Урок "Яблуко в осінньому саду" В.Сухомлинський 2 клас

Про матеріал
Даний фрагмент уроку з читання на тему: "Яблуко в осінньому саду" В.Сухомлинського розроблений для учнів 2 класу до підручника В.П.Чипурко "Українська мова та читання" частина 2 , який спрямований на розвиток критичного мислення школярів за допомогою графічних організаторів. Мета: організувати дискусію в класі, розвивати вміння висловлювати докази на захист позиції чи знаходити аргумент протилежної сторони. Використано: - Дискусійна сітка Алвермана - Шкала ставлення «Так чи ні»
Перегляд файлу

Тема: Яблуко в осінньому саду. В.Сухомлинський

 

Мета:  організувати дискусію в класі, розвивати вміння висловлювати докази на захист позиції чи знаходити аргумент протилежної сторони.

 

  1. Дискусійна сітка Алвермана

 

Так

 

 

Дівчатка

зірвали

яблуко

в саду

Ні

 

Доказ 1. Це добре, адже воно могло погнити на дереві.

 

Доказ 2.Це добре, адже вони пригостили маму.

 

 

Доказ 1. Це погано, бо яблуко могла б знайти білочка.

 

Доказ 2. Це погано, бо яблуками поласував би їжачок.

 

 

Алгоритм роботи зі стратегією

 

Крок 1. Записати бінарне запитання (на яке можна відповісти як позитивно, так і негативно), що відображає суть проблеми, описаної в оповіданні.

 

Крок 2. Зліва будуть записуватись аргументи на підтримку позитивної відповіді, справа – на підтримку негативної відповіді.

 

Крок 3. Обговорити питання в парах та записати по 2 докази на підтвердження позитивної  думки.

 

Крок 4. Записати по 2 докази на підтвердження негативної  відповіді.

 

Крок 5. Об’єднати пари у групи, порівняти свої докази, сформулювати загальний висновок.

 

Питання:

  •      Чому це добре, що сестрички зірвали яблука?
  •      Чому це погано, що сестрички зірвали яблука?

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Шкала ставлення «Так чи ні»

 

ТАК                                                                                                                             НІ

1           2             3              4              5             6              7            8               9         10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(На дошці вчитель креслить … шкалу, діти одержують

спеціальні картки-стікери)

 

Питання:

  •      Чи зірвали б ви останнє яблуко в саду?
  •          Учитель пропонує учням приклеїти свою позначку в тому місці шкали, як би вони відповіли на це запитання.

Висловити відповіді протилежних думок. Обґрунтувати їх.

 

 

 

 

G:\Виставка\дывчата з яблуком.png

docx
Додано
9 листопада
Переглядів
469
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку