Урок з курсу «Я досліджую світ» та англійської мови 1 клас

Про матеріал

Урок з курсу «Я досліджую світ» та англійської мови

Тема. «Я досліджую світ». Який я? Яка я?

Англійська мова. My body.

Перегляд файлу

Урок з курсу «Я досліджую світ» та англійської мови

Тема. «Я досліджую світ». Який я? Яка я?

            Англійська мова. My body.

Мета:

«Я досліджую світ»:

формувати предметні компетентності:

  • інформаційну: уміння робити висновки й узагальнення;
  • навчально-пізнавальну: формувати в учнів уявлення про себе як окрему особистість; поглибити знання про те, що у людей можуть бути різний колір очей, шкіри, волосся, різна форма обличчя і носа; закріпити знання про частини тіла, органи чуття , їх особливості та призначення. Сприяти розвитку інтересу до навчання.

формувати ключові компетентності:

  • комунікативну: учити працювати в парах, виховувати терпимість одне до одного;
  • соціокультурну: розвивати тактильні відчуття, слух, увагу, спостережливість та допитливість. , спонукати до самопізнання. Виховувати почуття поваги до себе, дбайливе ставлення до свого здоров’я, бажання знати, доглядати і берегти органи свого тіла.

Англійська мова:

формувати предметні компетентності:

  • мовну, навчально-пізнавальну: формувати лексичні навики з теми «Частини тіла», розвивати граматичні навички; розвивати граматичні навички вживання конструкції «I have got…»,  «He (she) has got…». Вправляти у навичках вимовляння звуків [b], [h], [m], [w], [ai]. Розвивати фонематичний слух.

формувати ключові компетентності:

  •  комунікативну: виховувати бажання вивчати англійську мову.

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.

Вид уроку: інтегрований урок.

Обладнання: Н. М. Бібік, І. О. Большакова, М. С. Пристінська «Я досліджую світ» (Навчальний зошит. Частина 1.), Ростоцька М., Карп’юк О. «Англійська мова» 1 клас, мультимедійний проектор, презентація до уроку, картки із буквами англійського алфавіту, іграшкова мавпочка, плакат для гри «Я вивчаю себе», картки для гри «Так чи ні».

Хід уроку

І. Організаційний момент. Привітання

Вчитель початкових класів.

Продзвенів дзвінок,
Починається урок.
Наші вушка на маківці.
Очі ширше відкриваємо,
Слухаємо і запам'ятовуємо.
Ні хвилини не втрачаємо.

Вчитель англійської мови.

Good morning, children!

Good morning! Good morning! Good morning to you!

Good morning, dear teacher! We are glad to see you!

I am glad to see you too! Sit down, please.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів. Повідомлення теми уроку.

Вчитель початкових класів.

  • Діти, на урок сьогодні до нас завітали гості – Катруся і Тарасик. Їх усі називають чомусиками. Як гадаєте, чому?
  • Наші гості допомагатимуть нам сьгодні на уроці дізнаватися про себе як про живу істоту- людину.

ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

  • Катруся і Тарасик хочуть познайомитися з вами. Послухайте, будь ласка, що вони розповіли про себе. (звучить аудіозапис).
  • А що ви можете розказати про себе? Поясніть, чому ви так вважаєте. (Навчальний зошит, завдання 1, ст. 6)

Вчитель англійської мови.

Фонетична зарядка.

- У нас в гостях кумедна мавпочка «а monkey». Давайте разом з нею пограємо. Мавпочка дуже любить грати з м'ячем. Уявіть, що ваші губи - це два червоних м'ячика, які зіткнулися один з одним і миттєво розлетілися в різні боки. Тепер спробуйте вимовити звук [b] так, щоб здути пір'їнка: [b], [b], [b].

- Добре! Пір'їнка відлетіла, значить, ви правильно сказали цей звук [b].

Наша мавпочка любить грати в дощову погоду. Коли вона приходить додому, вона гріє свої лапки і дихає на них [h]. Давайте і ми зігріємо свої ручки: [h], [h], [h].

- Молодці! Тільки що, граючи з мавпочкою, ми вимовляли англійські звуки - [b], [h]. (Учитель показує картки). А зараз давайте згадаємо, як мавпочка ходила до лікаря і вимовляла звуки [m], [w], [ai].

ІІІ. Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу.

  1. Розповідь вчителя з елементами бесіди.
  • Діти, розгляньте, будь ласка, малюнки із зображенням облич дітей.

Катруся цікавиться, чим відрізняються діти?

  • Погляньте одне на одного. А чим ви схожі?

(вчитель підбиває підсумок, що у всіх людей є очі, вуха, ніс, рот).

  • Як ви вважаєте, яка частина тіла найголовніша?

(вчитель підбиває підсумок, що всі частини тіла важливі).

  1. Дидактична гра «Наші помічники»

Було собі два брати

І обидва Кіндрати:

Через доріжку живуть

І один одного не бачать. (Очі)

  • Правильно, це очі. А що вміють ваші очі? (Дивитися, розглядати). Очі – це орган зору. Що треба робити щоб очі були здоровими? (Берегти їх, не гратися з гострими предметами, не бігати на прогулянці з палицями).

Мають його пароплави,

Мають його й люди.

Ну а хто не вихований,

Суне його всюди. (Ніс)

  • А що вміє ваш ніс? (Дихати, нюхати). Ніс – це орган нюху.

Дві дірочки голови

Усе чують навкруги.

А нам треба відгадати,

Як їх називати? (Вуха)

  • А що вміють ваші вуха? (Слухати, чути  мовлення, музику, спів пташок,

голос мами, тата.) Вуха – це орган слуху. Як потрібно берегти вушка? (Не можна пхати у вухо різні предмети, особливо гострі.) А ще в приміщенні, де багато людей, не можна голосно розмовляти.

Все життя обганяють одне одного,

А обігнати не можуть. (Ноги)

  • А що вміють ваші ноги? (Ходити, бігати, танцювати)

Хвилинка відпочинку

Вчитель англійської мови.

  1. Формування лексичних одиниць по темі «Частини тіла» і їх закріплення в мові.
  • Діти, сьогодні ми дізнаємося, як називаються частини тіла в англійській мові. А допоможуть нам в цьому Катруся і Тарасик.
  • Давайте послухаємо, як вони кажуть про свої частини тіла. (Робота з підручником завдання 1, ст. 79)

Англійська мова 1 класс Ростоцька 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель початкових класів.

  1. Читання вчителем вірша О. Шелухіної «Знають всі» (під час читання вірша учні показують на ті органи чуття, про які йдеться)

Знає нас і він, і ти.
Між собою ми брати.
Робимо життя яскравим,
Все навкруг стає цікавим.
Вушка чують спів пташок,
Голос батька, рідної неньки.
Смак відчує язичок —
Чи гірке, чи солоденьке.
Очі бачать кольори,
Розмір, форму всіх предметів.
Носик нюха навкруги,
Ловить запахи в повітрі.
Шкіра може підказати,
Чи колюче, чи гладеньке,
Чи холодне, чи тепленьке.
Пам'ятайте п'ять братів,
Звуть нас — органи чуттів.

Вчитель англійської мови.

  • Послухайте , будь ласка, як Катруся і Тарасик говорять про себе на англійській мові. (робота з підручником завдання 2, ст. 80.)

Англійська мова 1 класс Ростоцька 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Давайте потренуємося і пограємо: хто з вас самий уважний, хто швидко і правильно покаже свої частини тіла.
  • Show me your leg (arm, head, fase, eye, ear, nose, mouth, hair).

 

Хвилинка відпочинку

Head and shoulders, knees and toes, knees and toes, 

Head and shoulders, knees and toes, knees and toes,

And eyes, and ears, and mouth, and nose,

Head and shoulders, knees and toes, knees and toes.

ІV. Узагальнення і систематизація знань учнів.

  1. Гра «Що для чого»

 З’єднати лініями предмети та відповідні частини тіла.

  • Чим ми бачимо сонечко за вікном?
  • Чим ми чуємо спів пташок?
  • Чим відчуваємо запах квітки?
  • Що нам допомагає швидко бігати?
  • В чому ми тримаємо ложку, коли їмо суп?
  1. Закріплення вивченої лексики.

Вчитель англійської мови.

Гра «Я вивчаю себе»

  • Давайте ще раз згадаємо, які частини тіла є у людини. Допоможе нам у цьому веселий чоловічок.

Учень підходить до плакату з чоловічком, у якого відсутні частини тіла. Бере малюнок із зображенням частин тіла і промовляє: It is a head. It is a nose. It is a leg тощо. Якщо називає слово правильно, то прикріплює цю частину тіла до плакату .

V. Підбиття підсумків уроку.

Гра «Так чи ні».

Якщо ви згодні з тим, що я говорю, ви показуєте зелену картку, а якщо ні – червону картку.

Вуха потрібно мити.

Ніколи не встромляти сторонніх предметів у ніс.

Зуби можна не чистити.

Читати можна лежачи тощо.

  • Чи сподобався вам урок?
  • Які завдання вам сподобались більше за все? Які завдання були складними?
  • Чого ви сьогодні навчились?
  • Ми багаті люди, адже природа дала нам найдорожчі цінності: очі, вуха, ніс та рот, руки та ноги. Цінуйте й оберігайте їх, своїх помічників.
  • Now the lesson is over. Good-bye!

 

 

 

 

  • показывают их на себе).
  •  

 

docx
Додано
4 травня 2019
Переглядів
4687
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку