У рамках соціально-педагогічної діагностики особи необхідно: виявлення специфічних соціальних якостей, особливостей розвитку і поведінки; уточнення соціальної ситуації розвитку; визначення ступеня розвитку або деформації різних властивостей і якостей, обумовлених перш за все включенням людини в різні соціальні зв’язки; ранжирування, опис особливостей об’єкта, що діагностуються; побудова «соціального портрета» особи.
Уточнення соціальної ситуації розвитку; визначення ступеня розвитку або деформації різних властивостей і якостей
У рамках соціально-педагогічної діагностики особи необхідно: виявлення специфічних соціальних якостей, особливостей розвитку і поведінки; уточнення соціальної ситуації розвитку; визначення ступеня розвитку або деформації різних властивостей і якостей, обумовлених перш за все включенням людини в різні соціальні зв’язки; ранжирування, опис особливостей об’єкта, що діагностуються; побудова «соціального портрета» особи.
Опираючись на ці джерела, педагог збирає в кожній конкретній ситуації інформацію, на основі якої приймає рішення про діагностовану дійсність. Одним з обм’єктів діагностики виступає особа, дитини, доросла людина.