Дата:
Клас: 5
Тема. Введення та редагування символів і абзаців.
Мета: повторити правила введення та редагування тексту (символів, абзаців); продовжувати вчити оформляти текст; ознайомити з поняттям «перевірка правопису» тексту; розвивати пам'ять, мислення, уважність; виховувати самостійність, культуру праці за комп’ютером.
Обладнання: комп’ютери, проектор та мультимедійна презентація, підручник (автор Ривкінд Й. Я., 2018 р..
Програмне забезпечення: текстовий процесор МS Word, додаток Google Jamboard.
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Форма проведення: дистанційна.
Хід уроку
Синхронна робота класу (15 хв
І. Організаційна частина (1 хв
Привітання. Перевірка присутності учнів на уроці та їх готовності до уроку.
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
1. Розгадування ребусів (1 хв
ІІІ. Повідомлення теми та завдань уроку
1. Мотивація навчальної діяльності (1 хв
ІV. Засвоєння нових знань
1. Фронтальна бесіда (2 хв
2. Перевернуте навчання. Колективна робота з віртуальною дошкою Jamboard (2 хв
̶ До уроку ви самостійно опрацювали навчальний матеріал на сторінках 106-108.
̶ Пропоную закріпити раніше розглянуті правила введення тексту. Для цього виконайте наступне завдання.
На ваших екранах розміщені різнокольорові слова. Вам потрібно зі стікерів однакового кольору скласти правила уведення тексту. Складені правила потрібно мовчки записати у чаті. На роботу у вас дві хвилини.
̶ Отже, правильні відповіді склали …
̶ Давайте прочитаємо їх ще раз.
3. Робота з підручником с. 108 (4 хв
̶ Давайте ознайомимося з перевіркою правопису у текстовому процесорі Word. Для цього відкрийте свої підручники на с. 108. вголос прочитаємо поданий матеріал.
4. Робота у зошиті з хмарою слів (3 хв
̶ Чи добре ви засвоїли матеріал покаже робота з хмарою слів. У зображенні є ті слова, котрі пропущені у тексті, що поруч. У зошиті записуєте цифру та слово, яке має бути на поданому місці. На виконання завдання у вас 3 хвилини.
Текстовий процесор Word під час уведення тексту здійснює 1 перевірку правопису, і слова з помилками підкреслюються 2 хвилястою лінією.
Для виправлення помилки слід відкрити контекстне 3 цього слова й вибрати потрібну 4 : замінити помилкове слово на правильне, або додати слово у 5 програми, або пропустити, або змінити 6 введення.
Слова для довідки: дію, автоматичну, меню, червоною, словник, мову.
̶ Підніміть руку, хто знайшов перше пропущене слово. Друге …
V. Закріплення нових знань
1. Робота з анаграмами (2 хв
̶ В анаграмах зашифровані терміни, пов’язані з темою сьогоднішнього уроку. Відновіть слова. Результат запишіть у зошит.
каратувіла -
лашавік -
вілафат -
тіларе -
2. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером (1 хв
̶ Перед тим як ви нові знання будете застосовувати на практиці, потрібно пригадати, яких правил безпеки потрібно дотримуватися, працюючи вдома за комп’ютером? Хто пригадав ̶ підніміть руку.
̶ Далі ви працюєте самостійно. Бажаю успіхів!
Асинхронна робота класу (30 хв
(використовується мультимедійна презентація, розміщена у Google Classroom
3. Самостійне виконання практичного завдання на с. 112 ( 15 хв
4. Відеогімнастика для очей (2хв
VІ. Підведення підсумків уроку
1. Робота з кросвордом (10 хв
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
6 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
По горизонтали: |
По вертикали: |
2. правопис 4. літера 7. абзац |
1. алфавіт 3. клавіатура 5. помилка 6. символ |
1. Розташована в певному порядку сукупність літер, що застосовуються для запису певної мови.
2. Сукупність загальнообов'язкових правил, що встановлюють способи відтворення мовлення.
3. Сукупність розміщених у певному порядку клавіш пристрою, що використовується для введення і редагування даних.
4. Графічний знак, за допомогою якого створюють слова.
5. Ненавмисне відхилення від правильних дій, що потребує виправлення.
6. Найменша складова в слові.
7. Відрізок мовлення, тексту, що складається з одного чи кількох речень, пов'язаних між собою за змістом
2. Рефлексія (2 хв
̶ Записати у коментарях до сьогоднішнього уроку у Google Classroom продовжену думку.
Найбільший мій успіх на уроці — це...
Найбільші труднощі я відчув...
На наступному уроці я хочу...
VІІ. Оголошення домашнього завдання (1 хв
- Опрацювати п. 3.2. с. 106-113.
- Практично виконати завдання №1, № 5* с.114.