Бінарний урок (математика, англійська мова) з використанням компетентнісно-зорієнтованих завдань для учнів 5 класу
Клас: 5
Тема: Урок узагальнення та систематизації знань з теми «Звичайні дроби і дії з ними»
Мета: навчальна: узагальнити та систематизувати знання учнів з теми «Звичайні дроби і дії з ними»; показати застосування звичайних дробів у повсякденному житті; показати необхідність вивчати математику та зв'язок математики з іншими предметами на прикладі англійської мови; вдосконалювати навички «оглядового» читання англійською мовою, повторити лексику теми «Їжа», показати на практиці взаємозв’язок англійської мови з реальним життям.
розвивальна: формувати вміння узагальнювати та робити висновки;
виховна: виховувати відповідальність, дисциплінованість;
Пропедевтика навчальної діяльності.
Тип уроку: узагальнення знань і вмінь.
Обладнання: картки з завданнями відкритого типу (КЗЗ), картки з домашньою контрольною роботою (математика), картка для складання списку предметів (англійська мова) – Додатки 1 – 3.
Хід уроку.
І. Організаційний момент
Перевірка готовності учнів до уроку, налаштування їх на роботу.
II. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ
Оглядова перевірка завдань в тестові й формі «Перевір себе» №4. Відповіді на запитання, які виникли в учнів під час розв’язання домашніх вправ.
ІІІ.Формулювання мети і завдань уроку
Який модуль ви вивчали? Зі скількох уроків він складався? А чи зрозуміли ви, навіщо ми взагалі вивчали дану тему? Чи знадобиться вона нам у подальшому?
Як ви вже зрозуміли, урок у нас сьогодні не звичайний. Сьогодні на уроці в нас присутня вчителька англійської мови. А як ви вважаєте, чому вона тут? (Діти висловлюються і роблять висновок за навідними питаннями вчителів, що математика тісно пов’язана з іншими предметами, зокрема з англійською мовою).
Отже, мета сьогоднішнього уроку узагальнити знання з теми «Звичайні дроби», а також показати зв’язок математики з англійською мовою та необхідність вивчати дані предмети та застосовувати дані знання у повсякденному житті.
Схема:
у побуті
у професії
у господарстві
Математика у дружніх стосунках Англійська мова
для подорожування
у розмовах
у навчанні
ІV.узагальнення та систематизація знань
V.підсумки уроку
Бліц-опитування:
VІ. Домашне завдання
Математика
Англійська мова
Додаток 1
Піца Тема: Звичайні дроби Предмет: математика, англійська мова Клас: 5
Одного разу на канікули до родини Василенків завітала їх племінниця Грейс з Англії. Молода дівчина навчається в інституті кулінарного мистецтва Le Cordon Bleu, що знаходиться в самому центрі Лондона. На святкову вечерю Грейс приготувала піцу за одним із рецептів зі своєї кулінарної книги. Після канікул Грейс поїхала додому. Її кузен Максим та кузина Марія несподівано знайшли забуту дівчиною кулінару книгу і вирішили відтворити найсмачнішу піцу за рецептом Грейс. Але книга була написана англійською мовою. То давайте допоможемо Максимові та Марійці перекласти рецепт, щоб її приготувати.
Завдання 1. Прочитайте рецепт. Перекладіть вагу, записану в першому стовпчику таблиці № 1, українською та запишіть її у другий стовпчик. Випишіть назви інгредієнтів англійською мовою відповідно до їх ваги у третій стовпчик та перекладіть їх українською у четвертому стовпчику. Знайдіть в тексті, на скільки порцій розраховані інгредієнти.
Pizza “The Bestto” (to feed a family of 2 people) Method: First of all oil the pan. Preheat the oven to 190 degrees C. In a small bowl, mix together 200 grams of flour, one teaspoon of olive oil, one teaspoon of instant yeast and of salt. Add 125 mililiters of warm water and mix into the dough. Put the dough into a pan. Slice one middle tomato, six mushrooms and one red paprika. Cut 100 grams of sausages. Grate 100 grams of cheese and add one tablespoon of mayonnaise. Put the toppings on the dough. Bake about 15 minutes in the hot oven. Cut your pizza in several pieces and enjoy it.
Розв’язання: Таблиця №1
Інгредієнти розраховані на _______________________________________________ Завдання 2. Обчисліть кількість інгредієнтів, необхідних для приготування піци на колектив вашого класу. Заповніть стовпчик «Необхідна кількість» у таблиці №2.
Оскільки Максим та Марійка не мали ваг, вони вирішили виміряти інгредієнти частинами. Допоможіть їм це зробити. Завдання 3. Переведіть грами в частини прийнявши 1 кг або 1 літр за одну цілу. Заповніть стовпчик «Частина» у таблиці №2. Примітка: одна чайна ложка містить 5 грамів, одна столова – 20 грамів. Розв’язання: Таблиця №2
Завдання 4. Напишіть Грейс одним реченням слова вдячності за надану нею можливість спробувати зробити щось нове та незвичайне. Слова вдячності: __________________________________________________________ ________________________________________________________________________
|
Додаток 2
Домашня контрольна робота з теми «звичайні дроби і дії із ними».
|
Додаток 3
|