Тема: Закріплення вивченого матеріалу з теми «Фрукти» (30 хв.)
Мета заняття:
Матеріал:
Хід заняття
І. Організаційний момент. Тема та мета заняття (2 хв.)
1.Привітання
У ч и т е л ь. Діти, давайте привітаємось. Good morning, children. Діти вітаються з учителем словами «good morning» та між собою «hello».
2. Повідомлення теми та мети заняття
У ч и т е л ь. Сьогодні ми повторимо слова до теми «Фрукти», пограємо в ігри та помалюємо, щоб краще запам’ятати ці слова.
ІІ. Основна частина заняття (27 хв.)
1. Введення в іншомовну атмосферу. Мовна зарядка.
У ч и т е л ь. Давайте пограємо у гру «Лови звук». Я вимовлятиму звук, а ви маєте його зловити. Якщо ви вимовите його правильно (так як я), то ви зловили звук, а якщо ні – то не зловили. Хто з вас виграє цю гру? Учитель вимовляє звуки: [b b b], [p p p], [g g g], [r r r], [o o o], [e e e].
2. Повторення вивченого матеріалу. Лексичні одиниці: fruit, apple, plum, pear, cherry, grapes, banana, orange.
У ч и т е л ь. Діти, на минулих заняттях ви дізнались назви деяких фруктів англійською мовою. Давайте пригадаємо їх. Учитель читає вірш (Т.Гнатюк «Англійська мова для дошкільників», с.36) і діти повторюють римівку разом з ним, називаючи вивчені слова: fruit, apple, plum, pear, cherry, grapes, banana, orange..
3. Дидактична гра «Yes or no». Учитель показує картинку фрукта і каже: It is an apple/ orange/ a plum/ pear/ cherry/ grapes/ banana/». Якщо він назвав фрукт правильно, діти кажуть «yes», а якщо ні – «no» і правильно називають цей фрукт: «It is a…».
4. Фізкультхвилинка. Пісенька «My eyes, my nose». Діти виконують пісеньку, вказуючи руками на частини обличчя.
5. Дидактична гра «Бабусин сад».
Обладнання: картки із зображенням або муляжі фруктів.
Хід гри
Учитель прикріплює зображення на дошці або розставляє їх на столі у ряд – це «бабусин сад». Учитель – бабуся. Діти – сторожі. З-поміж дітей вибирають одного гравця – лиса. Завдання вовка/лисички – викрасти з бабусиного саду будь-який фрукт. Завдання сторожів – стерегти сад. Коли лис приходитиме у сад і намагатиметься викрасти фрукт (беручи зображення чи муляж), діти називають голосно цей фрукт англійською мовою. Почувши назву вкраденого фрукта, лис ставить на місце відповідне зображення (муляж) та намагається вкрасти інший фрукт. Якщо діти не називають або неправильно називають фрукт, який взяв лис, то він забирає цей фрукт і вважається хитрим лисом, а діти – лінивими сторожами. Якщо ж дітям вдається врятувати всі фрукти, вони – хороші сторожі. Лисом стає інший гравець, і гра починається від початку. Також діти можуть по-черзі виконувати роль лиса стосовно кожного фрукта.
6. Гра-розмальовка «Food» (Вітушинська Н.І. «Англійська мова. Робочий зошит для дітей 5-6 років», с.17. Повторення кольорів та слів: potato, tomato, banana, apple). Учитель показує на малий малюнок банана і запитує: «What is this?», а діти відповідають: «It is a banana». Далі учитель пропонує розмалювати банан жовтим кольором: «Colour the banana yellow». Учитель вказує на великий малюнок банана і каже: «Show me the banana» і пропонує навести продукт по пунктиру жовтим кольором. Аналогічно опрацьовуються малюнки інших продуктів.
ІІІ. Заключна частина заняття (1 хв.)
У ч и т е л ь. На жаль, Крістоферу Робіну та всім звірятам час повертатися додому. Давайте з ними попрощаємося. Good bye!
Д і т и. Good bye!
Бібліографія
1