Урок "Вживання much/ many"

Про матеріал
формувати навички вживання нових граматичних одиниць; розвивати навички усного мовлення з опорою на лексико-граматичні структури; розвивати мовну здогадку й мовленнєву реакцію учнів; виховувати зацікавленість у розширенні своїх знань
Перегляд файлу

                                Англійська мова

 

Дата: 21.11.2023

 

 

Клас: 5

       Subject of the Lesson:

       Тема уроку:

Вживання much/ many

       Objectives:

       Мета:

формувати навички вживання нових лексичних одиниць;

розвивати навички усного мовлення з опорою на лексико-граматичні структури; розвивати мовну здогадку й мовленнєву реакцію учнів;

виховувати зацікавленість у розширенні своїх знань

                                                         Proсedures  -  Xід уроку:

Індивідуальна робота

1

Організаційний момент

2-3 хв, визначити присутніх, нагадати дату, нагадати тему минулого уроку.

 

 

2

Phonetic warm-up-Фонетична зарядка:

5-6 хв: ch, much, some, any, many (картки на дошці)

 

3

Homework check-up-Перевірка домашнього завдання:

 

5-6 хв. Впр. 2, стор 53 1-2 учні

 

4

Listening comprehension-

Аудіювання:

Unit-3-p53_task3, 1:31 хв

Впр 3, стор 53 «Час їсти»

5-7 хвилин – 3 учня

 

5.

Reading –Читання:

Не передбачено як окрему частину поточного уроку

 

6

Physical warm-up-Фізкультхвилинка:

02:16 хв. Папка “Greetings”: Baby Shark Dance …

 

7

Grammar -Граматика

https://www.baamboozle.com/game/169367        

5 хв: гра – повторення «Обчислювані та необчислювані іменники» 1 команда, 8 питань

7 хв. Grammar Corner much/ many, стор. 54 -7 хв.

 

8

Communicative activities- Говоріння

Не передбачено як окрему частину поточного уроку

 

9

Writing activities-Письмові вправи:

Вправа на картці 5-7 хв ( в залежності від часу: 1-4 або 7-8, або всю). Якщо виконуємо всю вправу, то в середині робимо вправи для очей

 

10

Вправа для очей:

Girls and boys, Point to the door…1-2 хв

 

11

Revision new material-закріплення вивченого:

https://www.baamboozle.com/game/1952559

10 хв.

 

 

12

Lesson - review-                     Підсумок  уроку:

Запитати чи сподобався урок.

Нагадати, що оцінки у електронних щоденниках,

 

13

Homework  Домашнє завдання:

Впр 7, стор 54-п, правило much/ many на стор. 54 – знати

 

 

 

 

Вправа для очей:

Girls and boys, Point to the door.

Girls and boys, Touch the floor.

Girls and boys, Point to a chair.

Girls and boys, Touch your hair.

Girls and boys, Point to the window.

Girls and boys, Say ‘Goodbye’ and go.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fill in many or much.

  1. Is there much/ many tea in the cup? No, not much/ many
  2. Are there much/ many eggs in the fridge? Yes, there are much/ many eggs.
  3. Is there much/ many milk in the bottle? Yes, there is much/ many  milk.
  4. Are there much/ many lemons in the box? No, not much/ many
  5. There are much/ many apples on the table.
  6. There much/ many sandwiches in the fridge.
  7. Is there much/ many coffee in the cup?
  8. There is much/ many jam on the plate.
  9. There are much/ many bananas in the bag.
  10. Is there much/ many _ bread on the table?
  11. There is much/ many salad on the plate.
  12. Are there much/ many cups on the shelf?
  13. There are  much/ many sandwiches in the bag.

 

Fill in many or much.

  1. Is there much/ many tea in the cup? No, not much/ many
  2. Are there much/ many eggs in the fridge? Yes, there are much/ many eggs.
  3. Is there much/ many milk in the bottle? Yes, there is much/ many  milk.
  4. Are there much/ many lemons in the box? No, not much/ many
  5. There are much/ many apples on the table.
  6. There much/ many sandwiches in the fridge.
  7. Is there much/ many coffee in the cup?
  8. There is much/ many jam on the plate.
  9. There are much/ many bananas in the bag.
  10. Is there much/ many _ bread on the table?
  11. There is much/ many salad on the plate.
  12. Are there much/ many cups on the shelf?
  13. There are  much/ many sandwiches in the bag.

 

Fill in many or much.

  1. Is there much/ many tea in the cup? No, not much/ many
  2. Are there much/ many eggs in the fridge? Yes, there are much/ many eggs.
  3. Is there much/ many milk in the bottle? Yes, there is much/ many  milk.
  4. Are there much/ many lemons in the box? No, not much/ many
  5. There are much/ many apples on the table.
  6. There much/ many sandwiches in the fridge.
  7. Is there much/ many coffee in the cup?
  8. There is much/ many jam on the plate.
  9. There are much/ many bananas in the bag.
  10. Is there much/ many _ bread on the table?
  11. There is much/ many salad on the plate.
  12. Are there much/ many cups on the shelf?
  13. There are  much/ many sandwiches in the bag.

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
24 січня
Переглядів
191
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку