Урок "Улюблені види спорту"

Про матеріал

Розробка узагальнюючого уроку з теми "Спорт". Проведений у вигляді гри-змагання з різними видами завдань. Допоможе виявити знання основної лексики теми, зацікавити учнів.

Перегляд файлу

Урок англійської мови у 4 класі

Тема :My favourite kind of sport

Мета:

навчальна:

  • зацікавити учнів у вивченні теми;
  • вдосконалювати вміння висловлювати свої думки по темі,
  • закріпити вживання лексичних одиниць з теми «Спорт»;
  • практикувати учнів в описі малюнків по темі;

розвиваюча :

  • сформувати здібності і готовність вступати в іноземне спілкування;
  • розвинути лексичні знання, навички монологічного мовлення та письма, 
  • розвивати усі види пам’яті;

виховна:

  • виховувати любов до спорту;
  • формувати навички дбайливого ставлення до свого здоров’я, вміння запобігати хворобам;
  •  виховувати культуру мовлення.

Обладнання :малюнки видів спорту, картки з завданнями, дошка, частини речень

 Тип уроку:  урок - змагання

Хід уроку

I.Організаційний момент.

T: - Good morning, pupils!

P: - Good morning, teacher!

T: - Glad to see you!

P: - Glad to see you too!

T: - How are you?

P: - Fine, thank you. And you?

T: - Fine, thank you.

ІІ. Введення в атмосферу іншомовного спілкування

А) Фонетична зарядка

[ɔ:] «О-о-о» кличе буква «А» протяжно

default      зал       стена     футбол

ball [bɔ:l]             hall [hɔ:l]              wall [wɔ:l]      football [futbɔ:l]

 

Подивись уважно на слова. Що схожого у написанні цих слів?

Яке буквосполучення зустрічається у кожному слові?

Як воно читається?

баскетбол      волейбол     

 

basketball            volleyball

 

Прочитай слова, в яких є буквосполучення all:

 

all [ɔ:l] – усі; call [kɔ:l] – називати; fall [fɔ:l] – падати; small [smɔ:l] – маленький; tall [tɔ:l] – високий.

 

b) Розвиток логічного мислення

Утвори  слова за малюнками:

 

й +  мячик  = волейбол

 

футболdefaultСТУПНЯ 

 

 

    +  =

2баскетмяч

корзина

 

 

 

c)Розвиток уваги

Знайди та підкресли вивченні приховані слова у рядках (по одному слову у рядку).

 

jeghkjgbasketbalvejvhekhfwwfhnbbasketballkjhekghdjjlfhjwkjgfhvbvkj

 

gjkagljkgkgbnbjkallfjejgerkgkgjgkdfbmblerkgjgkkfejgnerjngjknngjjklds

 

footballvblethjbgeithjritgjelkgjkferkglkdfkelkgjelrkgjelkrgjdfkjhdfkjghg

 

calljhbrlhkjrkhjrklhnffnbfrhnrkhnjgerghuwergfywegfywegfuweghfuggfg

 

nvjfallmklgbjhekrgherkghekgheghehwjfjqoiqowuiwqoririvjelrgjetklgnje

 

tallfergfrwgfhrjgjvbdhjfbvhjdjhwfgwegfygywegfywegfwegfjwhegfjhgff

 

uikdfvhsmallhgeruhgreuighuierghjehgkjnbnbmnbhkjehgkerhgkjrhgjregh

(Додаток 1)

 

II. Основна частина уроку

Teacher: Dear friends, today we have an unusual lesson. We have a real competition. You divide into two tеams and will compete for the first place. The best team gets a prize at the end of the lesson.

So lets start. (Клас розподіляється на 2 команди жеребкуванням)

1. Змагання «Найкраща пам’ять»

Яка команда назве більшу кількість видів спорту за малюнками (додаток 2)

http://go1.imgsmail.ru/imgpreview?key=cdd2045cb0eb2e7&mb=imgdb_preview_928 http://go1.imgsmail.ru/imgpreview?key=51db8c7b4f3480b2&mb=imgdb_preview_941 http://go1.imgsmail.ru/imgpreview?key=6dbbdd4726d14752&mb=imgdb_preview_1078 http://sport-print.ru/style/imgNew/ab9c726c08df9a6efbb9aca5e9642ab2.jpg

http://doshkilniatko.net/wp-content/uploads/2012/12/sport-dlya-energichnogo-holerika.jpg http://go4.imgsmail.ru/imgpreview?key=2d56bbf2f877b955&mb=imgdb_preview_431

2.Гра  «Швидкість»

У однієї команди список слів – назв видів спорту, у іншої – назв предметів,

які використовуються у цих видах спорту. Одна команда називає предмети, інша повинна швидко назвати вид спорту (Додаток 3)

 

  Список для першої команди                               Список другої команди

Volleyball                                                                  yaht, sea

Skiing                                                                          high net, ball

Skating                                                              skates, ice

Basketball                                                              skies, snow

Cricket                                                              small ball, beat

Boxing                                                              ball, basket

yahting                                                             gloves, ring

 

3. Гра «Сніговий ком»

Гравець однієї з команд проговорює речення про улюблений вид спорту. Гравець команди - суперника повинен  повторити це речення і доповнити його своїм словом. І так по черзі. Програє команда, яка не зможе продовжити гру.

Речення: I like to play football.

               I like to play football and volleyball.

               I like to play football and volleyball and basketball.

   And so on

 

4. Гра « Репортер»

Кожна команда повинна задати по 3 запитання супротивникам, а також відповісти на їх питання

Приклади запитань:

1)Do you like sport?

2) What sport do you do?

3) Where do you play football?

 

5. Гра « Дешифратор»

Поставити слова в реченнях в правильному порядку

1. health/ good/ for/is/ sport

2. day/ every/ I/ do/ sports

3. many/ are/ kinds/ sport/ there/ of

4. physical/ we/ training/ have/ lessons

(Додаток 4)

 

6. Гра «Займи позицію»

На дошці два листка з надписами:

“I like to watch sport events” та “I like to take part in sport events”

Учні повинні обрати свій варіант відповіді і зайняти позицію.

Кожен, хто займає позицію проговорює речення та називає той вид спорту, який є його улюбленим. Наприклад:

I like to watch sport events. I like to watch gymnastics.

I like to take part in sport events. I go in for tennis.

Повинні виступити всі члени команди. Той, хто говорить речення, стоячи спиною до дошки (не дивлячись на речення), приносить команді 1 бал. Той, хто читає – 0,5 бала. (Додаток 5)

7.Гра  “ Спікер”

На картках назви видів спорту. Кожна команда тягне картку і повинна розповісти про той вид спорту, який їй дістався. Час на підготовку – 5 хвилин.

(Додаток 6)

 

Приклад розповіді:

I like sport. I like to go in for sport. I like football. I play football after school. I play football with friends. We play on the school stadium. Football is interesting.

ІІІ. Заключний етап уроку

1) Підведення підсумків змагань

2)Рефлексія

Teacher: I congratulate all of you. You all were good but one team was the best.

Did you like our lesson? (Якщо урок сподобався, учні плескають в долоні)

Члени команди-переможця отримують по яблуку, інша команда – заохочувальні призи.

docx
Додано
27 червня 2018
Переглядів
1550
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку