Урок "Здоровий стиль життя"

Про матеріал
Урок розроблено з метою тренування аудитивного сприйняття учнів, розвитку навичок діалогічного мовлення, практика використання наказового способу в мовленні.
Перегляд файлу

Тема: Здоровий стиль життя

Очікувані результати. На кінець уроку учні зможуть:

  • вміти висловлювати власну думку з теми;
  • вміти застосовувати лексичні одиниці в мовленні;
  • вміти сприймати необхідну інформацію на слух;
  • надавати поради з теми за допомогою наказового способу.

Обладнання: презентація PowerPoint, роздатковий матеріал.

 

Схематичний план уроку

І. Організаційний момент

3

  1. Привітання

1

  1. Визначення теми та цілей уроку

2

ІІ. Основна частина уроку

40

  1. Активізація знань

10

а) Фонетична зарядка

3

б) Лексична зарядка

7

  1. Підготовчий етап до діалогічного мовлення (виконання лексико – граматичних вправ)

15

  1. Діалогічне мовлення з теми

15

ІІІ. Заключна частина уроку

2

  1. Повідомлення домашнього завдання

1

  1. Підбиття підсумків

1

 

 

 

 

 

 

 

 

Етап. Мета. Прийом.

Зміст

Етап 1. Організаційний момент.

Мета: оголошення теми, цілей уроку.

Прийом: вступне слово вчителя.

Profe: ¡Buenas tardes, alumnos! Me gusta mucho de veros. Están todos presentes?  ¿Quién falta?

Seguimos trabajando con el tema “El estilo de vida saludable”. Esta clase vamos a hablar sobre los hábitos saludables y hábitos peligrosos, dar recomendaciones y hablar sobre el estilo de la vida saludable.

Етап 2. Фонетична розминка.

Мета: введення в іншомовне середовище.

Прийом: прослуховування слів парами і визначення почутого

Profe: Vamos a hacer gimnasia fonética. Escuchad e indicad lo que vais a oir. Salud, Física, Le duele, tome, consulte, Pide,  Hay que, Enferma, dale, Sano 

 

 Salut               

 salud

 Física              

 fisica

 Le duele          

 te duele

 Toma               

 tome

 Consulta          

 consulte

 Pide                 

 pido

 Hay que           

 haz que

 Enferma           

 enfermera

 Vale                  

 dale

 Sano                 

 saño

Етап 3. Активізація знань з теми «Здоров’я»

Мета: повторення вивченого матеріалу.

Прийом: виконання тестових завдань.

Profe: Por favor, alumnos, pasad por el enlace a KAHOOT

https://create.kahoot.it/details/58584518-7d0b-423b-bb6f-c7988a404572

Prestad atención a las preguntas 6 - 13 (verdadero o falso)

Si la frase tiene errores es falso, si no tiene errores pues es verdadero

¡Empezemos!

 

 

Етап 4. Підготовчий етап до ДМ.

Мета: підготувати учнів до роботи, формувати активний словниковий запас учнів.

Прийом: мозковий штурм, відповіді на запитання, бесіда з теми

Profe: “La salud física y psicológica es uno de los bienes más preciados que podemos tener”

       Vamos a ver si su estilo de vida es saludable o no.

¿Qué eliges? (Слайди №№ 3 – 6)

       Como el resultado del estilo saludable y peligroso

(слайд №7)

       ¿Qué tenemos que hacer para llevar el estilo de la vida saludable? (слайд № 8)

Етап 5. Діалогічне мовлення.

Мета: розвивати мовленнєві здібності учнів, формувати діалогічні уміння та навички.

Прийом: заповнення пропусків в діалогах

P:  Ahora vuestra tarea es completar los diálogos con la información adecuada

Primeramente vamos a dividirnos en parejas

І. - ¡Hola, Anita! ¿Cómo te sientes?

- ¡Hola, Carlos! Me siento __________. Me __________ el estómago.

- Oh, lo siento. Pero, ¿por qué? ¿Qué has comido hoy?

- He comido _________________________________________

- Pero, amiga, es la comida chatarra. ___________________________________________________

- Gracias por tus consejos

 

II. - ¡Buenos días, Laura! Cuánto tiempo sin verte. Tienes la apariencia perfecta

-¡Gracias, Andrés! Veo que _____ duele algo. ¿Cómo _______?

- Es verdad.  ____________ la espalda. Todo el día paso sentando en la oficina.

- ¿Y cómo vas al trabajo?

- En____________

- Llevas la vida sedentaria. _____________________________

- Gracias por tus consejos

III.- ¡Buenas tardes, amigo! ¿A dónde vas?

  • Voy a la policlínica
  • ¿Por qué? ¿Qué pasó?
  • Tengo resfriado y también _______________________
  • _____________________________________________
  • Gracias por tus consejos

IV. - ¡Hola, José! ¿Qué tal la vida?

  • Sabes, no ________________ bien
  • ¿Por qué? ¿Qué _________________?
  • Me duele ________________________________________
  • Creo que ________________________________________
  • Gracias por tus consejos

Етап 6. Підведення підсумків, повідомлення домашнього завдання.

Мета: виявити більш вдалі форми роботи.

Прийом: відповіді на запитання

P: ¿Qué ha sido útil?

    ¿Qué ha sido interesante?

    ¿Qué te ha gustado más?

P: Hoy hemos hablado mucho nuestra salud y los hábitos saludables. Habéis trabajado intensivamente y habéis estado muy atentos. Vuestras notas las pondré al diario electrónico Para la clase siguiente escribid el diálogo según el modelo. Usad la información de esta clase y no olvidéis dar algunos consejos. Es necesario que uséis Modo Imperativo.

La clase está terminada.  Todos estáis libres. ¡Hasta luego!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anexo 1

 Salut               

 salud

 Salut               

 salud

 Física              

 fisica

 Física              

 fisica

 Le duele          

 te duele

 Le duele          

 te duele

 Toma               

 tome

 Toma               

 tome

 Consulta          

 consulte

 Consulta          

 consulte

 Pide                 

 pido

 Pide                 

 pido

 Hay que           

 haz que

 Hay que           

 haz que

 Enferma           

 enfermera

 Enferma           

 enfermera

 Vale                  

 dale

 Vale                  

 dale

 Sano                 

 saño

 Sano                 

 saño

 Salut               

 salud

 Salut               

 salud

 Física              

 fisica

 Física              

 fisica

 Le duele          

 te duele

 Le duele          

 te duele

 Toma               

 tome

 Toma               

 tome

 Consulta          

 consulte

 Consulta          

 consulte

 Pide                 

 pido

 Pide                 

 pido

 Hay que           

 haz que

 Hay que           

 haz que

 Enferma           

 enfermera

 Enferma           

 enfermera

 Vale                  

 dale

 Vale                  

 dale

 Sano                 

 saño

 Sano                 

 saño

 Salut               

 salud

 Salut               

 salud

 Física              

 fisica

 Física              

 fisica

 Le duele          

 te duele

 Le duele          

 te duele

 Toma               

 tome

 Toma               

 tome

 Consulta          

 consulte

 Consulta          

 consulte

 Pide                 

 pido

 Pide                 

 pido

 Hay que           

 haz que

 Hay que           

 haz que

 Enferma           

 enfermera

 Enferma           

 enfermera

 Vale                  

 dale

 Vale                  

 dale

 Sano                 

 saño

 Sano                 

 saño

 Salut               

 salud

 Salut               

 salud

 Física              

 fisica

 Física              

 fisica

 Le duele          

 te duele

 Le duele          

 te duele

 Toma               

 tome

 Toma               

 tome

 Consulta          

 consulte

 Consulta          

 consulte

 Pide                 

 pido

 Pide                 

 pido

 Hay que           

 haz que

 Hay que           

 haz que

 Enferma           

 enfermera

 Enferma           

 enfermera

 Vale                  

 dale

 Vale                  

 dale

 Sano                 

 saño

 Sano                 

 saño

 

Anexo 2

 

І. - ¡Hola, Anita! ¿Cómo te sientes?

- ¡Hola, Carlos! Me siento __________. Me __________ el estómago.

- Oh, lo siento. Pero, ¿por qué? ¿Qué has comido hoy?

- He comido _________________________________________

- Pero, amiga, es la comida chatarra. __________________________________________________

- Gracias por tus consejos

 

 

II. - ¡Buenos días, Laura! Cuánto tiempo sin verte. Tienes la apariencia perfecta.

-¡Gracias, Andrés! Veo que _____ duele algo. ¿Cómo _______?

- Es verdad.  ____________ la espalda. Todo el día paso sentando en la oficina.

- ¿Y cómo vas al trabajo?

- En____________

- Llevas la vida sedentaria. _____________________________

- Gracias por tus consejos

 

III. - ¡Buenas tardes, amigo! ¿A dónde vas?

  • Voy a la policlínica
  • ¿Por qué? ¿Qué pasó?
  • Tengo resfriado y también _______________________
  • _____________________________________________
  • Gracias por tus consejos

 

 

IV. - ¡Hola, José! ¿Qué tal la vida?

  • Sabes, no ________________ bien
  • ¿Por qué? ¿Qué _________________?
  • Me duele ________________________________________
  • Creo que ________________________________________
  • Gracias por tus consejos
docx
Додано
5 жовтня 2022
Переглядів
320
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку