Урок узагальнення з теми:
«Вступ»
Прізвище та ім’я
_____________________________________
Клас___________
І варіант
А. Ботаніка
Б. Зоологія
В. Вірусологія
Г. Мікологія
2. Наука, що вивчає бактерії та віруси:
А. Екологія
Б. Зоологія
В. Мікологія
Г. Мікробіологія
3. Рівень організації життя, на якому перебуває об’єкт, зображений на малюнку:
А. Молекулярний
Б. Клітинний
В. Організмовий
Г. Популяційно-видовий
4. Встановіть правильну послідовність етапів наукового дослідження:
А. Проведення експериментів
Б. Представлення результатів та формулювання висновків.
В. Висунення припущення (гіпотези)
Г. Збір відомих фактів
5. Встановіть відповідність між рівнем існування живого і об’єктом, що на ньому знаходиться:
А. Молекулярний 1. Озеро
Б. Клітинний 2. ДНК
В. Організмовий 3. М’язова тканина
Г. Екосистемний 4. Цитоплазма
5. Дуб
6. Для виявлення ключових видів в екосистемі невеликих ділянок на тривалий час вилучають представників кожного виду й аналізують зміни. Які зміни називають такий метод дослідження?
А. експеримент В. порівняльно-описовий
Б. спостереження Г. моделювання
7.Дайте визначення терміна :
Біорізноманіття -_________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
8. Перелічіть методи дослідження біорізноманіття.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
9. Напишіть та охарактеризуйте рівні організації життя.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Урок узагальнення з теми:
«Вступ»
Прізвище та ім’я
_____________________________________
Клас___________
ІІ варіант
А. Ботаніка
Б. Зоологія
В. Мікробіологія
Г. Мікологія
2. Наука, що вивчає будову та різноманітність грибів:
А. Екологія
Б. Зоологія
В. Мікологія
Г. Мікробіологія
3. Рівень організації життя, на якому перебуває об’єкт, зображений на малюнку:
А. Молекулярний
Б. Клітинний
В. Організмовий
Г. Популяційно-видовий
4. Встановіть правильну послідовність етапів наукового дослідження:
А. Висунення гіпотези
Б. Представлення результатів та формулювання висновків.
В. Виникнення ідеї, формулювання мети та завдань
Г. Проведення експериментів
5. Встановіть відповідність між рівнем існування живого і об’єктом, що на ньому знаходиться:
А. Клітинний 1. Ліс
Б. Тканинний 2. Ядро
В. Популяційно-видовий 3. М’язова тканина
Г. Екосистемний 4. Мурашник
5. Серце
6.Школярі досліджували поведінку ластівок в одному гнізді. Вони вели щоденник, у якому занотовували час будівництва гнізда, вилуплення пташенят, вильоту їх з гнізда. Який метод дослідження вони використовували?
А. експеримент В. порівняльно-описовий
Б. спостереження Г. моделювання
7. Дайте визначення терміна :
Біологія -________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
8. Назвіть рівні організації життя.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
9. Напишіть та охарактеризуйте основні методи дослідження біорізноманіття.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________