Урок узагальнення до теми "Вступ" НУШ 7-й кл.

Про матеріал
7 клас НУШ. Розроблено відповідно Модельної навчальної програми «Біологія. 7-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (авт. Балан П. Г., Кулініч О. М., Юрченко Л. П. ). «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 06.09.2023 № 1090)
Перегляд файлу

Урок узагальнення з теми:

«Вступ»

 

Прізвище та ім’я

______________________________­­_______

Клас___________

І варіант

  1. Об’єкт, зображений на малюнку, вивчає наука:

А. Ботаніка 

 Б. Зоологія

  В. Вірусологія

 Г. Мікологія

2. Наука, що вивчає бактерії та віруси:

 А. Екологія 

 Б. Зоологія

 В. Мікологія

 Г. Мікробіологія

3.  Рівень організації життя, на якому перебуває об’єкт, зображений на малюнку:

А. Молекулярний

Б. Клітинний

В. Організмовий

Г. Популяційно-видовий

 

 

 4. Встановіть правильну послідовність етапів наукового дослідження:

А. Проведення експериментів

Б. Представлення результатів та формулювання висновків.

В. Висунення припущення (гіпотези)

Г. Збір відомих фактів

5. Встановіть відповідність між рівнем існування живого і об’єктом, що на ньому знаходиться:

         А. Молекулярний                              1. Озеро

         Б. Клітинний                                      2. ДНК

         В. Організмовий                               3. М’язова тканина

         Г. Екосистемний                               4. Цитоплазма

                                                                     5. Дуб

 

6. Для виявлення ключових видів в екосистемі невеликих ділянок на тривалий час вилучають представників кожного виду й аналізують зміни. Які зміни називають такий метод дослідження?

 

А. експеримент                                                 В.  порівняльно-описовий

Б. спостереження                                              Г.   моделювання

 

 

7.Дайте визначення терміна :

Біорізноманіття -_________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

8. Перелічіть методи дослідження біорізноманіття.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

9. Напишіть та охарактеризуйте рівні організації життя.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок узагальнення з теми:

«Вступ»

 

Прізвище та ім’я

______________________________­­_______

Клас___________

ІІ варіант

  1. Об’єкт, зображений на малюнку, вивчає:

  А. Ботаніка 

  Б. Зоологія

  В. Мікробіологія

   Г. Мікологія

 

2. Наука, що вивчає будову та різноманітність грибів:

 А. Екологія 

 Б. Зоологія

 В. Мікологія

 Г. Мікробіологія

3. Рівень організації життя, на якому перебуває об’єкт, зображений на малюнку:

А. Молекулярний

Б. Клітинний

В. Організмовий

Г. Популяційно-видовий

 

4. Встановіть правильну послідовність етапів наукового дослідження:

А. Висунення гіпотези

Б. Представлення результатів та формулювання висновків.

В. Виникнення ідеї, формулювання мети та завдань

Г. Проведення експериментів

5. Встановіть відповідність між рівнем існування живого і об’єктом, що на ньому знаходиться:

         А. Клітинний                                     1. Ліс

         Б. Тканинний                                     2. Ядро

         В. Популяційно-видовий                  3. М’язова тканина

         Г. Екосистемний                                4. Мурашник

                                                                      5. Серце

6.Школярі  досліджували поведінку ластівок в одному гнізді. Вони вели щоденник, у якому занотовували час будівництва гнізда, вилуплення пташенят, вильоту їх з гнізда. Який метод дослідження вони використовували?

А. експеримент                                                 В.  порівняльно-описовий

Б. спостереження                                              Г.   моделювання

7.  Дайте визначення терміна :

Біологія -________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

8. Назвіть рівні організації життя.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

9. Напишіть та охарактеризуйте основні методи дослідження біорізноманіття.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

docx
Додано
29 жовтня
Переглядів
372
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку