Тема: “Відсотки. Знаходження відсотків від числа”
Вчора
ХІД УРОКУ
І.Організаційний етап( 2-3 хвилини)
Привітання. Перевірка присутності учнів. Перевірка готовності учнів та кабінету до уроку
ІІ. Формулювання мети і завдань уроку, мотивація навчальної діяльності.
Проблемна ситуація, озвучена вчителем
« Вчора мені прийшло повідомлення з банку. З кожної покупки , яку буду оплачувати платіжною карткою, мені будуть повертати кеш-бек у розмірі 5% від покупки»
За фото можете визначити тему уроку? (фото вітрин магазинів з відсотками знижки, повідомлення про збільшення пенсій на відсотки, тощо)
ІІІ. Актуалізація опорних знань (5 хвилин)
Усна лічба та фронтальне опитування.
ІІІ. Вивчення нового матеріалу (10 хвилин)
Робота з прямокутником, який поділили на 100 рівних частин (індивідуальні картки у кожного учня): зафарбуйте 1%, 50%, 25%
Діти самостійно роблять висновки, що треба для знаходження відсотків від числа. Формулюємо правило.
Цікаві факти у відсотках( фото).(2 хвилини)
Запропонувати один з фактів перевірити на реальному об'єкті (3 хвилини)
Фізкультхвилинка Відео “Напиши поглядом цифру”, вправи для тренування мозку( 3 хвилини) гиперпосилання на YouTube
ІV. Засвоєння знань та вмінь (13 хвилин)
Робота з задачами практичного змісту( сімейний бюджет, відсотковий вміст речовини , статистичні дані у шкільній документації)
V. Підбиття підсумків уроку (3 хвилини)
1. Скільки сантиметрів становлять 29% метра?
2. Скільки кілограмів становить 13% тонни?
3. Скільки хвилин становлять 10% години?
4. Сергійко перечитав 30% книжки. Яку частину книжки йому залишилось прочитати?
Рефлексія
VІ. Домашнє завдання (1 хвилина)