Узагальнення досвіду роботи,Презентація

Про матеріал

Узагальнення досвіду роботи класного керівника

Зміст архіву
Перегляд файлу

Майже  20 років я працюю з дітьми. (слайд)

Моє педагогічне кредо: «Люби, твори, пробачай!». В 2011 році я познайомилась із своїм новим класом. (слайд)   Це мої діти, їх 28.

(слайд)14 дівчат та 14 хлопців. Кожен з моїх дітей  унікальний. На початку 5 класу  проаналізувала інтереси учнів класу. Аналізуючи обдарованість дітей отримала таки результати (слайд).

Наша школа – це шкільна Галактика, кожен клас – це планета з своєю назвою, девізом і з своїми сузір’ями. Наш клас (слайд) Планета  « Н аполегливих, А ктивних, Д оброзичливих, І ніціативних, Я скравих особистостей. »

В класі працює учнівське самоврядування(слайд).Важливий принцип якого : «Самі вирішили,  самі зробили, самі відповідаємо» . (слайд) Структуру учнівського самврядування нашого класу можна схематично зобразити так. Лідера класу та лідерів сузірь  обирають учні класу шляхом голосування.

 У процесі виховної роботи в класі створюються можливості самореалізації дитини, учні презентують розвинені творчі здібності в класних та загальношкільних заходах. (слайд).

Учні мого класу навчаються в «Школі мистецтв», де отримують музичну (21%) та образотворчу освіту (18%). Із задоволенням відвідують спортивні секції ( 14%), є учасниками історично-патріотичного  гуртка «Відлуння епох»( 25%), гуртка квілінгу «Чарівний завиток»(7%).

У травні 2011 року, коли мої діти закінчували 4 клас,мною було проведено засідання круглого столу для батьків, де було обговорено проблеми виховання дітей в сім'ї та школі, адже школа та сім'я - партнери. Я знайомила батьків з виховною проблемою школи (слайд)

Аналізуючи анкети батьків,враховуючи їх побажання та проблему школи я прийшла до висновку, що будемо  працювати над проблемою (слайд)

Формування  й  розвиток інтелектуальної , свідомої  особистості  з громадянською  позицією, готової  до  конкурентного  вибору свого  місця  в  житті.

Саме тому головні мої задачі: (слайд)

  •                 Виявлення та розвиток творчих здібностей дітей, інтелектуальний розвиток особистості в умовах інформаційного суспільства.
  •                 Виховання учня як члена суспільства,патріота і громадянина своєї Батьківщини, формування вміння жити в колективі.
  •                 Прилучання учнів до джерел духовної культури, виховання позитивних рис характеру: волі, чесності, самокритичності, орієнтація на аналіз власних дій.

(слайд) Так як в центрі виховної системи є особистість, її нахили, здібності, потреби,  інтереси,  характер, соціальний досвід, свідомість. І кожен учень повинен усвідомлювати , що саме від нього залежить майбутнє нашої країни, виникла необхідність

 створити виховну систему   під назвою(слайд) «ТИ – ЛЮДИНА».

 (слайд)Очікуваним результатом є майбутній випускник ,в якого сформовано рівень соціальної зрілості, достатньої  для  забезпечення його самостійності у різноманітних  сферах життєдіяльності, здорова (фізично, духовно) людина, творча особистість з розвиненою потребою у самореалізації та самовдосконаленні, з почуттям відповідальності за долю України, її народу,  людства.

Робота ведеться за 7  напрямкам (слайд)

1 напрямок (слайд)

Ти – громадянин України

В 5 класі я провела діагностику громадянської вихованості школярів. Аналізуючи результати  я побачила , що  близько 15% учнів мають середній рівень громадянської вихованості і 50% - низький. Аналіз  і  узагальнення результатів засвідчив необхідність посилення уваги до питань громадянського виховання учнів у  позаурочній діяльності. Тому моя діяльність  була спрямована на широке використання народної творчості, традицій українського народу. На базі мого класу було створено пошуково – патріотичний гурток «Відлуння епох».

 

Було проведено(слайд) :

КВК "Громадянином бути зобов'язаний",Урок-екскурсія "Стежками ВВВ", зустріч з воїнами-авганцями,приймали участь у відкритті меморіальної дошки пам’яті герою-чорнобильцю Олександру Лелеченко.

Після проведення такої роботи рівні громадянської вихованості учнів зазнали значних позитивних зрушень. (слайд).Зросла кількість учнів ,що мають високий та середній рівень .

 

2 напрямок(слайд)

Ти - цінитель життя

Виховні заходи були спрямовані на розвиток фізичної активності, постійної турботи про стан свого здоров’я, безпеку життєдіяльності, профілактику згубних звичок.

 (слайд)В класі було проведено: спортивні змагання,тренінг "Ні шкідливим звичкам",перегляд відеофільмів циклу "Ми за здорове покоління", гра "Квест".

результати:

  • знають про особливості свого здоров’я, набули навички особистої гігієни;
  • Проводять профілактику захворювань,сформувались навички здорового способу життя;
  • сформувався свідомий опір шкідливим звичкам.

 

3 напрямок(слайд)

Ти – майстер на всі руки

Виховні заходи були спрямовані на усвідомлення соціальної значущості праці, розвиток потреби в трудовій активності.

 

Було проведено( слайд) :Усний журнал " Біографія моєї родини",година спілкування "Труд в моїй сім'ї ",створено проект "Моя працьовита сім'я" та проект-портфоліо "Всі професії важливі".

результат :

усвідомлюють  соціальну  значущість праці, з’явилось прагнення сумлінно і відповідально працювати, дбайливо ставляться до результатів праці

набули  умінь і навичок трудової діяльності, отримали  основи  трудової культури

свідомо готуються до вибору професії.

 

4 напрямок ( слайд)

Ти  – справжня людин

Виховні заходи були спрямовані на формування позитивних рис особистостей, знання своїх прав, протистояти виявам несправедливості та жорстокості.

В класі провели: (слайд) Круглий стіл"Що таке агресія", експрес-опитування "Як би я був президентом", година спілкування " Знаємо та розуміємо свої права", гра "Суд над Сніговою Королевою", урок-презентація "Правила поведінки учнів".

результати:

  • здатні прощати й просити пробачення;
  • дітям притаманне  почуття відповідальності, готуються до компетентної участі у громадському житті;
  • усвідомлюють  цінність свободи.

 

5 напрямок ( слайд)

Ти  – господар на землі

Заходи  були спрямовані на розвиток почуття обов’язку в збереженні природних багатств.

 ( слайд) З цією метою було проведено :Одноденні походи, Екологічна конференція « Зберижімо нашу Землю», екскурсії до м. Харкова, Донецька , Києва.

         результат:

  • проявляють любові до природи та історичних пам’ятників;
  • розуміють свою роль у збереженні довкілля.

 

6 напрямок ( слайд)

Ти– надія родини

Виховні заходи спрямовані на виховання гуманних взаємовідносин  між членами родини, ціннісного ставлення до людей.

З цією метою було проведено: ( слайд) Диспут «У пошуках власного ідеалу», Круглий стіл Що означає жити по совісті, Вікторина  Етикет і ми, Класна година Людина – творець добра , Акція милосердя Від серця до серця!.

результати:

  • покращилося вміння співпраці;
  • з’явилося почуття власної гідності, милосердя, толерантність, миролюбність, готовність допомогти іншим.

 

7 напрямок ( слайд)

Ти – творець своєї долі

Заходи спрямовані на усвідомлення соціальної значущості праці, створення реалістичного образу «Я», вибір напряму майбутньої трудової діяльності й відповідного профілю навчання в старшій школі.

В класі ( слайд): Підготовлено проект «Книга рекордів нашого класу»,проведена презентація « Мої роботи», забезпечена участь в предметних  олімпіадах і конкурсах, проведена година спілкування «Мої досягнення»,проведено позакласний захід для 5-7 класів «Пані-2013».

результат :

  • Навчилися  ставити життєві цілі;
  • набули навичок самоорганізації, здатність до професійного й життєвого вибору.

 

За три роки нашої спільної діяльності відбулися такі зміни (слайд) майже вдвічі зріс рівень згуртованості колективу;про що свідчать моніторингові дослідження

(слайд) щороку зростає кількість учасників всеукраїнських та міжнародних конкурсів; це такі конкурси , як Бобер, Кенгуру, Лелека, Мультитест.

(слайд) покращились результати особистісного розвитку дітей ; в класі ведеться облік призових місць , отриманих  учнями в різноманітних конкурсах.

(слайд) учні усвідомлюють свої права та обов’язки.

сформувалося свідоме ставлення до державних законів і вимог суспільного життя.

Підводячи підсумки, можу з гордістю сказати, що я задоволена наслідками своєї роботи.  Я щаслива, що обрала саме професію педагога, що маю можливість спілкуватися з дітьми. Я з радістю віддаю всі свої ідеї дітям, і радію, коли бачу, як вони вбирають у себе всю інформацію, надану мною, настрій, який я несу їм, радість і щастя, яке мені хочеться розділити з ними.

І я завжди буду памятати, що кожне питання, кожна проблема і, головне, кожна дитина мають свою власну стежку, яку я повинна допомогти  їм роздивитись.

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Класного керівника 7 класу Безрукової Лілії Володимирівни Формування й розвиток інтелектуальної , свідомої особистості з громадянською позицією, готовою до конкурентного вибору свого місця в житті

Номер слайду 2

Моє педагогічне кредо

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Обдарованість учнів класу

Номер слайду 6

ДЕВІЗ: НА КРИЛАХ НАДІЇ МЧИМО ДО МЕТИ . З НАДІЄЮ В СЕРЦІ ДО УСПІХУ ЙДИ! Наш клас - Планета « Н аполегливих А ктивних Д оброзичливих І ніціативних Я скравих особистостей. »

Номер слайду 7

«САМІ ВИРІШИЛИ, САМІ ЗРОБИЛИ, САМІ ВІДПОВІДАЄМО». Важливий принцип учнівського самоврядування :

Номер слайду 8

Структура учнівського самоврядування

Номер слайду 9

Відвідування гуртків

Номер слайду 10

ФОРМУВАННЯ УСПІШНОЇ ОСОБИСТОСТІ ШКОЛЯРА ШЛЯХОМ ВИКОРИСТАННЯ ІКТ Виховна проблема школи:

Номер слайду 11

ФОРМУВАННЯ Й РОЗВИТОК ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ , СВІДОМОЇ ОСОБИСТОСТІ З ГРОМАДЯНСЬКОЮ ПОЗИЦІЄЮ, ГОТОВОЮ ДО КОНКУРЕНТНОГО ВИБОРУ СВОГО МІСЦЯ В ЖИТТІ Виховна проблема класу :

Номер слайду 12

ВИЯВЛЕННЯ ТА РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДІТЕЙ, ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ В УМОВАХ ІНФОРМАЦІЙНОГО СУСПІЛЬСТВА. ВИХОВАННЯ УЧНЯ ЯК ЧЛЕНА СУСПІЛЬСТВА,ПАТРІОТА І ГРОМАДЯНИНА СВОЄЇ БАТЬКІВЩИНИ, ФОРМУВАННЯ ВМІННЯ ЖИТИ В КОЛЕКТИВІ. ПРИЛУЧАННЯ УЧНІВ ДО ДЖЕРЕЛ ДУХОВНОЇ КУЛЬТУРИ, ВИХОВАННЯ ПОЗИТИВНИХ РИС ХАРАКТЕРУ: ВОЛІ, ЧЕСНОСТІ, САМОКРИТИЧНОСТІ, ОРІЄНТАЦІЯ НА АНАЛІЗ ВЛАСНИХ ДІЙ . Виховні задачі класу :

Номер слайду 13

У центрі виховного системи є особистість її нахили, здібності, потреби, інтереси, характер, соціальний досвід, свідомість.

Номер слайду 14

„ Ти - Людина ! ”

Номер слайду 15

Очікувані результати: Результатом є майбутній випускник ,в якого сформовано рівень соціальної зрілості, достатньої  для  забезпечення його самостійності у різноманітних  сферах життєдіяльності, здорова (фізично, духовно) людина, творча особистість з розвиненою потребою у самореалізації та самовдосконаленні, з почуттям відповідальності за долю України, її народу,  людства.

Номер слайду 16

Виховна робота ведеться за 7 напрямками

Номер слайду 17

Ти – громадянин України Мета : Виховання справжнього громадянина , патріота своєї Батьківщини ,формування ціннісного ставлення до держави

Номер слайду 18

КВК “Громадянином бути зобов’язаний” Урок-екскурсія “Стежками ВВВ” Зустріч з воїнами-афганцями Відкриття мемориальної дошки пам’яті герою-чорнобильцю О.Лелеченку

Номер слайду 19

Рівень громадянської вихованості учнів

Номер слайду 20

Ти - цінитель життя Мета : Формування здорового способу життя, свідомого ставлення до свого здоров’я , ціннісного ставлення до себе.

Номер слайду 21

Тренінг ”Твоє здоров’я- у твоїх руках” Спортивні змагання між учнями Перегляд відеофільмів циклу ”Ми – за здорове покоління” Гра “Квест”

Номер слайду 22

Ти – майстер на всі руки Мета : Формування ціннісного ставлення до праці; залучення учнів до суспільно-корисної праці з метою передавання їм певного виробничого досвіду, розвитку в них працьовитості .

Номер слайду 23

Година спілкування «Труд в моїй родині» Гра «Професії від А до Я » Усний журнал “Трудова біографія моєї родини” Проект «Моя працьовита сім’я» Проект-портфоліо “Всі професії важливі”

Номер слайду 24

Ти – справжня людина Мета : Виховання моральних цінностей, формування правової культури, попередження  злочинності

Номер слайду 25

Круглий стіл ” Що таке агресія “ Експрес - опитування “Якби я був президентом” Перегляд відеофільмів “Злочин проти себе” Година спілкування “Знаємо та розуміємо свої права” Гра “ Суд над Сніговою Королевою” Презентація “Правила поведінки учнів”

Номер слайду 26

Ти – господар на землі Мета : виховання дбайливого, ціннісного ставлення до природи, почуття відповідальності за довкілля

Номер слайду 27

Одноденні походи Екологічна конференція “Збережімо нашу Землю!” м.Харків м. Донецьк м.КИЇВ

Номер слайду 28

Ти – надія родини Мета : Усвідомлення важливості ролі сім’ї в житті людини, виховання гуманних взаємовідносин між членами кожної родини, культури поведінки в сім’ї, ціннісного ставлення до людей

Номер слайду 29

Диспут “У пошуках власного ідеалу” Круглий стіл “Що означає жити по совісті” Вікторина “Етикет і ми” Класна година “Людина – творець добра ” Акція милосердя “Від серця до серця!”

Номер слайду 30

Ти – творець своєї долі Мета : Підвищення інтелектуального рівня учнів, розвиток творчих здібностей та нахилів дітей, формування ціннісного ставлення до мистецтва та культури.

Номер слайду 31

Підготовлено проект «Книга рекордів нашого класу» Проведена презентація “Мої роботи”

Номер слайду 32

Забезпечена участь в предметних олімпіадах і конкурсах Проведена година спілкування ”Мої досягнення” Конкурс “Панна -2013”

Номер слайду 33

зріс рівень згуртованості колективу;

Номер слайду 34

щороку зростає кількість учасників всеукраїнських та міжнародних конкурсів;

Номер слайду 35

покращились результати особистісного розвитку дітей

Номер слайду 36

сформувалося свідоме ставлення до державних законів і вимог суспільного життя; учні усвідомлюють свої права та обов’язки.

Номер слайду 37

Як поле засівається зерном , Так наша нива - розумом, красою і добром. А ми покликані ці зерна проростити - В дитячих щирих душах відродити.

zip
Додано
27 грудня 2017
Переглядів
1316
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку