Урок з англійської мови для 1 класу на тему "Природа. Тварини" (інклюзивне навчання)

Про матеріал

Матеріал для інклюзивного навчання для дітей із затримкою психічного розвитку. Мета уроку увести та активізувати нові лексичні одиниці, структури What is this? What's this? It is a/an, формувати навички аудіювання, уміння виділяти головне з прослуханого; формувати навички говоріння; формувати навички відтворювати за зразком графічний образ літери Mm.

Корекційна мета: формувати творчу і пізнавальну активність через гру, зорово-моторні координації, викликати позитивні емоції та емоційні зв'язки завдяки нестандартним ситуаціям, формувати уміння спілкування, застосування міміки, жестів, рухів тіла, посмішки;

Перегляд файлу

Конспект уроку з англійської мови для 1 класу на тему «Природа. Тварини» Інклюзивне навчання

 (для дітей із затримкою психічного розвитку)

Мета: навчальна: увести та активізувати нові лексичні одиниці, структури What is this? Whats this? It is a/an, формувати навички аудіювання, уміння виділяти головне з прослуханого; формувати навички говоріння; формувати навички відтворювати за зразком графічний образ літери Mm.

розвиваюча: тренувати пам'ять, увагу, фонематичний слух

виховна: виховувати культуру поведінки на уроці, навчати організовувати своє робоче місце, уміння контролювати й оцінювати свої дії, проявляти ініціативу у взаєминах з іншими дітьми;

Корекційна мета: формувати творчу і пізнавальну активність через гру, зорово-моторні координації, викликати позитивні емоції та емоційні зв’язки завдяки нестандартним ситуаціям, формувати уміння спілкування, застосування міміки, жестів, рухів тіла, посмішки;

Тип уроку: урок формування умінь та навичок

Методи і прийоми: особистісно орієнтоване та інтерактивне навчання, здоров’я зберігаючі технології, ІКТ, комунікативний метод, ігровий, рефлексія, рольова гра, метод Аткінсона, метод асоціативних символів через імітацію;

Обладнання: відеозапис пісень, finger puppets, тематичні малюнки, картки для виготовлення “My Letter Book

Хід уроку

І. Загально –корекційна  частина

1. Привітання

Good morning. Glad to see you.

One, two, three, look at me!

2. Нервово-психологічна підготовка

Fillings song “How are you?”

3. Повідомлення теми і мети уроку

Результат пошуку зображень за запитом "finger toys"ІІ Основна частина уроку

1. Логопедична зарядка

Repeat and move like animals:

I want to be a monkey,

I want to be a frog,

To mew like a cat,

To jump like a dog (імітація рухів тварин)                                                                                            

2. Phonetic drills:

[æ][p][d][g][3:][l][o:][t][e][i][eә]

[ð]   [Ɵ]

This is a frog.

That’s a dog.

This is a hare.

Thats a bear.

2. Уведення та  активізація нових ЛО

1) Метод асоціативних символів через імітацію, максимально наближену до реальності.

- What is this? Whats this? It is a/an

- What colour is it? Is it big? Is it small? Do you like it?

 

Пов’язане зображенняПов’язане зображення

  Результат пошуку зображень за запитом "слон мімікою і жестами"

Обов’язково перевіряємо, чи запам’ятав учень запропоновані образи-символи, після чого працюємо за технологіями: дивись-слухай-роби; слухай-роби; роби-кажи (Look, Listen and Do; Listen and Do; Do and Say).

2) Метод Аткінсона (заснований на використанні ключових слів або фонетичних асоціацій) або “Keyword method

Котик Кет з’їв Kitekat   

БульДОГ ДОГнав хотДОГ 

Манку їла monkey                              

ТАЙ ГАрний tiger

Elephant приміряв БАНТ

Одягнув свій шарф giraffe

Результат пошуку зображень за запитом "БульДОГ ДОГнав хот ДОГ"Результат пошуку зображень за запитом "МАВПА  їсть кашу"Результат пошуку зображень за запитом "слон з бантом" Результат пошуку зображень за запитом "Котик Кіт з'їв Kitekat"Результат пошуку зображень за запитом "слон з бантом"Результат пошуку зображень за запитом "тигр"Результат пошуку зображень за запитом "ЖИРАФ І ШАРФ"

 

          3.Фізкультхвилинка

Touch  your  shoulders!

Touch  your  nose!

Touch  your  ears!

Touch  your  toes!

Hands  up!

Hands  down!

Hands  on  your  hips!

And  sit  down!

4.Aудіювання

1) The miming story “I go to the Zoo” (розповідь супроводжується мімікою та жестами)

2) Guessing game “Name the animal”

Результат пошуку зображень за запитом "зелений" Пов’язане зображення

It is a frog

 

Результат пошуку зображень за запитом "чорний колір"Результат пошуку зображень за запитом "оранжевий колір"

It is a tiger

Результат пошуку зображень за запитом "жовтий колір"

It is a lion

Результат пошуку зображень за запитом "сірий колір"

It is an elephant

Пов’язане зображення

It is a monkey

5. Письмо

Графічне відображення літери Mm. Учитель демонструє на дошці, як правильно писати літеру, а потім пропонує «написати у повітрі»

Результат пошуку зображень за запитом "letter book m"

ІІІ Заключна частина уроку

1. Підведення підсумків уроку

Чи сподобався урок? Що найбільше сподобалося?

2. Закінчення уроку

Our lesson is over. Goodbye!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 8
Оцінки та відгуки
  1. Колісніченко Володимир
    Цікаво ,корисно ,пізнавально!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Буймер Наталия
    Матеріал дуже цікавий, потрібний
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Мачок Марина Олександрівна
    Дуже цікаві матеріали для інклюзивного навчання!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Kameneva Alina
    Цінна розробка! Особливо сподобалося використання методу Аткінсона.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Колісніченко Катерина Тихонівна
    Матеріал дуже цікавий. Вартий уваги. Обов'язково використаю на своїх уроках
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Сокол Інна Юріївна
    Дуже доречно. Нові методи у новій школі
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Каменев Виталий
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Середенко Людмила Василівна
    Нові методи для дітей з особливими потребами.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 5 відгуків
docx
Додано
25 листопада 2018
Переглядів
2486
Оцінка розробки
5.0 (8 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку