Урок ЗБД 5 клас "Співпраця та взаємодія"

Про матеріал
Розробка уроку до модельної навчальної програми «ЗДОРОВ’Я, БЕЗПЕКА ТА ДОБРОБУТ. 5-6 класи (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти з теми: "Співпраця та взаємодія"
Перегляд файлу

Розробка уроку  до модельної навчальної програми «ЗДОРОВ’Я, БЕЗПЕКА ТА ДОБРОБУТ. 5-6 класи (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти

Автор: Максименко Марія Володимирівна

 

Тема уроку: Взаємодія і співпраця

Мета уроку:

  • Вивчити основні принципи взаємодії і співпраці.
  • Розглянути важливість цих аспектів у побуті, навчанні та роботі.
  • Розвивати навички співпраці та комунікації.
  • Спонукати учнів до об'єднання зусиль для досягнення спільних цілей.

Обладнання:

  • Дошка та маркери.
  • Презентація з ілюстраціями та графіками.
  • Приклади сценаріїв співпраці та взаємодії.

Хід уроку:

І. Організаційний момент

Вітання учнів та перевірка готовності до уроку.

Доброго дня, шановні учні! Сьогодні ми розпочинаємо новий урок на тему "Взаємодія і співпраця". Я вітаю вас і сподіваюся, що ви готові до цікавої та пізнавальної роботи.

(СЛАЙД 1)

ІІ. Актуалізація опорних знань та мотивація навчальної діяльності:

"Які ситуації в житті потребують взаємодії і співпраці з іншими людьми?"

Обговорення відповідей учнів та підкреслення важливості співпраці в різних сферах.

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку

Мета цього уроку - вивчити основні принципи взаємодії та співпраці, розглянути важливість цих аспектів у різних сферах життя та навчання, і, головне, розвивати ваші навички співпраці та комунікації.

(СЛАЙД 2)

Основні завдання нашого уроку - розібратися в поняттях "взаємодія" і "співпраця", розглянути приклади їх застосування та визначити, як ці навички можуть бути корисними у вашому житті.

Давайте розпочнемо наш урок та вивчимо цю цікаву тему разом!

 

ІV. Вивчення нового матеріалу

Правила роботи в команді

Презентація основних принципів взаємодії і співпраці, включаючи взаєморозуміння, довіра, обмін ідеями та взаємна підтримка.

(СЛАЙД 3-4)

Виконання вправи 3 на сторінці 127 з підручника

Розробка сценаріїв, де взаємодія і співпраця можуть призвести до досягнення кращих результатів.

Перед роботою зі сценаріями команди мають мати свої особливі символи: девіз та логотип. Дослідження та аналіз логотипів відомих команд.

(СЛАЙД 5)

 

Сценарій 1: Проєкт у школі

Ситуація: Клас має завдання розробити проєкт на тему "Історія нашого міста". Кожен учень має дослідити свої аспекти історії та приготувати презентацію.

Взаємодія та співпраця: Учні об'єднуються у малі групи, кожна з яких досліджує конкретний період історії. Потім вони обмінюються знаннями та інформацією для створення комплексної презентації про історію міста.

Сценарій 2: Вирішення конфлікту

Ситуація: Два учні конфліктують через розбите вікно на шкільному подвір'ї.

Взаємодія та співпраця: Учні та свідки події обговорюють ситуацію разом з класним керівником. Учасники конфлікту роблять висновки, намагаються знайти спільне рішення та погоджуються співпрацювати для виправлення помилки та відновлення добрих стосунків.

Сценарій 3: Підготовка до шкільного фестивалю

Ситуація: Шкільний фестиваль мистецтв наближається, і потрібно підготувати виставу.

Взаємодія та співпраця: Учні об'єднуються в команду, де кожен має свою роль (актори, режисер, сценарист і т. д.). Вони співпрацюють, розподіляють обов'язки, відповідають за підготовку костюмів, декорацій, та практикують виставу разом. Спільні зусилля допомагають створити вдалу виставу.

Сценарій 4: Спільна підготовка до екзаменів

Ситуація: Учні готуються до важких іспитів.

Взаємодія та співпраця: Учні створюють групу для взаємопідтримки та вивчення складних тем. Вони обговорюють питання, виправляють помилки один у одного та вчителя, обмінюються навчальними ресурсами та нотатками, спільно розв'язують завдання для кращого засвоєння матеріалу.

 

V. Підсумок уроку

  • Підведення підсумків уроку, коротке визначення головних ідей.
  • Попередній огляд навчальних досягнень.

VІ. Рефлексія

"Чи була цікавою тема уроку?"

"Яке завдання вам найбільше сподобалось?"

"Яке – найменше?"

"Як ви змінили б цей урок?"

 

VІІ. Домашнє завдання

Написати коротке есе на тему "Як я можу застосувати навички взаємодії і співпраці у своєму житті".

 

docx
Додано
9 вересня 2023
Переглядів
350
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку