Урок з англійської мови для 2 класу за темою «I have got a schoolb» Складений за матеріалами підручника для 2-го класу «Англійська мова» С. Губарєва, О Павліченко, Л.Залюбовська

Про матеріал
Урок з англійської мови для 2 класу за темою «Моя школа» Складений за матеріалами підручника для 2-го класу «Англійська мова» С. Губарєва, О Павліченко, Л.Залюбовська https://us05web.zoom.us/j/84687418828?pwd=fb58ux06Wf8rGdQ0tSuuxYbVIAwRGw.1 https://www.youtube.com/watch?v=S_fI_uFR9h4 Тема: «I have got a schoolbag» Мета: увести нові лексичні одиниці теми, удосконалювати навички учнів в аудіюванні в усному мовленні, повторити вираз have got/ has got, розвивати навички читання та письма, виховувати прагнення вивчати англійську мову, організованість. Обладнання: підручник робочий зошит, картки з ЛО. Тип уроку: уведення нового матеріалу.
Перегляд файлу

Урок з англійської мови для 2 класу за темою «Моя школа»

Складений за матеріалами підручника для 2-го класу  «Англійська мова» С. Губарєва, О Павліченко, Л.Залюбовська

https://us05web.zoom.us/j/84687418828?pwd=fb58ux06Wf8rGdQ0tSuuxYbVIAwRGw.1

https://www.youtube.com/watch?v=S_fI_uFR9h4

 

Тема: «I have got a schoolbag»

Мета: увести нові лексичні одиниці теми, удосконалювати навички учнів в аудіюванні в усному мовленні, повторити вираз have got/ has got, розвивати навички читання та письма,  виховувати прагнення вивчати англійську мову, організованість.

Обладнання: підручник робочий зошит, картки з ЛО.

Тип уроку: уведення нового матеріалу.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

1.1 Повідомлення теми і мети уроку.

1.2.Привітання з класом, бесіда.

Teacher: Good morning, children!
Pupils: Hello, teacher!

Teacher: How are you today?

Pupils: We are fine, thank you!

Teacher: Sit down, please.
( перегляд відео-вітання) HELLO Song _ Simple Song for Kids.mp4

Етап II.  Мовленнєва зарядка

 Скоромовка.

T:  Look at me! What box do I have? Name the sound.

P:  Oo [o:]

T:  Well done! Repeat after me.

Look on a book and after copybook in a room.

P: (Учні промовляють усі разом, потім розповідають по черзі на пам’ять)

 

ІІ. Основна частина

2.1.. Уведення нового лексичного матеріалу.

T:  Open you book page number 21, exercise 2a) and repeat after me. ( вчитель називає шклільні речі, а учні повторюють декілька разів. Ці ж самі нові слова виводимо на screen-projector.

 

 2.2  Аудіювання.

Т( вчитель промовляє слова, а діти показуюють які в них є шкільні речі)

Show me a pen! Etc.

2.3. Читання.

Т: Look at the exercise 4, read the words.  Прочитай слова.

2. 4. Говоріння.

Т:  Назви хто, з твоїх однокласників що має з шкільних речей які ми сьогодні вивчили.

For example:  Diana has got a pan.

                     Ivan has got a schoolbag

                    And I have got a….

Фізкультхвилинка. Танець пінгвінів

https://www.youtube.com/watch?v=4OGL8LzeWkw


 


2. 5. Письмо.

Т: Open your activity books and put the words in order. ( вправи робочий зошит)

 

ІІІ. Заключна частина уроку.

Summarizing

T-P-P-P-P-P

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
8 листопада 2023
Переглядів
588
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку