Дата _____________
План-конспект уроку №47
з німецької мови у 5 класі
Тема уроку: Природа і навколишнє середовище.
Підтема уроку: Дикі тварини.
Цілі уроку:
Практичні:
Освітня: Розширити кругозір учнів.
Розвиваюча: Розвивати увагу, пам'ять та діалогічне мовлення.
Виховна: Виховувати взаємодопомогу під час виконання завдань, уміння вислухати думку товариша.
Обладнання уроку:
підручник (Сотнікова С.І.,Білоусова Т.Ф.); словники; демонстраційний матеріал.
Схематичний план уроку
Хід уроку
Етап. Прийом |
Зміст роботи |
Етап 1. Початок уроку. Організація класу. Повідомлення теми і цілей уроку. Прийом 1: Бесіда з учнями.
Етап 2. Фонетична зарядка. Прийом 1: Прослуховування і повторення слів. Етап 3. Перевірка домашнього завдання. Прийом 1: Зачитування відповідей до вправи.
Етап 4. Ознайомлення з ЛО Прийом 1: Вчитель зачитує слова і переклад, учні повторюють і записують їх у зошити.
Етап 5. Подача граматичного матеріалу. Прийом 1: Запис конспекту у зошит.
Етап 6. Робота над розвитком навичок письма. Прийом 1: Побудова речень.
Етап 7. Фізкультхвилинка Прийом 1: Декламування вірша із супроводженням відповідними рухами.
Етап 8. Робота над розвитком навичок говоріння. Прийом 1: Побудова речення за зразком.
Етап 9. Пояснення домашнього завдання. Прийом: запис у щоденники.
Етап 10. Підведення підсумків уроку. |
L.: Guten Tag, liebe Kinder! Lied Guten Tag, Guten Tag Hallo, wie geht`s? (2) Danke, prima, gut (2) Jetzt beginnt deutsche Stunde das ist gut (2) Wie geht es euch? Das Thema unserer Stunde ist „Wildtiere“ . Das Ziel der Stunde ist Lexik und Grammatik zu lernen, in der Aussprache zu üben. Schreibt, bitte, das Datum in Hefte! (запис дати та теми на дошці).
L.: Hör zu und sprich nach. Übung 1 Seite 115
L.: Ergänze die Wörter! Übung 5,6 Seite 91 AB
L.: Heute erlernen wir neue Wörter. Seite 115 Übung 4 Seite 93 AB
L.: Heute sprechen wir über Zählen. Seite 116 Übung 3 Seite 116
L.: Ordne die Wörter. Schreibe die Sätze! Üb. 1, 3, 6 S.92-93
L.: Macht mit mir! Mit den Händchen klipp, klipp, klipp. Mit den Füßchen tripp, tripp, tripp. Einmal hin, einmal her Rundherum, das ist nicht schwer. Mit dem Köpfchen nick, nick, nick. Mit den Fingerchen tick, tick, tick. Einmal hin, einmal her Rundherum, das ist nicht schwer.
L.: Kannst du diese Tiere erkennen? Sage nach den Muster! Übung 2 Seite 115
L.: Die Hausaufgabe ist folgende:
L.: Ihr habt heute sehr gut gearbeitet. Eure Noten sind… Bis zum nächsten Mal! |