. [Indicating a rising sun, make a circle over your head with your arms.]
Good morning. [With arms over your head, lean to the side.]
Good morning to you. [With arms over your head, lean to the other side. Then, point out towards a friend.]
Good morning,[Make a circle over your head with your arms.]
Mr. Rooster. [Rooster gesture – With your fingers spread wide, touch your thumb to your forehead, representing a rooster’s comb.]
Cock-a-doodle-doo. [Flap your elbows like a rooster’s wings.]
Good morning.
Good morning.
Good morning to you.
Good morning,
Mr. Rooster.
Cock-a-doodle-doo.
Cock-a-doodle-doo. Cock-a-doodle-doo. Cock-a-doodle-doo! [Flap your elbows like a rooster’s wings.]
Good morning to you! ♫

  •  

6. Робота з роздатковим матеріалом.

А) Подивись і скажи, що говорить Енн.

Б) Домалюй доріжки до школи

7. Вивчення віршу

Good - bye

Good - bye, 
Good - bye, 
Good - bye 
My doll. 
Good - bye, 
Good - bye, 
Good - bye 
You all.

III. Заключна частина уроку

1. Підсумок уроку.

 Гра « Намалюй смайлика»

T: На початку уроку наші обличчя були такими:

T: А тепер вони які? ( вчитель малює на дошці перший смайлика, а потім всі діти)

2. Закінчення уроку.

Stand up, please! The lesson is over. Goodbye, children.

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням англійської мови) 1 клас (Карпюк О. Д., Ростоцька М.Є.)
Додано
28 жовтня 2018
Переглядів
455
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку