Інструкційна картка
«Використання різних образів виконання і різних виконавців у проектах Scratch»
1. Для того, щоб виконати проект вам необхідно запустити програму Scretch Desktop, або скористатися он-лайн версією на сайті https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted.
Увага! Ви використовуєте ті фони, кольори та форми які вам подобаються.
2. Змінюємо фон сцени. Для цього вибираємо сцену.
3. Вибираймо «Обрати тло».
4 Оберіть фон, який вам до вподоби.
5. Видаляємо спрайта – Рудий кіт, та будемо створювати 2 власних страйта.
6. Для цього обираємо «Малювати»
7. Малюємо спрайт «Сонечко». Інструменти для малювання як у звичайному графічному редакторі.
8. Змінюємо розмір спрайта. Обираемо розмір та натискаемо Enter на клавіатурі.
9. Для подальшого налаштування перемістіть спрайт на сцені, та змініть його направлення.
10. Зробіть налаштування «Сонечка»
Змінюємо оповістити «повідомлення 1» на «Сонячний день». Для цого обираемо - Нове повідомлення.
Вводимо повідомлення «Сонячний день», та натискаемо кнопку Гаразд.
Ваш скрипт повинен виглядати так:
11. Далі потрібно створити новий спрайт «Квітка», так само як «Сонечко».
12. Створивши перший костюм (необхідно буде створити 4 костюма), додаємо наступні. Наступні потрібно створювати на базі попереднього. Для цього правою клавішею миші виділяєте костюм та дублюємо його.
13. Редагуймо Костюм 2., та створюємо костюм 3. Нам потрібно 4 костюми.
Змінюємо розмір спрайту, та розташовуємо його на Сцені.
14. Далі налаштуймо наш спрайт «Квітка».
15. Орієнтовний вигляд:
16.Збережіть ваш проект.