Урок з англійської мови "Гарні місця для подорожування"

Про матеріал

План-конспект розробки уроку для активізація вживання лексичного матеріалу, розвитку навичок аудіювання та говоріння.

Перегляд файлу

Буренкова Юлія Андріївна, учитель англійської мови

Term 2 / Form 4                          Students: 17                                                            Date: 24.02.21

Lesson 14 (46)

Topic: Beautiful places for travelling

Aims: to develop speaking, reading, listening, writing skills; to use active vocabulary.

Supplement: vocabularies, textbooks, WBs, HOs, audio-records, blackboard, flash-cards.

Lesson order

  1. Introduction.
    1. Organization.
    2. HT revision. WB p.60 ex.3.
    3. Presentation of the topic.
    4. Warming-up.
  • What is the weather like today? What was the weather like yesterday?
  • Seasons (matching).
  1. Main body.
    1. Vocabulary.
  • Presentation (pictures)
  • Matching pictures with the words (P.117 ex.1)
  • Drilling
    1.  Listening. P.117 ex.2.
  • Pre-teaching stage. Prediction.
  • While-listening.
  • After-listening (speaking).
    1.  Song.
    2.  Reading. WB p.62.ex.3
    3.  Production.
  •  Group work: project.
  • Speaking (presentation).
  1. Conclusion.
    1. Summary, assessment, motivation.

Elicit: I can speak about beautiful places.

  1. HT explanation. WB p.66 ex.4, vocabulary.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Буренкова Юлія Андріївна, учитель англійської мови

Семестр 2, клас 4Б                                Учні: 17                                                  Дата: 24.02.21

Урок 14 (46). Тема: Гарні місця для подорожування

Цілі: розвивати навички читання, письма, говоріння та аудіювання; розвивати вживання активного словникового запасу з теми.

Обладнання: словники, підручники, робочі зошити (друковані), роздатковий матеріал (картки зі словами, реченнями та малюнки), аудіо-запис, дошка, флеш-картки.

Хід уроку

І. Вступ.

1.1. Організаційний момент (привітання, перевірка відсутніх).

1.2. Перевірка домашньої роботи (РЗ ст.60 впр.3).

1.3. Оголошення теми та мети уроку.

1.4. Повторення (розминка):

- опис погоди вчора та сьогодні з опорою на флеш-карти (питання-відповідь);

- пори року й місяці (учні з’єднують малюнки та назви).

ІІ. Основна частина.

2.1. Словникова робота:

- презентація нових лексичних одиниць (з використанням картинок);

- учні з’єднують відповідності нових слів та малюнки (робота біля дошки);

- відпрацювання вимови слів (повторення хором та окремо).

2.2. Аудіювання.

- підготовка: передбачення за малюнками;

- прослуховування (ст.117 в.2);

- обговорення та відтворення почутого.

2.3. Фізкультхвилинка (пісня та руханка).

2.4. Читання. РЗ ст.62 в.3.

2.5. Відтворення здобутого на уроці:

- робота в міні-групах (проектні технології – розподілити малюнок, назву і опис місця);

- говоріння (презентація виконаних міні-проектів).

ІІІ. Заключна частина.

3.1. Підсумки, оцінювання, мотивація.

Результат: я вмію називати цікаві місця і описувати їх.

  1. Пояснення домашнього завдання: РЗ ст.66 в.4, повторити слова.
docx
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 4 клас (Павліченко О.М., Доценко І.В., Євчук О.В.)
Додано
24 березня 2021
Переглядів
662
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку