До розіграшу
залишилось:
11 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Урок з англійської мови для 2 класу на тему "Подарунки до Різдва"

Про матеріал

Відкритий урок на тему "Подарунки до Різдва" спрямований на засвоєння ЛО відповідної теми та активізацію їх у своєму мовленні, повторення назв кольорів та опис предметів за допомогою цих слів. Також учні потренуються у складанні речень з іменниками множини та однини.

Перегляд файлу

Відкритий урок з англійської мови у 2-Б класі на тему «Подарунки до Різдва»

Очікувані результати: ознайомляться та активізують у мовленні слова: Christmas ball, Santa Claus, Christmas tree, bell, present, Christmas stocking, повторять та активізують вживання кольорів, ознайомляться з формою Різдвяних побажань за допомогою пісні, навчаться підписувати Різдвяні листівки.

Тип уроку: введення нового матеріалу.

Хід уроку

І. Підготовка до сприйняття іноземного мовлення

1. Introduction.

-Hello, children!

-Hello, teacher!

 Good morning, good morning,

 Good morning to you!

Good morning, good morning,

We are glad to see you!

  I am glad to see you too!

How are you?

We are fine. Thank you!

-Тема нашого уроку «Різдвяні свята» -- “Christmas holidays”.

 

2. Warming up:

Сьогодні у нас незвичайний урок. Ми помандруємо у гості до Санта-Клауса і допоможемо йому підготуватися до Різдва. Адже у нього дуже багато роботи, йому потрібна наша допомога.                                                                                                                       -Can you help Santa Claus?        

-Тож зробимо невеличку розминку і вирушаємо.

3. Pronunciation drill:

 Snow falls, falls, falls,

 Let’s play snowballs,

Dear friends, Bill and Ben,

Let us make a big snowman.

- Now let’s start! Close your eyes.( Звучить музика “ Jingle bells”). Now open your eyes. Уявіть, що ми опинилися в гостях у Санта-Клауса.

( Поставити ялинку, Санта-Клауса).

 

ІІ. Основна частина уроку

  1. Presenting vocabulary and practice

Т: Щоб Санта-Клаус зрозумів, чи можемо ми йому допомогти, потрібно вивчити слова, пов’язані з Різдвом. Гадаю, деякі ви вже знаєте.

  • What is this? (Показую кульку, Санта-Клауса, дзвіночок).
  • А зараз послухайте нові слова (Показую ялинку, подарунок, листівку…)

 

  1.  Game “ Look and name”.

( Вчитель показує малюнки по темі «Різдвяні свята», діти, котрі запам’ятали ці слова, називають їх.)

-Well done! Santa Claus is happy. He thanks you!

 

  1. Group work (3 pupils)

- А ви знаєте, що робить Санта-Клаус у Різдвяну ніч? Правильно, він носить подарунки дітям. Діти лягають спати і їм сниться, що до них прийшов Санта-Клаус. Санта-Клаус просить допомогти скласти подарунки для дітей. Якщо ви виконаєте завдання-сюрприз, ви йому допоможете.( Завдання можуть бути сховані у конвертиках ). Ми повинні скласти речення із розрізаних частин і назвати ці речення. 

The snow is white.

The trees are green.

The park is nice.

The bell is yellow.

The Christmas tree is green.

The presents are nice.

The Christmas balls are new.

 

  1. Warm-up (If you’re happy…)

 

  1. Color revision

 

  • Санта-Клаусу потрібно допомогти прикрасити ялинку різнокольоровими іграшками. Кожен з вас має кульку. Ваше завдання правильно назвати колір кульки. Ми говоримо I have a… Christmas ball. Хто правильно називає колір, той вішає кульку на ялинку. Але перед цим повторимо назви кольорів.

Щоб ялинку прикрашатти

           Треба кольори всі знати

Green – зелений, як травичка,

      Blueблакитний, як водичка,

Yellow  жовтий, як курчатко,

           Grey – як сіре мишенятко,

Pinkрожевий наче ружа

Black – це чорний як калюжа

 White – це білий, білий сніг,

Що у лісі вкрив барліг,

А в барлозі ведмежатко все коричневе,

Як татко Brown спина, Brown боки

Сплять ведмеді лежебоки

  • Діти виходять і прикрашають ялинку
  1. Writing

- А ще Санта-Клаус підписує дітям вітальні листівки і вітає з Різдвом

 Merry Christmas” .        

- Repeat after me:  Merry Christmas!    Привітаймо один одного з Різдвом.

( Вчитель починає, діти продовжують ланцюжком ).  

А зараз підпишемо вітальні листівки. Відкрийте підручники на сторінці 63 і знайдіть вправу 5. Ви повинні підписати свою листівку так як на зразку. У кожного   на парті вона є. Відкрийте її і спишіть слова   Merry Christmas!” та адресуйте кому захочете. (Поки учні підписують листівку, звучить пісня We wish you…”)

  1. Fun time

Учні співають пісню «Jingle Bells

  1. Conclusion

- Я сподіваюсь, що подорож до Санта-Клауса була цікавою. Зараз давайте нагадаємо слова, пов’язані з Різдвом: Christmas, holiday, Christmas tree, Santa-Claus, toy, present, box… ( Вчитель називає українською, діти перекладають).

  • Вдома намалюйте і підпишіть вітальну листівку.

 

 

 

 

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
5 лютого
Переглядів
153
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку