Повторити вивчені ЛО з теми «Hobbies», практикувати у правильній зимові, використовувати їх у реченнях, сприймати на слух. Вдосконалювати уміння висловлювати думку, використовувати граматичну форму to like V + ing, будувати речення у стверджувальній, питальній і заперечній формах. Розвивати навички аудіювання, письма, мовного продукування. Виховувати бажання спілкуватись англійською мовою, культуру спілкування, дружні стосунки в учнівському колективі.
Клас: 4
Тема: Вільний час
Підтема: Захоплення моїх друзів
Мета: Повторити вивчені ЛО з теми «Hobbies», практикувати у правильній зимові, використовувати їх у реченнях, сприймати на слух. Вдосконалювати уміння висловлювати думку, використовувати граматичну форму to like V + ing, будувати речення у стверджувальній, питальній і заперечній формах. Розвивати навички аудіювання, письма, мовного продукування. Виховувати бажання спілкуватись англійською мовою, культуру спілкування, дружні стосунки в учнівському колективі.
Обладнання: зошити, картки «Hobbies»,картки для роботи по закріпленню граматичних форм, картки для роботи по аудіюванню тексту, диск «Family and Friends - 3» (гра до теми №3 по коригуванню речень)
Хід уроку:
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
1. Привітання.
2. Повідомлення теми і мети уроку.
- Look at the classboard. You can see the pictures on it. Use one word to name all this pictures.
- Yes, they are hobbies. So, the theme of our lesson is “Hobbies”. We’ll speak about your own hobbies and about your friend’s hobbies.
Write down the date for today.
II. Основна частина уроку.
To like reading
To like skateboarding
To like playing chess (volleyball, basketball)
To like fishing
To like taking photos
To like playing the guitar (the piano)
To like fishing
To like doing shopping
To like cooking
To like drawing
To like collecting things ( magnets, stickers, coins, books)
To like singing
Декілька учнів виходять до дошки і показують один з видів захоплень. Інші учні відгадують.
To like V+ing
Does he|she like to V+ing…..?
Do you\we\they like V+ing….?
He/She doesn’t like V+ing…..
We/ You/They don’t like V+ing
Використовується диск з грою, діти виправляють граматичні помилки у реченнях.
Учні читають речення і визначають правдивість тверджень.
Учні по черзі працюють біля дошки. Деякі учні читають відповіді на питання у своїх зошитах.
Hi! My name is Jon. I’m nine and I’m from Great Britain. I like playing the guitar and painting. I don’t like playing chess. I think it is boring.
Hello! My name is Rosa. I’m eight and I’m from Spain. I like cooking. But the most I like taking photos. But I don’t like singing. I think I can not sing well.
Hi, friends! My name is Taras. I’m nine and I’m from Ukraine. I want to tell you I like playing football. It’s fantastic! But I don’t like reading. Is it good or bad?
Діти слухають текст двічі і відмічають у картках відповідні слова до прослуханого.
По закінченню роботи дають відповіді на питання:
А)- What does Jon like/doesn’t like?
- What does Rosa like/doesn’t like?
- What does Taras like/doesn’t like?
B) Finish the sentences:
Jon likes….
Jon doesn’t like…..
Rosa likes…..
Rosa doesn’t like…..
Taras likes….
Taras doesn’t like…..
Example: Dima likes playing football. He doesn’t like reading.
Учні по черзі читають речення.
По закінченню роботи здають зошити.
ІІІ. Заключна частина уроку
Exercise 2 (flashcard)