Урок з теми "Алгоритми та програми", практична робота №8

Про матеріал

Програмування в середовищі Скретч. Мета: закріпити вміння працювати з програмою Scratch, навчитися створювати алгоритми з повторенням в середовищі Scratch.

Перегляд файлу

Тема І. Алгоритми і програми.

Практична робота №8.

Тема. Складання програм з повторенням у середовищі Scratch.

Мета. Закріпити вміння працювати з програмою Scratch, навчитися створювати алгоритми з повторенням в середовищі Scratch.

Обладнання. ПК вчителя з встановленим програмним середовищем Scratch.

ПК учня з встановленим програмним середовищем Scratch.

Тип уроку. Закріплення знань

Хід уроку.

І. Організаційний момент.

ІІ. Необхідний теоретичний мінімум.

Розглянемо циклічні алгоритми з використанням команд

Розміщені в середині циклу команди руху виконавець виконує задану кількість раз

Команда

Результат

 

ІІІ. Перевірка знань теоретичного матеріалу, необхідного для виконання даної практичної роботи.

IV. Фізкультхвилинка.

V.  Виконання практичної роботи.

Створимо допоміжний скрипт, який при натисканні клавіші «пропуск» буде очищувати сцену.

 

Завдання.

Складіть у середовищі Scratch програму для виконавця, щоб він накреслив пунктирну лінію синього кольору.

 

Програма

Результат

Використовуючи певні команди, змініть вигляд програми, отримайте бажаний результат

Команда

Результат

 

Вправи для очей.

VІ. Запитання для захисту практичної роботи.

Як треба змінити команду і яку саме, щоб отримати різнокольорову пунктирну лінію?

VII. Підведення підсумків.

VIIІ. Домашнє завдання.

Складіть у середовищі Scratch програму для виконавця, щоб він накреслив на сцені штрих-пунктирний різнокольоровий квадрат.


Тема І. Алгоритми і програми.

Практична робота №9.

Тема. Реалізація алгоритмів з розгалуженням та повторенням у середовищі Scratch.

Мета. Закріпити вміння працювати з програмою Scratch, навчитися створювати алгоритми з розгалуженням та повторенням в середовищі Scratch.

Обладнання. ПК вчителя з встановленим програмним середовищем Scratch.

ПК учня з встановленим програмним середовищем Scratch.

Тип уроку. Закріплення знань

Хід уроку.

І. Організаційний момент.

ІІ. Необхідний теоретичний мінімум.

В середовищі Scratch є можливість запрограмувати дії виконавця в залежності від виконання чи невиконання певної умови. Такі програми називаються програми з розгалуженням. Для їх створення використовуємо команди

Команда

Виконання

Неповне розгалуження

Якщо виконується умова, то виконавець переходить до виконання вказаної групи команд

Повне розгалуження

Якщо виконується умова, то виконавець переходить до виконання І групи команд; при невиконанні умови виконавець переходить до виконання ІІ групи команд

 

 

Команда

Результат

ІІІ. Перевірка знань теоретичного матеріалу, необхідного для виконання даної практичної роботи.

Тестування.

IV. Фізкультхвилинка.

V.  Виконання практичної роботи.

Створимо допоміжний скрипт, який при натисканні клавіші «пропуск» буде очищувати сцену.

Завдання.

Складіть у середовищі Scratch програму, в якій при наведенні мишею на коло чи квадрат з’являється назва його кольору.

  1. Щоб записати правильно програму, звернемо увагу на команди блакитного блоку Датчики.

Команда

Результат

 

  1. Використовуючи певні команди, змініть вигляд програми, отримайте бажаний результат

Команда

Результат

 

Вправи для очей.

VІ. Запитання для захисту практичної роботи.

VII. Підведення підсумків.

VIIІ. Домашнє завдання.

Складіть у середовищі Scratch програму, в якій при наведенні мишею на об’єкт з’являється його назва іноземною мовою.

 

 


 

 

 

 

 

docx
Додано
25 березня 2018
Переглядів
2684
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку