План-конспект уроку на тему: I can play
Мета: формувальна: ознайомити учнів з новою темою “I can play” та новим лексичним і граматичним матеріалом, формувати в учнів вміння переключатися на різні види діяльності; практична: активізувати раніше вивчений лексичний матеріал, удосконалити вміння учнів вести діалог; повторити та закріпити знання про їжу; освітня: поглиблювати знання учнів про необхідність англійської мови; сформувати розуміння особливості свого мислення, збільшення пасивного словника дитини; розвиваюча: розвивати лексичні навички та навички мовлення, навички письма; розвивати творче та логічне мислення, увагу, уяву учнів в умовах гри; розвивати різні види пам’яті (слухову і зорову), мовну здогадку, мовленнєву реакцію, навички імітації. виховна: виховувати почуття ввічливості, культуру мовлення; виховувати самостійність.
Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.
Очікувані результати навчального заняття: ознайомитись з лексичними одиницями з даної теми, вміти вести діалог, знати граматичну конструкцію: I can/ I can not.
Обладнання: підручник, класна дошка, наочний матеріал, телевізор, роздатковий матеріал.
Хід уроку:
І. Початок уроку. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення. Організаційний момент. 1. Привітання. Повідомлення теми та мети уроку. Сьогодні на уроці ми повторимо лексику про їжу, ознайомимись з новою темою “I can play” (Я вмію гратись), навчимось відповідати що я вмію і не вмію робити (I can/ I can not).
2. Song «Good-morning».
3. Повторення лексичного матеріалу на с. 82, 85, 90. Покажи та назви. Game “Ukrainian-English ”.
ІІ. Основна частина уроку.
4. Game “What can you do?”
5. Game “I can/ I can not” (Робота в парах).
6. Ознайомлення з новими граматичними конструкціями (I can (run, swim, hop, jump, ride a bike, climb a tree).
7. Фізкультхвилинка (“What can you do?”. T: Now let’s relax a little. Stand up and be active!
8. Song « I can ».
9. Exercise « We can ».
10. Робота в зошитах. Р. 72 (Colour, point and say).
11. Р. 73.
12. Робота в командах. Game “Add a letter”
III. Заключна частина. Підведення підсумків. Вчитель роздає наліпки за активність та самостійність на уроці.
Т: Що ми робили сьогодні на уроці? Що вам найбільше сподобалося? (Учні висловлюють свої думки.). Діточки, ми все виконали на уроці, що запланували? Що ми зробили сьогодні на уроці? – Ми говорили про те, що ми вміємо робити, відповідали на запитання: “What can you do?”, вивчили нові слова, виконали багато завдань, ігор та співали пісень.
T: The lesson is over. Goodbye, children! P: Goodbye, teacher! Song “Goodbye”. See you soon.