Unit № 4 My toys
Form: 1
Aim: повторити та активізувати лексико-мовний аспект теми. Формувати лексико-граматичні навички, використовувати вивчені структури в мовленні, представлених у розділі. Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя, прослуховувати та реагувати на прості висловлювання.
Learning outcomes: називати іграшки, кольори, структурні одиниці, відповідно до даного уроку, виконувати завдання поставлені вчителем.
Warning up
Stand up!
Good morning song (video)
Phonetic activity
Одного разу у Mr. Tongue був чудовий настрій. Надворі світило сонечко, співали пташки [vi: - vi: - vi:] і він вирішив зробити зарядку. Спочатку він прокрекав трішки [k – k - k], потім легенько підстрибнув [t – t - t], потім трохи сильніше [d – d - d]. Далі виглянув на двір і оглянув зовнішні вхідні двері (язичок рухається по зовнішній стороні губ). Ще раз послухав спів пташок [vi: - vi: - vi:] і побіг купатися.
Мовленнєва зарядка
Children, today we have an usual lesson. We are visit magic - Lapland, where Santa Claus make toys.
А на якому транспорті ми поїдемо в подорож? (на дошці вивішені a car, a plane, a train, a bike)
А для цього ви повинні відгадати загадку. Are you ready?
Гуде, як бджола,
Летить, як стріла,
Крила має,
Але не махає. (літак – plane)
We will travel by plane. (мал.) Однак, ми не можемо сісти в нього, бо у нас немає tickets. Але, щоб отримати їх нам необхідно зареєструватися. Назвати своє ім’я. What`s your name? На літак повинні сідати лише здорові люди, тому How are you?
Repetition activity (the toys words and video)
Toys station
Мозковий штурм
На дошці вивішено слово TOYS на ялинці, учні дістають з торбинки картки – іграшки і прикріплюють їх на ялинку, кажучи It`s a…
Color station
Діти, а ви пам’ятаєте в яку країну ми летимо? (Лапландія)
А ви чули коли - небудь про таку країну? Я вам зараз пропоную поринути в казку, чудову країну де живе Санта Клаус, Ельфи, чарівні олені та інші мешканці. Look at the board. (Перегляд відео про Лапландію).
Бачите, яка ця країна казкова, різнокольорова. А ми знаємо назви кольорів? Перш ніж виконати завдання, ми з вами повторимо кольори.
Вірте правда, that`s is true, що блакитний колір буде – blue.
Загубився десь мій кед, мій червоний кед – це red.
Це зелений апельсин, він зелений просто – green.
Дуже чорний пес наш Джек, чорний буде точно – black.
Жовта качка каже: “Hello!”, жовтий колір буде – yellow.
Дуже білий кіт наш Кайт, а англійською це буде – white.
Коричневу сукню купила ця фрау, ми знаєм, напевно, коричневий – brown.
Repeat after me.
Balls and dolls
Dolls and balls
I have got many toys.
Я роздам вам малюнок, де зображені розмальовки іграшок. Ваше завдання – розфарбувати їх у певний спосіб (під диктовку вчителя). Take the picture of the robot and colour the robot red. Take the picture of the ball and colour the ball green and yellow. Take the picture of the car and colour the car brown. Take the picture of the plane and colour the plane blue.
Activity station
Вже ми трішки стомилися, тож потрібно відпочити. Let`s have a rest and make some exercises singing a song “Clap your hands”
Practice station
Учитель демонструє Ельфа і розповідає, що це чарівна істота, яка допомагає Santa Claus виготовляти подарунки для діток. Кожному учневі вчитель дає чарівного Ельфа з подарунком та набір іграшок. Учні прикріплюють до подарунка іграшки, які вони хочуть отримати на Різдво. Потім саджають Ельфів на чарівні сани, які відправляться в Lapland, де їх побачить Santa.
Closing activity An interesting station
Чи знаєте ви, що іграшці йо – йо більше 2 тисяч років? Винайшли її у Стародавній Греції. І подобається вона не лише дітям. Йо – йо залюбки грався Наполеон, великий полководець, що згодом став імператором Франції.
The balls comes from Greece.
A kite is a from China.
British children are the first to play with puzzles.
Motanka is from Ukraine.
Santa зателефонував мені і передав вам невеличкі подарунки, так як ви були слухняними учнями. (Вчитель роздає подарунки).
Optional
Інтерактивна вправа «Мікрофон»
Чим вам сподобався урок?
Що найбільше запам’яталося? Чому?
How are you? Thank you for our lesson. Lesson is over. Bye – bye.