Урок "Закріплення вивченого матеріалу з теми "Фрукти"

Про матеріал
Матеріал призначений для дітей віком 4-6 років першого року вивчення англійської мови. Тривалість заняття - 30 хв.
Перегляд файлу

Тема: Закріплення вивченого матеріалу з теми «Фрукти» (30 хв.)

Мета заняття:

  • навчальна: повторити та закріпити лексичні одиниці до теми «Фрукти»; вивчити фрази «Show  me» та «Give me»;
  • розвивальна: розвивати довготривалу та оперативну пам’ять, логічне мислення, здатність до здогадки, формувати вміння утворювати прості розповідні речення, сприяти розвитку мовних здібностей дітей та правильної вимови іншомовних слів, продовжувати роботу над формуванням (зокрема, через гру) вміння співпрацювати з учителем та в колективі;
  • виховна: виховувати у гуртківців культуру спілкування з учителем та іншими дітьми, уважність, наполегливість та старанність у роботі, а також морально-етичні норми поведінки (гра «Бабусин город»).

Матеріал:

  • демонстраційний: демонстраційні картки до теми «Фрукти», малюнки із зображенням лисички та вовка;
  • роздавальний: гра-розмальовка «Їжа», кольорові олівці;
  • аудіозапис пісеньки «My eyes, my nose».

Хід заняття

І. Організаційний момент. Тема та мета заняття (2 хв.)

1.Привітання

У ч и т е л ь. Діти, давайте привітаємось. Good morning, children. Діти вітаються з учителем словами «good morning» та між собою «hello».

2. Повідомлення теми та мети заняття

У ч и т е л ь. Сьогодні ми повторимо слова до теми «Фрукти», пограємо в ігри та помалюємо, щоб краще запам’ятати ці слова.

ІІ. Основна частина заняття (27 хв.)

1. Введення в іншомовну атмосферу. Мовна зарядка.

У ч и т е л ь. Давайте пограємо у гру «Лови звук». Я вимовлятиму звук, а ви маєте його зловити. Якщо ви вимовите його правильно (так як я), то ви зловили звук, а якщо ні – то не зловили. Хто з вас виграє цю гру? Учитель вимовляє звуки: [b b b], [p p p], [g g g], [r r r], [o o o], [e e e].

2. Повторення вивченого матеріалу. Лексичні одиниці: fruit, apple, plum, pear, cherry, grapes, banana, orange.

У ч и т е л ь. Діти, на минулих заняттях ви дізнались назви деяких фруктів англійською мовою. Давайте пригадаємо їх. Учитель читає вірш (Т.Гнатюк «Англійська мова для дошкільників», с.36) і діти повторюють римівку разом з ним, називаючи вивчені слова: fruit, apple, plum, pear, cherry, grapes, banana, orange..

3. Дидактична гра «Yes or no». Учитель показує картинку фрукта і каже: It is an apple/ orange/ a plum/ pear/ cherry/ grapes/ banana/». Якщо він назвав фрукт правильно, діти кажуть «yes», а якщо ні – «no» і правильно називають цей фрукт: «It is a…».

4. Фізкультхвилинка. Пісенька «My eyes, my nose». Діти виконують пісеньку, вказуючи руками на частини обличчя.

5. Дидактична гра «Бабусин сад».

Обладнання: картки із зображенням або муляжі фруктів.

Хід гри

Учитель прикріплює зображення на дошці або розставляє їх на столі у ряд – це «бабусин сад». Учитель – бабуся. Діти – сторожі. З-поміж дітей вибирають одного гравця – лиса. Завдання вовка/лисички – викрасти з бабусиного саду будь-який фрукт. Завдання сторожів – стерегти сад. Коли лис приходитиме у сад і намагатиметься викрасти фрукт (беручи зображення чи муляж), діти називають голосно цей фрукт англійською мовою. Почувши назву вкраденого фрукта, лис ставить на місце відповідне зображення (муляж) та намагається вкрасти інший фрукт. Якщо діти не називають або неправильно називають фрукт, який взяв лис, то він забирає цей фрукт і вважається хитрим лисом, а діти – лінивими сторожами. Якщо ж дітям вдається врятувати всі фрукти, вони – хороші сторожі. Лисом стає інший гравець, і гра починається від початку. Також діти можуть по-черзі виконувати роль лиса стосовно кожного фрукта.

6. Гра-розмальовка «Food» (Вітушинська Н.І. «Англійська мова. Робочий зошит для дітей 5-6 років», с.17. Повторення кольорів та слів: potato, tomato, banana, apple). Учитель показує на малий малюнок банана і запитує: «What is this?», а діти відповідають: «It is a banana». Далі учитель пропонує розмалювати банан жовтим кольором: «Colour the banana yellow». Учитель вказує на великий малюнок банана і каже: «Show me the banana» і пропонує навести продукт по пунктиру жовтим кольором. Аналогічно опрацьовуються малюнки інших продуктів.  

ІІІ. Заключна частина заняття (1 хв.)

У ч и т е л ь. На жаль, Крістоферу Робіну та всім звірятам час повертатися додому. Давайте з ними попрощаємося. Good bye!

Д і т и. Good bye!

Бібліографія

  1. Вітушинська Н.І., Пилипів О.Я. Англійська мова: робочий зошит для дітей 5-6 років, 2-ге вид. – Тернопіль: Підручники і посібники, 2015. – 32с.
  2. Гнатюк Т. Англійська мова для дошкільнят.  — Тернопіль: Мандрівець, 2013. — 112 с.
  3.  Гнатюк Т. Англійська мова для дошкільнят: Робочий зошит.  — Тернопіль: Мандрівець, 2015. — 40 с.
  4. Казачінер О. С.  Усі заняття з англійської мови в ДНЗ (за базовим компонентом дошкільної освіти). — Х.: Основа, 2014. — 285 c.

1

 

doc
Додано
9 березня 2021
Переглядів
903
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку