Урок-узагальнення "Подорож країною звичайних дробів"

Про матеріал

Урок-узагальнення "Подорож країною звичайних дробів" розроблено у вигляді подорожі по станціях країни. Повторення вивченого матеріалу та розв'язування цікавих завдань з теми.

Перегляд файлу

Подорож країною звичайних дробів

image Без знання дробів ніхто не може визнавати,що знає математику.

                                             Цицерон

Станція “ ЛОгічна”

image

image

Станція “Теоретична”

                                                                                                                              Як з’явилося поняття дробу?

                                                                                                                              Що означає риска дробу?

                                                                                                                              Що показує чисельник?

                                                                                                                              Що показує знаменник?

                                                                                                                              Як перетворити натуральне число на дріб?

                                                                                                                              Який дріб називається правильним?

                                                                                                                              Який дріб називається неправильним?

                                                                                                                              Що таке мішаний дріб?

image

Станція “Геометрична”

                                                                                                                              Яку частину фігури  зафарбовано?

Станція “Практична”

image

Перетворити неправильний дріб у мішане число

image ,image,image ,image

Перетвори мішане число у неправильний дріб

3 image,5 image,9 image ,8image

imageСтанція “Задачна”

1.            У саду росло 64 дерева, з них 3/8 становили груші. Скільки груш росло в саду?

2.            Василько прочитав 56 сторінок, що становило 8/9 всієї книжки. Скільки сторінок було в книжці?

3.            imageНакресліть координатний промінь та                                            позначте на ньому точки

                                                            5/6, 8/6, 1/6, 4/6.

Станція “Підсумкова”

1.         Що сьогодні на уроці повторили?

2.         Що почули нового?

3.         Що треба вивчити?

       Домашнє завдання

                        №824, 861, 863

pdf
Пов’язані теми
Математика, 5 клас, Презентації
Додано
12 лютого
Переглядів
163
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку