Урок-узагальнення "Подорож країною звичайних дробів" розроблено у вигляді подорожі по станціях країни. Повторення вивченого матеріалу та розв'язування цікавих завдань з теми.
● Без знання дробів ніхто не може визнавати,що знає математику.
Цицерон
● Як з’явилося поняття дробу?
● Що означає риска дробу?
● Що показує чисельник?
● Що показує знаменник?
● Як перетворити натуральне число на дріб?
● Який дріб називається правильним?
● Який дріб називається неправильним?
● Що таке мішаний дріб?
● Яку частину фігури зафарбовано?
Перетворити неправильний дріб у мішане число
3 ,5 ,9 ,8
1. У саду росло 64 дерева, з них 3/8 становили груші. Скільки груш росло в саду?
2. Василько прочитав 56 сторінок, що становило 8/9 всієї книжки. Скільки сторінок було в книжці?
3. Накресліть координатний промінь та позначте на ньому точки
5/6, 8/6, 1/6, 4/6.
Станція “Підсумкова”
1. Що сьогодні на уроці повторили?
2. Що почули нового?
3. Що треба вивчити?
Домашнє завдання
№824, 861, 863