Тема Домашні тварини “Pets”
Тема уроку (урок з теми №1) Наші домашні улюбленці “Our Pets”
Мета уроку: Ознайомити учнів з лексичними одиницями з теми домашні улюбленці “Pets”
Задачі:
навчальна: ознайомити учнів з назвами свійських тварин cat, dog, mouse, rabbit, parrot;
практикувати учнів у вживанні структур: It is a …. Is it a …? - Yes, it is. (No, it isn’t.)
розвивальна: розвивати фонематичний слух учнів, увагу, мовну реакцію, творче мислення; учити працювати в групі;
виховна: прищеплювати любов до тварин, підтримувати мотивацію до вивчення англійської мови.
Форма уроку: введення нового матеріалу
Обладнання: ноутбук, проектор, екран, відео – ролики, презентація, «смайлик», кошик з іграшками, олівці, книжечки - розмальовки, малюнки до віршика про кольори, малюнки-пазли, м’яч.
Хід уроку
1.Організаційний момент. Привітання. (відео – ролик “Hello! How are you?”) https://tinyurl.com/mrxvuadz
2.Основна частина. Ознайомлення учнів з назвами свійських тварин.
Учитель: Діти, сьогодні Смайлик Сем прийшов до вас не один. Він приніс отакий кошик. Давайте глянемо, що Сем приніс. Діти, це домашні улюбленці Сема! Він хоче, щоб ми з вами навчились називати їх англійською мовою. Я буду діставати з кошика тваринку і називати її англійською, а ви слухайте і повторюйте за мною. ( вчитель дістає з кошика іграшки - «тваринки»)
Вчитель називає улюбленця: a cat, a dog, a mouse, a rabbit, a parrot.
It is a cat. It is a dog. It is a mouse. It is a rabbit. It is a parrot. (учні повторюють)
Учитель: Діти, а зараз Сем хоче перевірити, як ви запам’ятали назви улюбленців. (активізація вживання структур It is a …. Is it a …? - Yes, it is. (No, it isn’t.)
А тепер давайте подивимось відео-ролик про улюбленців Смайлика Сема. (відео-ролик) https://tinyurl.com/mu7x68rm
Діти, а зараз ми з вами пограємо в гру «перекладач» ( гра з м’ячем на килимку: вчитель називає слово – англійську назву тваринки та кидає м’яч учню, учень називає українською і кидає м’яч вчителю, потім вчитель називає слова українською, а учні перекладають англійською.)
Учитель: Діти, скажіть, а чи є у вас домашні улюбленці?
Давайте зараз подивимось, хто з вас має вдома улюбленців і яких.
(презентація “Our Pets”)
Учитель: Діти, Сем приготував вам книжечки-розмальовки “Our Pets”. Розфарбуйте тваринок, з якими ви сьогодні познайомились. Але давайте з вами повторимо кольори англійською
(з використанням малюнків до віршика):
Ось біжить руденький cat - обираємо фарбу (red).
А цих сірих мишей - намалюємо фарбою (grey).
Мавпу і ведмедик бравий - ми малюємо фарбою (brown).
Поросятко Хрюки-свинк - намалюємо фарбою... (pink).
А собаку, що звуть Крег - замалюємо фарбою... (black).
Дуже рибок і папуг я люблю - їх малюємо фарбою... (yellow, blue).
Про хом’яка й кролика не забувай - замальовуй
їх фарбою ... (white).
А щоб жабку розмалювати, колір легко підібрати,
Бо для жабки він один - обираєш фарбу... (green).
(учні розфарбовують тваринок)
Учитель: Діти, а зараз об’єднайтеся в групи та складіть малюнок-пазл. Ви взнаєте, яка тваринка у вас на малюнку. (учні об’єднуються в групи за допомогою кольорів та складають малюнок-пазл)
Учитель: Діти, ви молодці! Ви гарно працювали. Смайлик Сем підготував вам цікавий мультфільм – пісеньку “Three Little Kittens”.
(відео-ролик) https://tinyurl.com/yc8mzsj9
3. Підведення підсумків. Учитель: Діти, Сему час повертатися додому, а наше заняття закінчується. Давайте посадимо домашніх улюбленців Сема назад до кошику та ще раз повторимо назву домашніх улюбленців, яких ми сьогодні взнали. (діти називають тваринок It is a ….) А тепер скажемо Сему “Good Bye!” (Діти співають пісеньку з використанням відео - ролика)