10 березня о 18:00Вебінар: Шкільне діловодство. Документація заступника директора з навчальної роботи

Інтегрований урок узагальнення з теми «Звичайні дроби і дії з ними»

Про матеріал

Бінарний урок (математика, англійська мова) з використанням компетентнісно-зорієнтованих завдань для учнів 5 класу

Перегляд файлу

Предмет: математика                                                                                                            

Клас: 5

Тема: Урок узагальнення та систематизації знань з теми «Звичайні дроби і дії з ними»

Мета: навчальна: узагальнити та систематизувати знання учнів з теми «Звичайні дроби і дії з ними»; показати застосування звичайних дробів у повсякденному житті; показати необхідність вивчати математику та зв'язок математики з іншими предметами на прикладі англійської мови; вдосконалювати навички «оглядового» читання англійською мовою, повторити лексику теми «Їжа», показати на практиці взаємозв’язок англійської мови з реальним життям.

розвивальна: формувати вміння узагальнювати та робити висновки;

виховна: виховувати відповідальність, дисциплінованість;

Пропедевтика навчальної діяльності.

Тип уроку: узагальнення знань і вмінь.

Обладнання: картки з завданнями відкритого типу (КЗЗ), картки з домашньою контрольною роботою (математика), картка для складання списку предметів (англійська мова) – Додатки 1 – 3.

 

Хід уроку.

І. Організаційний момент

Перевірка готовності учнів до уроку, налаштування їх на роботу.

 

II. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

Оглядова перевірка завдань в тестові й формі «Перевір себе» №4. Відповіді на запитання, які виникли в учнів під час розв’язання домашніх вправ.

 

ІІІ.Формулювання мети і завдань уроку

Який модуль ви вивчали? Зі скількох уроків він складався? А чи зрозуміли ви, навіщо ми взагалі вивчали дану тему? Чи знадобиться вона нам у подальшому?

Як ви вже зрозуміли, урок у нас сьогодні не звичайний. Сьогодні на уроці в нас присутня вчителька англійської мови. А як ви вважаєте, чому вона тут? (Діти висловлюються і роблять висновок за навідними питаннями вчителів, що математика тісно пов’язана з іншими предметами, зокрема з англійською мовою).

Отже, мета сьогоднішнього уроку узагальнити знання з теми «Звичайні дроби», а також показати зв’язок математики з англійською мовою та необхідність вивчати дані предмети та застосовувати дані знання у повсякденному житті.

Схема:

у побуті

у професії

у господарстві

          Математика                     у дружніх стосунках                    Англійська мова

для подорожування

у розмовах

у навчанні

 


ІV.узагальнення  та систематизація знань

  1. Робота із компетентнісно-зорієнтованим завданням «Піца», приуроченим до всесвітнього дня піци, який відбудеться 9 лютого.
  2. Робота біля дошки.

 

V.підсумки уроку

Бліц-опитування:

  1. Що ми робили сьогодні на уроці?
  2. Де це нам знадобиться?
  3. Чи дійсно англійська мова може бути пов’язана з математикою?
  4. Де ще використовується англійська мова?

 

 

VІ. Домашне завдання

Математика

  1. Розробити компетентнісно-зорієнтоване завдання та розвʼязати його.
  2. Виконати домашню контрольну роботу.

Англійська мова

  1. З’ясувати, які предмети та  засоби домашнього вжитку мають назву англійською мовою. Знайти предмети які містять текст англійською мовою та скласти перелік цих предметів.


Додаток 1

 

Картинки по запросу пицца Піца

Тема: Звичайні дроби

Предмет: математика, англійська мова

Клас: 5

 

Картинки по запросу інституті кулінарного мистецтва Le Cordon BleuКартинки по запросу інституті кулінарного мистецтва Le Cordon BleuОдного разу на канікули до родини Василенків завітала їх племінниця Грейс з Англії.  Молода дівчина навчається в інституті кулінарного мистецтва  Le Cordon Bleu, що знаходиться в самому центрі Лондона. На святкову вечерю Грейс приготувала піцу за одним із рецептів зі своєї кулінарної книги. Після канікул Грейс поїхала додому. Її кузен Максим та кузина Марія  несподівано знайшли  забуту дівчиною кулінару книгу і вирішили відтворити найсмачнішу піцу за рецептом Грейс. Але книга була написана англійською мовою. То давайте допоможемо Максимові та Марійці перекласти рецепт, щоб її приготувати.

 

Завдання 1. Прочитайте рецепт. Перекладіть вагу, записану в першому стовпчику таблиці № 1, українською та запишіть її у другий стовпчик.  Випишіть назви інгредієнтів англійською мовою відповідно до їх ваги у третій стовпчик та перекладіть їх українською у четвертому стовпчику. Знайдіть в тексті, на скільки порцій розраховані інгредієнти.

 

Pizza The Bestto

 (to feed a family of 2 people)

Method:

First of all oil the pan. Preheat the oven to 190 degrees C.

In a small bowl, mix together 200 grams of flour, one teaspoon of olive oil, one teaspoon of instant yeast and   of salt. Add 125 mililiters of warm water and mix into the dough. Put the dough into a pan.

Slice one middle tomato, six mushrooms and one red paprika. Cut 100 grams of sausages. Grate 100 grams of cheese and add one tablespoon of mayonnaise.

Put the toppings on the dough. Bake about 15 minutes in the hot oven. Cut your pizza in several pieces and enjoy it.

 

 

 

 

 

 

Розв’язання:

Таблиця №1

Pizza “The Bestto”

English

Ukrainian

English (ingredients)

Ukrainian

200 grams

 

 

 

1 teaspoon

 

 

 

1 tablespoon

 

 

 

125 ml

 

 

 

 

 

 

100 grams

 

 

 

one 

 

 

 

six

 

 

 

one

 

 

 

100 grams

 

 

 

1 tablespoon

 

 

 

Інгредієнти розраховані на _______________________________________________

Завдання 2. Обчисліть кількість інгредієнтів, необхідних для приготування піци на колектив вашого класу. Заповніть стовпчик «Необхідна кількість» у таблиці №2.

 

Оскільки Максим та Марійка не мали ваг, вони вирішили виміряти інгредієнти частинами. Допоможіть їм це зробити.

Завдання 3. Переведіть грами в частини прийнявши 1 кг або 1 літр за одну цілу. Заповніть стовпчик «Частина» у таблиці №2.

Примітка: одна чайна ложка містить 5 грамів, одна столова    20 грамів.

Розв’язання:

Таблиця №2

Інгредієнти

Дана кількість

Необхідна кількість

Частина

Мука

200 гр

 

 

Дріжджі

1 ч. л.

 

 

Оливкова олія

1 ст. л.

 

 

Тепла вода

125 мл

 

 

Сіль

 

 

Сосиски

100 гр

 

 

Помідор

1 шт.

 

----

Гриби

6 шт.

 

----

Перець солодкий

1 шт.

 

----

Сир

100 гр

 

 

Майонез

1 ст. л.

 

 

 

Завдання 4. Напишіть Грейс одним реченням слова вдячності за надану нею можливість спробувати зробити щось нове та незвичайне.

Слова вдячності:  __________________________________________________________

________________________________________________________________________

 

Додаток 2

Домашня контрольна робота з теми «звичайні дроби і дії із ними».

  1. Із 28 учнів 5 класу 13 відвідують математичний гурток. Яка частина класу відвідує математичний гурток.
  2. Як називають соту частину дециметра?
  3. У класі 28 учнів, з них становлять хлопчики. Скільки хлопчиків навчається в класі?
  4. Які значення х задовольняють нерівність < х < 1?
  5. Який дріб можна записати у вигляді натурального числа?
  6. Обчисліть значення виразу .
  7. Основа рівнобедреного трикутника дорівнює 12 см і становить периметра трикутника. Знайдіть бічну сторону трикутника.
  8. При яких натуральних значеннях х дріб дорівнює 2?

 

 

 Додаток 3

 

Назви побутових приладів та засобів

Англійською мовою

Переклад українською

Засіб для миття посуду «Fairy»

Фея

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
13 квітня 2019
Переглядів
717
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку