Урок з англійської мови на тему «Easter guest! Пасхальний гість »

Про матеріал
Конспект уроку в 1 класі на тему :«Easter guest! Пасхальний гість » Повторення вивченого матеріалу та ознайомлення з новою тематичною лексикою. Урок проводиться як урок знайомство з головним героєм Банні та з Пасхальними символами . В ході уроку використовуються пісні, вірші та ігри згідно теми та віку учнів.
Перегляд файлу

 

Урок з англійської мови на тему

«Easter guest! Пасхальний гість »

 

Мета:

  •   навчати монологічного й діалогічного мовлення учнів, розширювати словниковий запас учнів з теми «Holidays», повторити вивчену лексику, повторити вживання тверджень та запитань у Present Simple.
  •   розвивати навички усного мовлення,  кругозір учнів, комунікативні здібності, розвиток уміння самостійно оцінювати свою діяльність і діяльність друзів, творчі можливості, пам`ять і швидку реакцію та здогадку учнів.
  •   виховувати інтерес та повагу до англійської мови, культуру спілкування, чемність, ввічливість, наполегливість.

Матеріали: іграшковий кролик з кошиком, малюнки для розмалювання,  демонстраційні картки,  роздатковий матеріал, телевізор з записом «Easter Bunny».

 

                                  Хід заняття

 

І. Організаційний момент.

     1. Greeting. Привітання.

   T. –Red and yellow, green and blue,

      Hello boys and girls! How are you?

               Ch.–We are fine, thank you.

     T. – All children are in a good mood.

       2. Сюрпризний момент.

Т.-: Сьогодні до нас на заняття завітає гість. Він  любить стрибати і грати в ігри. Його улюблена пора року весна. Ви дізнаєтесь, відгадавши загадку.

Маленький хвостик, схожий на пампушку,

М`якенькі та довгі має він вушка.

Хто це?

(відповіді дітей)

Т.-:  Так. Це кролик на ім`я Бані. Він хоче поспілкуватись з вами англійською,  пограти і розповісти як святкують Пасху англійські діти.

           3.Фонетична розминка.

T: Щоб англійською гарно розмовляти треба язички нам розім`яти.

/v/-/v/-/v/, /w/-/w/-/w/ Very well.

 (діти повторюють звуки)

II. Основна частина.

        4. Знайомство з новою тематичною лексикою.

T.-: We are going to speak about Easter. It is celebrated in spring. We will play funny Easter games, recite poems and so on. How do we say Easter in Ukrainian?

Ch.: -Пасха.

T.: - Can you name the things connected to Ukrainian Paskha?

(відповіді учнів)

Bunny: British children have their own symbols of Easter. Let’s learn them!

Easter eggs, bunny, basket, egg hunt, a chocolate bunny, jelly beans.

( повторення, робота з картинками)

       Children like Easter very much because it is a tasty holiday. All the families colour eggs and put them into green, yellow and pink baskets. Next morning little children are busy with hunting eggs. They play funny games and sing Easter songs.

Let`s play game «Color the picture» (Розмалюй картинку).

(учні сідають на свої місця)

T.-: You can see Easter symbols in these pictures. Color them according to the task. You have three minutes to do it.

- Three eggs are red. One egg is blue. The flowers are yellow. The basket is brown.

(учні розмальовують)

   5. Physical training. Фізкультхвилинка. 

(виконання римівки супроводжується рухами)

Bunny-: Stand up, please, and repeat after me:

Little Bunny, turn around,

Little Bunny, touch the ground.

Little Bunny, wiggle your nose,

Little Bunny, touch your toes.

Little Bunny, rest your head,

Little Bunny, jump in bed.

 (And one more, please)

Let`s sing song «Easter Bunny».

(перегляд тематичного відео і виконання пісні)

         6. Game «Where is egg? ». Гра «Де яйце? »

T.-: Всі учні роблять коло. Той кого обрав Бані іде в центр, закриває очі.  Бані ховає комусь за спиною пасхальне яйце. Всі інші учні тримають руки за спиною також.  Дитина в центрі кола запитує Is this a Misha?  Is this a Lena? 

Діти відповідають Yes, I am./No, I am not.

             7. Розповідь віршів.

T.-: Наші учні з задоволенням розкажуть вірші нашому гостю.

(Розповіді учнів)

Ch.1 Yellow and blue,

         Easter eggs,

         For me and you.

Ch.2: Easter eggs,

         A lot of sweets,

         Easter eggs,

         Are good to eat.

 

  Ch.3 Bunnies are cuddly,

          The large and the small.

             But I like chocolate ones Best of all.

Bunny: Thank you very much, my dear friends.

  ІІІ.  Підбиття підсумків заняття

T.-: When do people celebrate Easter?

      What are the symbols of Easter?

       Do you like play with bunny?

(відповіді дітей)

 So, it’s time to say goodbye Bunny.

Ch.-: Goodbye Bunny, goodbye

          See you next time!

          Merry Easter!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу Easter розмальовка

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням англійської мови) 1 клас (Карпюк О. Д., Ростоцька М.Є.)
Додано
12 квітня 2019
Переглядів
2026
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку