20 травня о 18:00Вебінар: Можливості сервісів Canva та Liveworksheets для створення інтерактивних навчальних матеріалів

Урок з англійської мови для 4-го класу "Транспорт" (FLY HIGH 4)

Про матеріал
Мета уроку: повторити лексичний матеріал з теми «Транспорт», тренувати в усному та писемному мовленні; систематизувати граматичний матеріал ( adj. –er) ; виховувати культуру інтелектуальної праці.
Перегляд файлу

Клас/група: 4

Назва предмета: Англійська мова

Тема: Транспорт

Мета уроку:  повторити лексичний матеріал з теми «Транспорт»,  тренувати в усному та писемному мовленні; систематизувати граматичний матеріал ( adj. –er) ; виховувати культуру інтелектуальної праці.

Хід уроку

  1. Початок уроку. Привітання. Організація класу. 

Мета: Повідомлення практичних цілей уроку. Перевірка присутніх на уроці. 

Вчитель вітається з учнями: Good Morning! How are you today?, запитує к-ть відсутніх, оголошує план уроку              (Вчитель-учень,              2 хв)

  1. Мовленнєва зарядка 

Мета: Уведення в іншомовну атмосферу. 

Вчитель показує карточки із зображенням різних транспортних засобів та запитує «How many yellow\red cars\scooters can you see?». Учні відповідають.              (Вчитель-учень,              5 хв)

  1. Розвиток умінь  мовлення 

Мета: Оволодіння учнями умінням усного спілкування іноземною мовою 

Вчитель роздає картки з малюнками та ділить учнів на чотири групи (2-3 учня в групі). Вчитель надає чіткий зразок речень, за допомогою яких потрібно виконувати завдання. Наприклад, учень 1 – «I can see 2 vans», учень 2- « It’s picture one».

Учні виконують завдання.  (Робота в групах, 8 хв)

  1. Подання граматичного матеріалу. 

Мета: Навчання граматичного матеріалу іноземної мови 

Вчитель пояснює та записує на дошці, що до односкладових і двоскладових прикметників слід додати закінчення -еr: сhеаp – сhеapеr; narrоw – narrоwеr .

Якщо прикметник закінчується на -у, то при утворенні вищого ступеня «y» змінюється на «і»: luсky – luсkіеr.

Учні записують правило в словник. (Вчитель, 10 хв)

  1. Відпрацювання нового граматичного матеріалу. 

Мета: Засвоїти прaвила утворення вищого ступеня порівняння прикметників; наголосити на винятках із правил;

Вчитель на дошці пише початкову форму прикметників. Учні пишуть форми вищого ступеня.

Вчитель з учнями виконуюють вправи з підручника. (Вчитель-учень,  12 хв)

  1. Підсумки уроку.  Повідомлення домашнього завдання. 

Мета: Підведення підсумків. Закріплення знань. 

Вчитель запитує учнів як утворюється вищий ступінь порівняння для односкладових і багатоскладових прикметників та що таке “posіtіvе dеgrее”. Учні відповідають.

Вчитель диктує домашнє завдання, учні записують  (Вчитель-учень, 3 хв)

docx
До підручника
Англійська мова для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мови (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 4 клас (Калініна Л.В., Самойлюкевич І.В.)
Додано
17 березня
Переглядів
211
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку