Клас/група: 4
Назва предмета: Англійська мова
Тема: Транспорт
Мета уроку: повторити лексичний матеріал з теми «Транспорт», тренувати в усному та писемному мовленні; систематизувати граматичний матеріал ( adj. –er) ; виховувати культуру інтелектуальної праці.
Хід уроку
Мета: Повідомлення практичних цілей уроку. Перевірка присутніх на уроці.
Вчитель вітається з учнями: Good Morning! How are you today?, запитує к-ть відсутніх, оголошує план уроку (Вчитель-учень, 2 хв)
Мета: Уведення в іншомовну атмосферу.
Вчитель показує карточки із зображенням різних транспортних засобів та запитує «How many yellow\red cars\scooters can you see?». Учні відповідають. (Вчитель-учень, 5 хв)
Мета: Оволодіння учнями умінням усного спілкування іноземною мовою
Вчитель роздає картки з малюнками та ділить учнів на чотири групи (2-3 учня в групі). Вчитель надає чіткий зразок речень, за допомогою яких потрібно виконувати завдання. Наприклад, учень 1 – «I can see 2 vans», учень 2- « It’s picture one».
Учні виконують завдання. (Робота в групах, 8 хв)
Мета: Навчання граматичного матеріалу іноземної мови
Вчитель пояснює та записує на дошці, що до односкладових і двоскладових прикметників слід додати закінчення -еr: сhеаp – сhеapеr; narrоw – narrоwеr .
Якщо прикметник закінчується на -у, то при утворенні вищого ступеня «y» змінюється на «і»: luсky – luсkіеr.
Учні записують правило в словник. (Вчитель, 10 хв)
Мета: Засвоїти прaвила утворення вищого ступеня порівняння прикметників; наголосити на винятках із правил;
Вчитель на дошці пише початкову форму прикметників. Учні пишуть форми вищого ступеня.
Вчитель з учнями виконуюють вправи з підручника. (Вчитель-учень, 12 хв)
Мета: Підведення підсумків. Закріплення знань.
Вчитель запитує учнів як утворюється вищий ступінь порівняння для односкладових і багатоскладових прикметників та що таке “posіtіvе dеgrее”. Учні відповідають.
Вчитель диктує домашнє завдання, учні записують (Вчитель-учень, 3 хв)