18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Урок з англійської мови для 4-го класу "Меблі в моїй кімнаті"

Про матеріал
МЕТА: Навчальна: Активізувати вживання граматичних структур: he has\hasn’t got, to be going to…; удосконалювати техніку читання вголос; активізувати лексику за темою; удосконалювати знання та вміння набуті на уроках англійської мови; Розвивальна: Сприяти розвитку в учнів уваги, пам’яті і мислення; розвивати зв’язне, усне мовлення; Виховна: Виховувати в учнів старанність, кмітливість та самостійність; прищеплювати любов та інтерес до іноземної мови. Освітня: Поглиблювати знання учнів про особливості англійської мови.
Перегляд файлу

ПЛАН ВІДКРИТОГО УРОКУ

КЛАС: 4-В

ТЕМА: Меблі в моїй кімнаті

МЕТА:

Навчальна: Активізувати вживання граматичних структур: he has\hasn’t got, to be going to…; удосконалювати техніку читання вголос; активізувати лексику за темою; удосконалювати знання та вміння набуті на уроках англійської мови;

Розвивальна: Сприяти розвитку в учнів уваги, пам’яті і мислення; розвивати зв’язне, усне мовлення;

Виховна: Виховувати в учнів старанність, кмітливість та самостійність; прищеплювати любов та інтерес до іноземної мови.

Освітня: Поглиблювати знання учнів про особливості англійської мови.

ОБЛАДНАННЯ: підручник Fly High 3, зошит, презентація PowerPoint, аудіо матеріали, комп’ютер.

ТИП УРОКУ: Комбінований

ХІД УРОКУ

ПОЧАТКОВИЙ ЕТАП УРОК

1. Greeting. Introduction.

Мета: Організувати клас, налаштувати учнів на робочу атмосферу

Прийом: Привітання, вияснення організаційних питань.

T:Good morning dear pupils! I am very glad to see you again. Today we are going to begin new unit. It is called “I am going to phone the police”. Open please your Pupil’s Book on page 88.

Timing –2 min.

II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

1.Getting to know new vocabulary

Мета: Введення нових тематичних слів

Прийом: Слухання, читання і повторення слів нового розділу підручника

Т: Let’s listen to the audio and repeat words all together.

Pupils repeat after the recorder for several times. Teacher emphasis on phonetical mistakes

T: Do you know how to say ‘перекинути’ in English?  How to say..in English?

Timing –5 min.

2.Reading

Мета: Вдосконалення якості слухового сприймання. Розвиток швидкості читання.

Прийом: Слухання і читання тексту

T: Now let`s move to the text. First, we will listen to the text, and then you will read and translate one by one.

Timing –7 min.

3.Post-reading activity

Мета: Перевірити розуміння прочитаного діалогу

Прийом: Виправлення речень з тексту

T: Our next exercise is 1 on page 89. Your task is to read the sentence and correct one word.

Who wants to read an example and take the first sentence?\Can you translate the sentence?\Who wants to continue?

Timing –5 min.

3.Listening

Мета: Навчити учнів одержувати інформацію з почутого тексту та утримувати в пам’яті основний зміст прослуханої інформації.

Прийом: Слухання розповіді

T: Let’s move on to the exercise 2 on page 89.

T: We see two pictures with the rooms of Magnus and Claudia.  We have to listen to the record, choose the room of Claudia and Magnus and say what each of them has got and has not got in their rooms (using ‘has got’ or ‘has not got’ constructions).

Who can read and translate 3 words from pic #1? Who can read the example near picture 2? … Thank you. Let’s listen. Are you ready or you need to listen one more time? Let’s check.

Timing –7 min.

Post-listening activity

Мета: перевірити розуміння почутого

Прийом: Питання-відповідь

T: Whose room is shown in the first pic?

P1, Can you tell us what Claudia has got in her room?

Timing –4 min.

4.Writing

Presentation and practice of new grammatical material.

Мета: Навчання граматичного матеріалу іноземної мови. Закріплення знань учнів.

T: Today we will learn a new grammatical construction ‘to be going to’. It is translated as мати намір, збиратися, планувати щось робити.

Look at the table “Learn with Oscar” in your books. Let’s read and translate the sentences.

T: Now let’s do Ex. 3. We have to make the sentences and then match sentences with the pictures.

Timing –7 min.

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Feedback and home assignment.

Мета: Підсумок уроку. Закріплення знань.

T: Our lesson is coming to be over. Did you like it? I hope you did. You were very active and hardworking.

Please, write down your home task for  the  next  lesson: ex. 2, 3 p. 86 (Activity Book).

Thank you very much for the lesson! Have a nice day.

Timing –3 min.

TOTAL: 40 min

docx
До підручника
Англійська мова для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мови (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 4 клас (Калініна Л.В., Самойлюкевич І.В.)
Додано
14 березня
Переглядів
82
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку