Урок у 1 класі НУШ з теми "Our Pets"

Про матеріал
Урок у 1 класі НУШ з теми "Our Pets" з використанням різноманітних форм навчання (відео-ролики, презентація, розмальовки, пазли. іграшки). Задачі уроку: ознайомити учнів з назвами тварин - домашніх улюбленців, практикувати учнів у вживанні структур: It is a …. Is it a …? - Yes, it is. (No, it isn’t.), прищеплювати любов до тварин, підтримувати мотивацію до вивчення англійської мови.
Перегляд файлу

Тема    Домашні тварини  “Pets”

Тема уроку (урок з теми №1)  Наші домашні улюбленці “Our Pets”

 

Мета  уроку:  Ознайомити учнів з лексичними одиницями з теми домашні улюбленці “Pets”

 

Задачі:

навчальна: ознайомити учнів з назвами свійських тварин cat, dog, mouse, rabbit, parrot;

практикувати учнів у вживанні структур: It is a …. Is it a …? - Yes, it is. (No, it isn’t.)

 

розвивальна: розвивати фонематичний слух учнів, увагу, мовну реакцію, творче мислення; учити працювати в групі;  

 

виховна: прищеплювати любов до тварин, підтримувати мотивацію до вивчення англійської мови.

 

Форма уроку:  введення нового матеріалу

Обладнання: ноутбук, проектор, екран, відео – ролики, презентація,  «смайлик», кошик з іграшками, олівці, книжечки -  розмальовки,  малюнки до віршика про кольори, малюнки-пазли, м’яч.  

Хід уроку

1.Організаційний момент. Привітання. (відео – ролик “Hello! How are you?”) https://tinyurl.com/mrxvuadz

 

2.Основна частина. Ознайомлення учнів з назвами свійських тварин.

Учитель: Діти, сьогодні Смайлик Сем прийшов до вас не один. Він приніс отакий кошик. Давайте глянемо, що Сем приніс. Діти, це домашні улюбленці Сема! Він хоче, щоб ми з вами навчились називати їх англійською мовою. Я буду діставати з кошика тваринку і називати її англійською, а ви слухайте і повторюйте за мною. ( вчитель дістає з кошика іграшки - «тваринки»)

Вчитель називає улюбленця: a cat, a dog, a mouse, a rabbit, a parrot.

It is a cat. It is a dog. It is a mouse. It is a rabbit. It is a parrot. (учні повторюють)

Учитель: Діти, а зараз Сем хоче перевірити, як ви запам’ятали назви улюбленців. (активізація вживання структур It is a …. Is it a …? - Yes, it is. (No, it isn’t.)

А тепер давайте подивимось відео-ролик про улюбленців Смайлика Сема. (відео-ролик)  https://tinyurl.com/mu7x68rm

Діти, а зараз ми з вами пограємо в гру «перекладач» ( гра з м’ячем на килимку: вчитель називає слово – англійську назву тваринки та кидає м’яч учню, учень називає українською і кидає м’яч вчителю, потім вчитель називає слова українською, а учні перекладають англійською.)

Учитель: Діти, скажіть, а чи є у вас домашні улюбленці?

Давайте зараз подивимось, хто з вас має вдома улюбленців і яких.

(презентація “Our Pets”)

Учитель: Діти, Сем приготував вам книжечки-розмальовки “Our Pets”. Розфарбуйте тваринок, з якими ви сьогодні познайомились. Але давайте з вами повторимо кольори англійською

(з використанням малюнків до віршика):

        Ось біжить руденький cat - обираємо фарбу  (red).

       А цих сірих мишей - намалюємо фарбою  (grey).

Мавпу і ведмедик бравий - ми малюємо фарбою  (brown).

Поросятко Хрюки-свинк - намалюємо фарбою... (pink).

А собаку, що звуть Крег - замалюємо фарбою... (black).

Gerelateerde afbeeldingДуже рибок і папуг я люблю - їх малюємо фарбою... (yellow, blue).

Про хом’яка й кролика не забувай - замальовуй

їх фарбою ... (white).

А щоб жабку розмалювати, колір легко підібрати,

Бо для жабки він один - обираєш фарбу... (green).

Gerelateerde afbeelding(учні розфарбовують тваринок)

Gerelateerde afbeeldingGerelateerde afbeeldingAfbeeldingsresultaat voor мышка картинки раскраскиGerelateerde afbeeldingGerelateerde afbeelding 

 

 

 

Учитель: Діти, а зараз об’єднайтеся в групи та складіть малюнок-пазл. Ви взнаєте, яка тваринка у вас на малюнку. (учні об’єднуються в групи за допомогою кольорів та складають  малюнок-пазл)

 

Afbeeldingsresultaat voor детские картинки рыжий котикGerelateerde afbeeldingAfbeeldingsresultaat voor детские картинки попугайGerelateerde afbeelding 

 

 

 

Учитель: Діти, ви молодці! Ви гарно працювали. Смайлик Сем підготував вам цікавий мультфільм – пісеньку “Three Little Kittens”. 

(відео-ролик)    https://tinyurl.com/yc8mzsj9

3. Підведення підсумків. Учитель: Діти, Сему час повертатися додому, а наше заняття закінчується. Давайте посадимо домашніх улюбленців Сема назад до кошику та ще раз повторимо назву домашніх улюбленців, яких ми сьогодні взнали. (діти називають тваринок It is a ….) А тепер скажемо Сему “Good Bye!” (Діти співають пісеньку з використанням відео - ролика)

https://tinyurl.com/2rhwkspt

 

 

 

docx
Додано
26 серпня 2022
Переглядів
3744
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку