«У ПОШУКАХ ОЛІМПІЙСЬКОГО ВОГНЮ»
для учнів 5-9 класів
Мета: формувати свідоме ставлення до здорового способу життя, збереження та зміцнення особистого здоров'я; поглибити знання учнів про Олімпійські ігри; виховувати в молоді почуття свідомого та дбайливого ставлення до свого здоров'я.
Обладнання: спортивний інвертар, олівці, аркуші формату А4, маршрутні листи, фонограми.
Очікуваний результат: усвідомлення великого значення фізичної культури та спорту у житті людини.
Квест проходить на шкільному подвір’ї. Учасники квесту - 5 команд. На кожній станції працює координатор. Команди рухаються від станції до станції за маршрутним листком-путівником, який потрібно відшукати на місцевості за записками, які заздалегідь заховані на території школи. Для переходу на наступну станцію учасника потрібно пройти завдання-випробування і завдання-перепустку.
СТАНЦІЯ 1. «ЗНАВЦІ УКРАЇНСЬКИХ СПОРТСМЕНІВ»
Максимальна кількість балів: 8
Завдання: Вкажіть, хто із спортсменів зображений на фотографіях?
1. Ганна Ушеніна- чемпіонка світу з шахів.
2. Яна Клочкова - українська плавчиня
3. Василь Вірастюк. У 2003 році він зайняв третє місце у змаганні «Найсильніша людина планети», а вже в 2004 р виграв титул найсильнішого.
4. Сергій Бубка - відомий спортсмен зі стрибків з жердиною. Бубка переміг на шести чемпіонатах світу IAAF, завоював олімпійське «золото» і 35 разів встановлював світові рекорди. Він — перший, хто стрибнув вище 6 метрів і єдиний, хто стрибнув вище 6.10 метрів.
5. Віталій та Володимир Кличко - чемпіони світу з боксу.
6. Лілія Подкопаєва – гімнастка
7. Ганна Безсонова. У 2007 році Безсонова стала абсолютною чемпіонкою світу з художньої гімнастики в місті Патри. У 2004 р стала бронзовим призером Олімпіади в Афінах.
8. Андрій Шевченко – український футболіст.
Відповідь:
Завдання-перешкода: всією командою оббігти 1 раз навколо школи .
Завдання-перепустка: сфотографуватися усім разом із вчителем фізкультури.
СТАНЦІЯ 2 «ОЛІМПІЙСЬКА»
Максимальна кількість балів: 5
Завдання: Олімпійська емблема являє собою п'ять переплетених кілець різного кольору, які символізують п'ять різних континентів.
Визначте, який колір відповідає певному континенту
№ п/п |
Колір кільця |
Континент |
1. |
Синій |
Австралія |
2. |
Чорний |
Азія |
3. |
Червоний |
Європа |
4. |
Жовтий |
Африка |
5. |
Зелений |
Америка |
Відповідь:
№ п/п |
Колір кільця |
Континент |
1. |
Синій |
Європа |
2. |
Чорний |
Африка |
3. |
Червоний |
Америка |
4. |
Жовтий |
Азія |
5. |
Зелений |
Австралія |
Завдання-перешкода: кожний учасник команди крутить обруч 15 разів.
Завдання-перепустка: сфотографуватися командою з 5-ма обручами, створивши олімпійську емблему.
СТАНЦІЯ 3 «ОЛІМПІЙСЬКІ ІГРИ»
Максимальна кількість балів: 10
Завдання: дайте відповідь на питання.
Завдання-перешкода: усією командою стати в коло, взяти один одного за руки, разом присідати 10т разів, вигукуючи: «Ми – олімпійські чемпіони».
Завдання-перепустка: сфотографуватися із заступником директора так, щоб у всіх було видно посмішки.
СТАНЦІЯ 4. «ХУДОЖНЯ»
Максимальна кількість балів: 5
Завдання: намалюйте малюнок на тему: «Спорт у моєму житті».
Завдання-перешкода: кожному учаснику пострибати на скакалці 5 разів.
Завдання-перепустка: сфотографуватися усією командою на лавочці так, щоб у всіх було видно праву ногу.
СТАНЦІЯ 5. «ШВИДШЕ, ВИЩЕ, СИЛЬНІШЕ»
Максимальна кількість балів: 15
Завдання: усією командою пройти спортивну естафету:
Завдання-перешкода: на листку написати якнайбільше видів спорту.
Завдання-перепустка: сфотографуватися усією командою із директором школи так, щоб у всіх було видно посмішки