Урок "Вільний час. Захоплення моїх друзів"

Про матеріал

Повторити вивчені ЛО з теми «Hobbies», практикувати у правильній зимові, використовувати їх у реченнях, сприймати на слух. Вдосконалювати уміння висловлювати думку, використовувати граматичну форму to like V + ing, будувати речення у стверджувальній, питальній і заперечній формах. Розвивати навички аудіювання, письма, мовного продукування. Виховувати бажання спілкуватись англійською мовою, культуру спілкування, дружні стосунки в учнівському колективі.

Перегляд файлу

Клас: 4

Тема: Вільний час

Підтема: Захоплення моїх друзів

 Мета: Повторити вивчені ЛО з теми «Hobbies», практикувати у правильній зимові, використовувати їх у реченнях, сприймати на слух. Вдосконалювати уміння висловлювати думку, використовувати граматичну форму to like V + ing, будувати речення у стверджувальній, питальній і заперечній формах. Розвивати навички аудіювання, письма, мовного продукування. Виховувати бажання спілкуватись англійською мовою, культуру спілкування, дружні стосунки в учнівському колективі.

 

Обладнання: зошити, картки «Hobbies»,картки для роботи по закріпленню граматичних форм, картки для роботи по аудіюванню тексту, диск «Family and Friends - 3» (гра до теми №3 по коригуванню речень)

 

Хід уроку:

 

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

1. Привітання.

2. Повідомлення теми і мети уроку.

- Look at the classboard. You can see the pictures on it. Use one word to name all this pictures.

- Yes, they are hobbies. So, the theme of our lesson is “Hobbies”. We’ll  speak about your own hobbies and about your friend’s hobbies.

Write down the date for today.

II. Основна частина уроку.

  1. Мовна розминка
  • Let’s name allthis pictures, using the grammar structure “to like V+ing”.
  • Repeat after me:

To like reading

To like skateboarding

To like playing chess (volleyball, basketball)

To like fishing

To like taking photos

To like playing the guitar (the piano)

To like fishing

To like doing shopping

To like cooking

To like drawing

To like collecting things ( magnets, stickers, coins, books)

To like singing

  1.               Мовна гра «Miming game»
  •                   Try to guess what is my hobby?
  •                   Can you show what is your hobby?

Декілька учнів виходять до дошки і показують один з видів захоплень. Інші учні відгадують.

 

  1.               Розвиток граматичних навичок
  •                   As you know we speak about hobbies using the structure

To like V+ing

 

Does he|she like to V+ing…..?

Do you\we\they like V+ing….?

 

He/She doesn’t like V+ing…..

We/ You/They don’t like V+ing

 

  •                   Look at the monitor and correct the sentences.

Використовується диск з грою, діти виправляють граматичні помилки у реченнях.

 

  1.               Робота на картках
  •                   Let’s read the exercise 1.
  •                   Read the sentences and write true or false.

Учні читають речення і визначають правдивість тверджень.

 

  1.               Робота в зошиті
  •                   Open your copybooks. We have a task: complete the questions with do or does. Then write short answers about youself.
  1.               _______ you like  fishing? _____
  2.               _______your mum and dad like taking photos? _____
  3.               _______your friend like skateboarding? ______
  4.               _______you like cooking?______

         Учні по черзі працюють біля дошки. Деякі учні читають відповіді на питання у своїх зошитах.

 

  1.               Аудіювання. (Роздати бланки для роботи)
  •                   Listen the text about some children. As you you see on your cards their names are Jon, Rosa and Taras. Write the words about they like or don’t like.

 

      Hi! My name is Jon. I’m nine and I’m from Great Britain. I like playing the guitar and painting. I don’t like playing chess. I think it is boring.

      Hello! My name is Rosa. I’m eight and I’m from Spain. I like cooking. But the most I like taking photos. But I don’t like singing. I think I can not sing well.

       Hi, friends! My name is Taras. I’m nine and I’m from Ukraine. I want to tell you I like playing football. It’s fantastic! But I don’t like reading. Is it good or bad?

 

      Діти слухають текст двічі і відмічають у картках відповідні слова до прослуханого.

По закінченню роботи дають відповіді на питання:

А)- What does Jon like/doesn’t like?

    - What does Rosa like/doesn’t like?

    - What does Taras like/doesn’t like?

B)  Finish the sentences: 

     Jon likes….

     Jon doesn’t like…..

     Rosa likes…..

     Rosa doesn’t like…..

     Taras likes….

     Taras doesn’t like…..

 

  1.               Робота в парах.
  •                   Work in pairs . Ask your neighbour about his or her hobbies. Write it in your copybooks.
  •                   Then ask what do they don’t like. Write the negative sentences.

Example: Dima likes playing football. He doesn’t like reading.

Учні по черзі читають речення.

По закінченню роботи здають зошити.

 

ІІІ. Заключна частина уроку

  1.               Підведення підсумків уроку
  •                   What is our lesson about?
  •                   Do you like to speak about your hobbies?
  1.               Виставлення оцінок за урок.
  2.               Домашнє завдання

Exercise 2 (flashcard)

doc
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 4 клас (Павліченко О.М., Доценко І.В., Євчук О.В.)
Додано
23 січня 2020
Переглядів
779
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку