Конспект уроку з англійської мови в 1 класі
«Підсумковий урок з теми «Знайомство»
(підручник: “Quick Minds” Herbert Puchta)
Учитель Артем’єва Ольга Володимирівна
Бахмутська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №24 з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів
Lesson
“Getting acquaintance. Review”
Basic competence
Language competence: Pupils use language from the unit to play a game.
Social and civic competence: Pupils work together to play a game.
Learning to learn: Pupils use previously learnt words to play a game.
By the end of this lesson pupils will be able to: name numbers, colours, animals
Materials:
“Quick Minds’’(Pupil’s Book, Activity Book).
Four bags with the name of the game, dice, counters, 8 pieces of paper for each pupil (cover cards), pictures of animals, coloured sheet of paper for each pupil (for making a counting hand), scissors for each pupil, a ball of yarn, a toy spider, video “Bye Bye Goodbye”(songs for kids).
Warm-up
Circle activities
a) Sing the song
Make a circle big, big, big!
Make a circle small, small, small!
Hello! Hello! Hello! Hello!
Make a circle round, round, round!
Up and down, Up and down! And sit down!
b) Phonetic charging
T: У кожного з нас є помічник, він живе в теплій кімнаті, де є стеля, підлога, навіть парканчик! Коли відчиняються двері, то видно зразу того, хто там мешкає! Так, дійсно, це язичок – Mr. Tongue. Сьогодні він прокинувся, потягнувся, глянув у віконце /W/ /W/ /W/. Погода чудова! /O/ /O/ /O/! Tа як підстрибне догори /T/ /T/ /T/. What is your name? (Pupils ask and answer the question ‘What is your name? ‘).
Give each pupil a card with animals they have learnt in the introduction unit.
Т.: Діти, сьогодні я хочу вас привітати! Попереду у вас перші канікули! А що роблять під час канікул? Так, грають. Тому я приготувала для вас 4 гри, але з якої почати не знаю! Допоможіть мені. Давайте пригадаємо лічилочку і визначимось послідовність ігор. Не забудьте приклеїти на пакет з грою номер (1,2,3,4)
One potato, two potato, three potato, four!
Five potato, six potato, seven potato, more!
You are out!
( Послідовність ігор залежить від номера).
Physical activity
One, one, one I can run!
Two, two, two I can jump too!
Three, three, three look at me!
Play the game “Show and count”.
Reflection
Т.: Подивіться, діти, хто спостерігав за нами, як ми грали? Так, це – павучок. А що він вміє робити? Плести павутинку. А що ми можемо робити? Рахувати вміємо? Давайте допоможемо павучку сплести незвичайну павутинку, павутинку з цифрами (Діти «плетуть павутинку», передаючи клубок ниток один одному, і називають по черзі цифри). Давайте піднімемо її, подивимось, яка вона гарна. Up and down! Up and down! Up and down! (Діти виконують рухи). А якими кольорами ви би розфарбували павутинку? (Діти називають кольори). А яким тваринам ви би показали кольорову павутинку? (Діти називають тварин). Молодці! Гадаю, павучку сподобалась ваша павутинка і він забере її з собою! А скажіть павучку, який у вас настрій? Побажаємо і йому хорошого настрою!
Sing the song “Bye Bye Goodbye”.
(Video “Bye Bye Goodbye” (songs for kids).