Урок «Використання офісних веб-програм для створення спільних донтів. Опитування з використанням онлайн-форм.»

Про матеріал
Урок проводився у вигляді квесту з використанням попередньо створеного блогу. Мета уроку :сформувати предметні компетенції щодо створення спільних документів з використанням офісних веб-програм та організації опитування з використанням онлайн-форм; розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння аналізувати i робити висновки; виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Перегляд файлу

 

План-конспект

\уроку інформатики в 8 класі 

Тема: Практична робота.  Використання офісних веб-програм для створення спільних документів. Опитування з використанням онлайн-форм.

Мета:

  • навчальна:  сформувати предметні компетенції щодо створення спільних документів з використанням офісних веб-програм та організації опитування з використанням онлайн-форм;
  • розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, інтерактивний комплекс, презентація, бланки диктанту, блог за адресою https://sp-dokyment.blogspot.com/

Очікувані результати: учень уміє створювати, надавати спільний доступ та редагувати документи з використанням офісних веб-програм; спільно працювати над документами

Тип уроку: урок використання знань, умінь і навичок.

Клас: 8

ХІД УРОКУ

ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ ДО УРОКУ

  1. Привітання із класом
  2. Перевірка готовності учнів до уроку

АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ УЧНІВ

Бесіда

  1. Що таке хмарні технології та які переваги їх застосування?
  2. Поясніть, у чому суть спільного використання документів.

Назвіть програмні засоби, які можна використати для колективної роботи над проектом.

  1. Скільки колристувачів можуть одночасно працювати над спільним документом?

 

 

 

Двійковий диктант

 

Номер питання

Твердження

Правильна відповідь

1

Всім, кому  наданий доступ до документа у вигляді коментування, можуть коментувати та редагувати  спільний документ

0

2

Посилання, збережені за допомогою інтернет-сервісів, — це канали новин

0

3

Процес, який забезпечує відстежування змін файлів та встановлення відповідності даних на всіх пристроях, має назву синхронізація

1

4

Google Диск надає можливості електронного листування

0

5

Сховище файлів, онлайн-редактори, сервіси для проведення онлайн-конференцій, розміщення відео, фото, конструктори сайтів та блогів — це хмарні сервіси

1

6

Надати спільний доступ до документа — це значить надати доступ тільки для його перегляду або коментування

0

7

Хмарні технології - це технології, що передбачають віддалену обробку та зберігання даних

1

8

Для роботи з хмарними сервісами підключення до інтернету – необов’язкове

0

9

Інтернет-форма — це веб-сторінки для організації онлайн- опитувань у вигляді бланків із розміщеними на них полями для введення питань, відповідей, міток тощо

1

10

На GOOGLЕ диску безкоштовно надається 15 Гб пам’яті

1

 

МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ

Сьогодні на уроці ми продовжимо говорити про поняття хмарних технологій та навчимося використовувати їх для створення спільних довументів, онлайн-тестових форм. Тема нашого уроку – «Офісні веб-програми для створення спільних документів, опитування з використанням онлайн-форм». Урок буде нагадувати гру  в стилі міні-квест.

 

ФОРМУВАННЯ ПРАКТИЧНИХ УМІНЬ І НАВИЧОК

  1. Інструктаж з БЖД;
  2. Інструктаж вчителя;

Робота за комп'ютером.

Практична робота проводиться у вигляді міні-квесту з елементами STEM. Учні переходять за посиланням https://sp-dokyment.blogspot.com/ та починають по черзі виконувати задання у створених спільних документах.

Перелік завдань:

  • «Математика в побуті» (учні працюють в парах над спільним документом, виконуючи математичні обчислення);
  • «Складаємо комп’ютер» (робота в групах). Кожна група підбирає комплектацію для свого комп’ютера, використовуючи базу інтернет-магазину https://hotline.ua/

та заносить відповідні дані у спільну Google таблицю);

  • «Мій клас» (Кожен учень створює слайд презентації у спільній презентацції);
  • «Плюси та мінуси» ( використовуючи сервіс https://learningapps.org , учні повторюють переваги і недоліки хмарних сервісів);
  • «Фінал» (використовуючи форми Google учні проходять тестування з вивчених тем та закріплюють отримані знання).

ПІДСУМОК УРОКУ

Рефлексія

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

Домашнє завдання. Підготувати запитання для створення форми із предметів, які ви вивчаєте. Запитань повинно бути не менше шести і всі вони повинні бути різних типів.

 

Додаток

Бланк двійкового диктанту

Прізвище ______________

№ запитання

Відповіді

(0 або1)

Правильні відповіді

1

 

 

2

 

 

3

 

 

4

 

 

5

 

 

6

 

 

7

 

 

8

 

 

9

 

 

10

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Інформатика 8 клас (Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.)
Додано
20 березня 2020
Переглядів
1119
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку