21 травня о 18:00Вебінар: Психологічний супровід педагогів, дітей та батьків в умовах віддаленого спілкування та навчання

Урок "Виконавці алгоритмів та їхні системи команд."

Про матеріал
Тема. Виконавці алгоритмів та їхні системи команд. Тип уроку: вивчення нового матеріалу. Ознайомити із поняттям команда, виконавець, система команд, алгоритм; навчити розрізняти команди від речень, що не є командами; формувати вміння наводити приклади команд та алгоритмів із навколишнього життя; Розвивати пам'ять, мислення, активність, працелюбність; Виховувати повагу до праці інших, любов до предмету.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розгадайте ребус. Команда

Номер слайду 2

Виконавець. Розгадай ребусн=к. ГР=Н

Номер слайду 3

Розгадайте ребус. Алгоритмм

Номер слайду 4

Сьогодні на уроці ми дізнаємося:

Номер слайду 5

Виконавці алгоритмів та їхні системи команд.14 год. Алгоритми і програми16.02.2021

Номер слайду 6

Команди. Означення. Команда - це вказівка виконавцеві виконати певні дії.6 Якщо суддя футбольного матчу під час гри дасть свисток, то гра зупиниться

Номер слайду 7

Що таке команда?Ту саму команду можна подати в різних формах:

Номер слайду 8

Що таке команда?Форма подачі команди залежить від її призначення та об'єкта, який виконуватиме цю команду, — виконавця команди.

Номер слайду 9

Хто або що може бути виконавцем команд?Означення Виконавцем називають людину, тварину або машину чи пристрій, які розуміють та вміють точно виконувати отримані команди.

Номер слайду 10

Чим виконавець-машина відрізняється від виконавця-людини? 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Алгоритм — це скінченна послідовність команд, виконання яких приводить до розв’язання поставленої задачі. Синоніми слова «алгоритм»: план; інструкція; рецепт; припис.style.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 13

Що називають алгоритмом?Слово алгоритм походить від імені перського вченого, астронома і математика Аль-Хорезмі. Приблизно 825 р. він сформулював правила виконання дій над числами, якими користувалися в Стародавній Індії.

Номер слайду 14

Що називають алгоритмом?Люди часто створюють і виконують алгоритми на: РоботіВулиціУдома. У школі ти також щоденно використовуєш алгоритми.

Номер слайду 15

Що називають алгоритмом?На уроці математики ти використовуєш такий алгоритм обчислення периметра прямокутника: Виміряти дві різні сторони прямокутника. Знайти суму довжин двох виміряних сторін прямокутника. Збільшити знайдену суму удвічі. P=2(a+b)

Номер слайду 16

Виконавці алгоритму. Створюють алгоритми люди. А виконують їх люди й різні пристрої, якими управляють люди — комп'ютери, роботи, верстати, супутники, складна побутова техніка та навіть дитячі іграшки.

Номер слайду 17

У якій формі можна подати алгоритм?Алгоритми можна подавати: Словесна форма подання. Графічна форма подання

Номер слайду 18

1. Налити воду в чайник.2. Відкрити кран газової конфорки.3. Поставити чайник на плиту.4. Чекати, поки вода не скипить.5. Піднести сірник до конфорки.6. Запалити сірник.7. Вимкнути газ. Порядок виконання дій. Деякий зловмисник видав наступний план дій отримання окропу: Тепер усе в порядку. А ще до алгоритму добре було б додати крок“Загасити сірника” “Кінець” Треба виправити порядок виконання дій, щоб запобігти нещасному випадку.style.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 19

Графічна форма подання. Човняру з лівого берега на правий потрібно перевезти в човні через річку вовка, козу і капусту. У човні, крім човняра, уміщується або лише вовк, або лише коза, або лише капуста. Як це зробити, якщо на березі не можна залишати козу з вовком або козу з капустою?

Номер слайду 20

Алгоритми та їх виконавціРоз’яжемо задачуЄ повна бочка води, місткістю 8 літрів, порожнє відро місткістю 5 літрів і банка місткістю 3 літри . Потрібно одержати в одній з посудин 1 літр рідини.8 л.5 л.3 л. Алгоритм(послідовність дій)1. Відлити з бочки в банку 3 літри2. Перелити воду з банки в відро3. Відлити з бочки в банку 3 літри4. Перелити воду з банки в відро. В банці залишився 1 літр води

Номер слайду 21

Алгоритм приготування бутерброду. Узяти шматок хліба. Покласти на хліб листок салату. Покласти зверху котлету. Покласти зверху шматок сиру. Покласти на сир шматок помідора. Накрити іншим шматком хліба

pptx
Додано
18 березня
Переглядів
97
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку