Урок "Відсоткит Знаходження відсотків від числа" 5 клас

Про матеріал
Урок з використанням інформаційних і проектних інноваційних технологій. На уроці використано методи навчання: робота в парах, "мозковий штурм", закінчи речення. Інтерактивні методи навчання є частиною особистісно-зорієнтованого навчання, оскільки сприяють соціалізації особистості, усвідомленню себе як частини колективу, своєї ролі і потенціалу. У додатку - комп’ютерна презентація. Вона застосовується на всіх етапах проведення уроку та відповідає загальнодидактичним принципам наочності, систематичності і послідовності засвоєння знань. На уроці реалізується прикладна спрямованість курсу математики –ознайомлення учнів із прикладними задачами, формування вміння розв’язувати такі задачі.
Перегляд файлу

Тема: “Відсотки. Знаходження відсотків від числа”

Вчора

ХІД УРОКУ

І.Організаційний етап( 2-3 хвилини)

 

Привітання. Перевірка присутності учнів. Перевірка готовності учнів та кабінету до уроку

 

ІІ. Формулювання мети і завдань уроку, мотивація навчальної діяльності.

 

Проблемна ситуація, озвучена вчителем

« Вчора мені прийшло повідомлення з банку. З кожної покупки , яку буду оплачувати платіжною карткою, мені будуть повертати кеш-бек у розмірі 5% від покупки»

За фото можете визначити тему уроку? (фото вітрин магазинів з відсотками знижки, повідомлення про збільшення пенсій на відсотки, тощо)

ІІІ. Актуалізація опорних знань (5 хвилин)

  Усна лічба та фронтальне опитування.

  1. Помножте число на 100
  2. Поділіть число на 100
  3. Запишіть відсоток у вигляді звичайного дробу
  4. Що показує чисельник та знаменник звичайного дробу? Знайдіть частину від числа (практичні завдання з годинником, фігурою, яка розбита на рівні частини). Інерактивні вправи

  

ІІІ. Вивчення  нового матеріалу (10 хвилин)

Робота з прямокутником, який поділили на 100 рівних частин  (індивідуальні картки у кожного учня): зафарбуйте 1%, 50%, 25%

    

Діти самостійно роблять висновки, що треба для знаходження відсотків від числа.  Формулюємо правило.

  

Цікаві факти у відсотках( фото).(2 хвилини)

 Запропонувати один з фактів перевірити на реальному об'єкті (3 хвилини)

Фізкультхвилинка Відео “Напиши поглядом цифру”, вправи для тренування мозку( 3 хвилини) гиперпосилання на YouTube

 ІV. Засвоєння  знань та вмінь (13 хвилин)

 

Робота з задачами  практичного змісту( сімейний бюджет, відсотковий вміст речовини , статистичні дані у шкільній документації)

 

   

  

V. Підбиття підсумків уроку (3 хвилини)

1. Скільки сантиметрів становлять 29% метра?

2. Скільки кілограмів становить 13% тонни?

3. Скільки хвилин становлять 10% години?

4. Сергійко перечитав 30% книжки. Яку частину книжки йому залишилось прочитати?

Рефлексія

VІ. Домашнє завдання (1 хвилина)

 

 

docx
Додано
25 січня 2023
Переглядів
288
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку