Розробка уроку у 2 класі на тему “Тварини”
Мета: активізувати лексику теми та тренувати у вмінні описувати тварин, складати запитання та надавати короткі відповіді. Тренувати у вживанні прикметників big, small, long, short,вміти розповідати про тварин.Повторити вивчені букви, частини тіла, кольори. Формувати навички аудіювання, читання, письма, говоріння. Розвивати увагу, мислення, пам'ять.Закріпити
граматичні структури I can see a crocodile. It has got a big mouth. It can swim and run. It is green. Сприяти вихованню бережливого ставлення до природи, прищеплювати любов до тварин та навколишнього середовища.
Обладнання: флеш картки по темі “Тварини”, “Алфавіт, кольорові олівці, папір А4, комп’ютер .
Тип уроку: урок-подорож
Хід уроку.
Початок уроку.
1. Підготовка до сприйняття іншомовного матеріалу
Teacher: Good morning, children! Nice to see you! How are you?
Основна частина уроку.
1. Повідомлення теми та мети уроку
Teacher: Today, children, we are going to have an interesting travelling-to the zoo.
Сьогодні, діти, на нас чекає цікава подорож до зоопарку. In is an unusual zoo and to get there is not easy. Це незвичайний зоопарк і відкриється він для нас, якщо ми виконаємо багато завдань.
Teacher: O key, can you show us the way to the zoo?
Form: Yes, we can
Teacher: Тож зараз, діти, ми сядемо у потяг і вирушимо у подорож, під час якої на нас будуть чекати зупинки з завданнями. Ready? Let's go! (Діти займають свої місця за партами)
2. Повторення алфавіту Перша зупинка «Алфавіт»
Teacher: Our first station is Alphabet. Do you know letters?
Teacher: Діти, а давайте пригадаємо букви, які ми вже з вами вивчили (Опитування Учитель -Клас, використання магнітної дошки, де учні розміщують букви в алфавітному порядку)
Well done! Go to the zoo!
3. Тренування у вживанні кольорів Зупинка «Кольори»
Teacher: А зараз ми вирушаємо до другої зупинки. Наш потяг зупинився на станції Colours, кольори. Давайте станемо у коло і пригадаємо кольори. А допоможуть нам у цьому картки з написами кольорів.( Діти читають назви
кольорів).
Teacher: Very nice! Now take your seats, please, and do the next task (Учні розфарбовують тварин, малюнки яких вчитель поклав на парту учнів).
Teacher: Well done! You are real artists! Are you tired? Let's have a rest.
Good! Repeat after me, please: head, shoulders, arms, legs, etc.
4. Фізкультхвилинка
Teacher: Stand up, please, and repeat after me (Вчитель промовляє слова і демонструє їх рухами: up-down, big-small, long-short, fly, swim, run,jump . Діти повторюють рухи)
Good! Repeat after me, please: head, shoulders, arms, legs, etc.
5.Повторення частин тіла.Наступна зупинка « Insects»
Гра Inseсts (Вчитель каже, де комахи, а діти їх струшують)
Teacher: Insects are on your head! (shoulders, arms, legs, etc)
O key! It's time to take your seats again. The animals are waiting for us!
6.Тренування у вживанні лексики на тему « Тварини»
Наступна зупинка “Reading”and “Writing”
Teacher: Do you know the names of animals? Let's repeat them.
Teacher: Fine! Can you read ? А давайте ми зараз спробуємо почитати! Я буду біля дошки, а ви в підручнику знаходите на малюнку тваринку про яку іде мова.(Вчитель читає про папугу, який намалюваний у вправі) Who is it?
Pupils: It is a parrot.
Teacher: Let's write down- P-A-R-R-O-T. Excellent! Look there! The zoo is open!
7.Наступна зупинка « Гра”What’s your name?”
Teacher: Whom do you have?
Pupil 1: I have got a dog. It has got brown eyes and white and brown ears.
Pupil 2: I have got a bear. It has got brown eyes and brown hair.
Pupil 3: I have got a duck. It has got blue eyes and yellow hair.
Pupil4: I have got a snake. It has got green eyes and yellow and black hair.
Pupil5 :I have got a monkey. It has got brown hair and big ears.
Pupil6: I have got a lion. It has got yellow hair and big head.
Teacher: O key, lets play the game What's your name ?(Один учень ходить з іграшкою за колом, повторюючи: I play the game what's your name … і непомітно кладе іграшку іншому учню, який називає цю тварину і стає далі ведучим)
Teacher: Nice! Now, children, take your seats and tell us about your animals.
What your animals can do: fly,swim,run,jump,climb,talk.
Open your textbooks on page53and name the animals. Let’s count them.Open your workbooks on page 34 and do exercise 2.
8. Повторення числівників.Наступна зупинка «Числівники»
Teacher:Давайте згадаємо числівники у нашому віршику.
Разом з учителем учні повторюють віршик про зоопарк.
One, two let’s go to the zoo. Three,four-open the door. Five,six-lions do tricks.
Seven, eight-monkeys are great! Nine,ten- go home again!
Let’s play! How many animals can you see? Do exercise 3 page 53.
Сьогодні на уроці ми з вами побували у гостях у тваринок.
9. Учні переглядають відеофільм про тварин у зоопарку.( Учитель демонструє на прикладах з відеофільму можливості тварин:що вміють робити тварини,а що не вміють робити).
10.Teacher:Уявіть,що ви працюєте у зоопарку і вас просять розповісти про свою тваринку.Проєктна робота- ( Кожен учень готує розповідь про свою улюблену тваринку).
Закінчення уроку
Teacher: Наша подорож на цьому закінчується. Let's take places in our train.
Учні займають місця за партами і слухають учителя.
-Діти, що вам сподобалось сьогодні на нашому уроці? Що найбільш запам’ яталось? Thank you very much for the lesson! Good bye!