Тема: Яблуко в осінньому саду. В.Сухомлинський
Мета: організувати дискусію в класі, розвивати вміння висловлювати докази на захист позиції чи знаходити аргумент протилежної сторони.
Так |
Дівчатка зірвали яблуко в саду |
Ні |
Доказ 1. Це добре, адже воно могло погнити на дереві.
Доказ 2.Це добре, адже вони пригостили маму.
|
Доказ 1. Це погано, бо яблуко могла б знайти білочка.
Доказ 2. Це погано, бо яблуками поласував би їжачок.
|
Алгоритм роботи зі стратегією
Крок 1. Записати бінарне запитання (на яке можна відповісти як позитивно, так і негативно), що відображає суть проблеми, описаної в оповіданні.
Крок 2. Зліва будуть записуватись аргументи на підтримку позитивної відповіді, справа – на підтримку негативної відповіді.
Крок 3. Обговорити питання в парах та записати по 2 докази на підтвердження позитивної думки.
Крок 4. Записати по 2 докази на підтвердження негативної відповіді.
Крок 5. Об’єднати пари у групи, порівняти свої докази, сформулювати загальний висновок.
Питання:
ТАК НІ
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(На дошці вчитель креслить … шкалу, діти одержують
спеціальні картки-стікери)
Питання:
Висловити відповіді протилежних думок. Обґрунтувати їх.