Урок-узагальнення з всесвітньої історії для 8-го класу на тему "Високе Відродження"

Про матеріал

Розробка урока-узагальнення у вигляді гри Морський бій.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Узагальнення з теми «Високе Відродждення», Всесвітня історія, 8 клас. Комунальний заклад «Тернівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №7 Тернівської міської ради Дніпропетровської області»Вчитель: Блінова Н. О. Урок-гра «Морський бій»

Номер слайду 2

Мета уроку: перевірити та закріпити знання з теми, розвивати в учнів уміння давати характерис­тику історичним діячам і пам'яткам культури; розкривати характерні риси народу на конкретних прикладах матеріальної та духовної культури; сприяти естетичному вихованню учнів.

Номер слайду 3

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}12345678 А********Б********В********Г********Д********Є********Е********Ж********Закінчити

Номер слайду 4

Що таке Відродження? Відродження – це епоха в історії культури Європи , що прийшла на зміну культурі Середніх віків і попередня культурі нового часу. Зразкові хронологічні рамки епохи: XIV - XVI століття. Назад

Номер слайду 5

Про кого йдеться в відео?Леонардо да Вінчи. Назад

Номер слайду 6

«Збери ім'я»НОЕДЛОРАОХСБФЕЬРЛААТКАРЕПРАОКРКЕИПНЛАБЕРАСНСЕРВЕТЛЕОНАРДОБОСХРАФАЕЛЬПЕТРАРКАКОПЕРНИКРАБЛЕСЕРВАНТЕСНазад

Номер слайду 7

Про кого йдеться в відео?Ян ван Ейк. Назад

Номер слайду 8

«Збери ім'я»ЖОКІМДЕЛНАЛЕІБТЛІЕЛЧОЙЛЕГБЬЕРЮРДЕРСЕРІКПШЛЙЕІАГЛАВІМКІЛЕАМІКЕЛАНДЖЕЛОБОТІЧЕЛЛІБРЕЙГЕЛ ЬДЮРЕРШЕКСПІРГАЛІЛЕЙМАКІАВЕЛІНазад

Номер слайду 9

Рафаель Санті«Хто автор?»Назад

Номер слайду 10

Назвіть особливості Північного Відродження.1. Сильний вплив готичної культури з дедалі більшою тенденцією до світськості.2. Заглиблення у внутрішній світ людини.3. Сильний вплив Реформації4. Ретельне, реалістичне відображення у творах мистецтва навколишнього світу. Назад

Номер слайду 11

«Хто автор?»Пітер Брейгель. Назад

Номер слайду 12

Альбрехт Дюрер«Хто автор?»Назад

Номер слайду 13

Приберіть зайве.Ієронім Босх, Рафаєль Санті, Пітер Брейгель, Альбрехт Дюрер. Петрарка, Донато Браманте,Франсуа Рабле, Мігель Сервантес. Коперник, Галілео Галілей, Джордано Бруно, Макіавелі. Зайве: 1. Рафаєль Санті2. Донато Браманте3. МакіавеліНазад

Номер слайду 14

Співвіднесіть портрет та ім'я. Данте Алигьери Франческо Петрарка. Томас Мор. Назад

Номер слайду 15

Співвіднесіть портрет та ім'я. Леонардо да Винчи Микеланджело Буонарроти. Альбрехт Дюрер Назад

Номер слайду 16

«Хто автор?»Ієронім. Босх. Назад

Номер слайду 17

Промах!Назад

Номер слайду 18

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}12345678 АБВГДЄЕЖ

Перегляд файлу

Узагальнення з теми
«Високе Відродження».

Мета уроку: перевірити та закріпити знання з теми, розвивати в учнів уміння давати характерис­тику історичним діячам і пам'яткам культури; розкривати характерні риси народу на конкретних прикладах матеріальної та духовної культури; сприяти естетичному вихованню учнів.

Тип уроку: урок-гра «Морський бій»

Обладнання: інтерактивна дошка, проектор, презентація.

 ХІД УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ(оголошення теми і мети уроку,  слайди 1- 2).

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ УЧНІВ

Бесіда за запитаннями.

1)Що таке культура?

2)Як розвивалася культура в епоху Середньовіччя?

3)Які процеси вплинути на розвиток культури держав? Як саме?

4)Що таке гуманізм? Кого називали гуманістами?

ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Вступне слово вчителя.

Епоха великих змін у поглядах на людину й світ не могла не торкнутися мистецтва. У цей період заново відкриті античні літературні ідеї сміливості думки, різнорідності поглядів на життя, гармонії людини збігалися з настроями тогочасної людини. На зміну аскетизму, схоластиці приходить гасло «Я — людина, ніщо людське не вважаю чужим для себе». Серед діячів культури зростало захоплення культурою стародавніх греків і римлян, їхнім шанобливим ставленням до людини (на відміну від церкви, яка трактувала людину гріховною істотою, а працю — божою карою). Таких людей називали гуманістами (від латин. — «людський»). Із їхньою допомогою антична культура змогла відновитися та стати основою для нової культури — Відродження, або Ренесансу.

 

ІV УЗАГАЛЬНЕННЯ ЗНАНЬ

      Сьогодні ми з вами будемо узагальнювати матеріал, який вивчили з теми «Високе Відродження». Узагальнення буде проходити у вигляді гри. Схема гри проста. Учні поділяються на три команди. Поле гри – це квадрат 9 на 9 клітинок. Тут зашифровано  три однопалубних, два двопалубних і два трипалубних корабля. Ви обираєте хід і або потрапляєте  на пусту клітинку і тоді хід переходить іншій команді. Або влучаєте у корабель і повинні відповісти на питання. За кожну правильну відповідь нараховується команді 3 бали. За  повністю знищений корабель – додатково 5 балів. Для контроля за промахами та влучними пострілами кожна команда отримує пусте поле для відміток.

 

1

2

3

4

5

6

7

8

А

 

 

 

 

 

 

 

 

Б

 

 

 

 

 

 

 

 

В

 

 

 

 

 

 

 

 

Г

 

 

 

 

 

 

 

 

Д

 

 

 

 

 

 

 

 

Є

 

 

 

 

 

 

 

 

Е

 

 

 

 

 

 

 

 

Ж

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    Почнемо нашу гру. (слайди 3-17).

V ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ

Таким чином, сьогодні ми повторили матеріал з теми «Високе Відродження». Ви зрозуміли наскільки це важливий етап в розвитку культури людства і який вплив цей етап має на розвиток людства взагалі.

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
zip
Додано
2 січня
Переглядів
291
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку