Узагальнюючий урок у 8 класі з використанням елементів економіки по темі «ЕЛЕКТРИЧНИЙ СТРУМ».

Про матеріал
Узагальнюючий урок у 8 класі з використанням елементів економіки по темі «ЕЛЕКТРИЧНИЙ СТРУМ». Мета: навчити учнів застосовувати отримані знання на прак¬тиці; сприяти усвідомленню сутності фізичних законів, роз¬вивати уміння пояснювати фізичний зміст величин; вихо¬вувати уміння аналізувати результати роботи на уроці. Кабінет прикрашений банкнотами різного номіналу і різних країн. Прізвище та Ім’я учня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 Творче завдання задача Σ балів Фірма «Практики» 1. 2. Фірма «Експериментатори 1. 2. 3. Фірма «Теоретики» 1. 2. Учитель. Сучасній людині складно прожити без еко¬номічних знань. Адже кожний з нас щохвилини всту¬пає в економічні відносини. Давайте сьогоднішній узагальнюючий урок з теми «Електричний струм. Закони постійного струму» проведемо в торговельному залі біржі. Що таке біржа? Учень. Біржа являє собою організований ринок, міс¬це, де збираються продавці і покупці для здійснення торговельних операцій за визначеними, установлени¬ми правилами. Учитель. Символом біржових торгів є гаманець, який, сподіваюся, принесе вам удачу. Які товари продають на біржі? Учень. На біржових торгах можуть реалізовуватися сировина, паливо, сільськогосподарська і промисло¬ва продукція, валюта, цінні папери. На сьогодні у світі існує близько 200 фондових бірж (бірж, що реалізують цінні папери). Учитель. Хто ж є учасником фон¬дової біржі? Учень. Брокер — це учасник фондової біржі, що здійс¬нює угоди з цінними паперами від імені і за дорученням клієнта. За свою діяльність брокер одержує комісійні від укладених ним угод. Дилер — учасник фондової біржі, що укладає угоди від свого імені і вкладає в них свій капітал. Доход дилера складається від різниці цін продажу і покупки. Учитель. Ким же ви будете на фізичній біржі? Учень. Дилерами. Учитель. На сьогоднішніх торгах присутні консуль¬танти на ринку цінних паперів — джобери. До сьогод¬нішнього уроку ви підготували творчі роботи, повідом¬лення, які ми передаємо присутнім сьогодні джоберам для їх оцінювання. Торги мені допоможе провести учениця вашого класу (прізвище та ім’я учениці), що буде реєструвати угоди. Учениця. Отже, настав час почати торговельну сесію. Котирування кожного питан¬ня складає 1 бал. 1. Що називається електричним струмом? 2. Які дії електричного струму? 3. Що називається силою струму, які одиниці виміру цієї величини? 4. Як називається прилад для вимірювання сили струму? Як підключається він в коло? 5. Що називається напругою, які одиниці виміру цієї величини? 6. Як називається прилад для вимірювання напруги? Як підключається він в коло? 7. Як формулюється закон Ома для ділянки кола? 8. Як визначається опір провідника і від чого він зале¬жить? 9. Які закони послідовного і паралельного з'єднання провідників? 10.Яка будова амперметра? 11. Яка будова вольтметра? Учитель. Початкова ціна наступного завдання 12 балів, але президенти фірм самі оцінюють вклад кожного члена команди в розв’язанні даного питання. 1.Визначити питомий опір провідника, з якого виготовлено реостат. Обладнання: реостат, амперметр, вольтметр, лінійка міліметрова, джерело струму, з’єднувальні провідники, нитка. 2. Знайти розподіл струмів і напруг між опорами R1=3 Ом,R2=2Ом,R3=4Ом, якщо амперметр показує З А. 3.За поданою електричною схемою порівняти покази вольтметрів V1 і V2 та дати пояснення. - Чи є бажаючі придбати ці цінні папери? (учні піднімають ті номери , які вони хочуть придбати) Учениця. На розв’язування цих завдань дається 5 хвилин. Учениця. Час вичерпався. Роботи, разом з оцінюванням членів групи, здати джоберам.(учениця сідає на місце) Учитель. Поки джобери будуть робити підсумки, ми поговоримо про значення постійного струму. І так починаємо. 1. Яку нам дає він користь, Частинок цей біг без меж? Це побут і промисловість, Навчання й дозвілля теж. По-друге, хоч як не дивно, Повідало відкриття — Течуть струми в нас, в людині, Підтримуючи життя. Є в нас і джерела струму, Й заряди на тілі теж, Вимірюєм ми їх суму Для їх допустимих меж. 2.Бо, серце щоб перевірить, Буває потрібно нам Всі струми його замірять На стрічках кардіограм. Кардіограми — графіки струмів, Посланих серцем по провідниках, Це відображення радості й суму, Стресів життєвих, властивих всім нам. Струми від серця і графіки серця Йдуть у майбутнє від серця мого, Видно на стрічці, і як воно б'ється, І як працюють всі м'язи його. Хай же лиш правильно серце струмує, Живлячи вени працюючих рук, Хай же в майбутнім воно не сумує, Тільки від щастя прискорює стук! 3. Такий він, наш друг чудесний, І в праці він — чемпіон. Підземний, земний, небесний Трудяга наш — електрон. Ми далі вивчати будем Все те, що він нам несе, Все те, що пізнали люди, Чудове, цікаве — все! -А тепер слово джокерам (йде характеристика придбання кожної фірми і кожного зокрема). Вчитель: Отже ми підбили результати торгів Угоди укладені на біржі, протягом уроку фізики, реєструються в щоденниках і класному журналі. Домашнє завдання: Повт. §23-32, впр.32(5)?
Перегляд файлу

Узагальнюючий урок у 8 класі

 з використанням елементів економіки  по темі

«ЕЛЕКТРИЧНИЙ СТРУМ».

Мета: навчити учнів застосовувати отримані знання на прак­тиці; сприяти усвідомленню сутності фізичних законів, роз­вивати уміння пояснювати фізичний зміст величин; вихо­вувати уміння аналізувати результати роботи на уроці.

Кабінет прикрашений банкнотами різного номіналу і різних країн.

Прізвище та

Ім’я учня

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

Творче

завдання

задача

Σ балів

Фірма «Практики»

1.

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фірма «Експериментатори

1.

2.

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фірма «Теоретики»

1.

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учитель. Сучасній людині складно прожити без еко­номічних знань. Адже кожний з нас щохвилини всту­пає в економічні відносини. Давайте сьогоднішній узагальнюючий урок з теми «Електричний струм. Закони постійного струму» проведемо в торговельному залі біржі. Що таке біржа?                                           

Учень. Біржа являє собою організований ринок, міс­це, де збираються продавці і покупці для здійснення торговельних операцій за визначеними, установлени­ми правилами.

Учитель. Символом біржових торгів є гаманець, який, сподіваюся, принесе вам удачу. Які товари продають на біржі?

Учень. На біржових торгах можуть реалізовуватися сировина, паливо, сільськогосподарська і промисло­ва продукція, валюта, цінні папери. На сьогодні у світі існує близько 200 фондових бірж (бірж, що реалізують цінні папери).

Учитель.  Хто ж є учасником фон­дової біржі?

Учень. Брокер — це учасник фондової біржі, що здійс­нює угоди з цінними паперами від імені і за дорученням клієнта. За свою діяльність брокер одержує комісійні від укладених ним угод.

Дилер — учасник фондової біржі, що укладає угоди від свого імені і вкладає в них свій капітал. Доход дилера складається від різниці цін продажу і покупки.

Учитель. Ким же ви будете на фізичній біржі?

Учень. Дилерами.

Учитель. На сьогоднішніх торгах присутні консуль­танти на ринку цінних паперів — джобери. До сьогод­нішнього уроку ви підготували творчі роботи, повідом­лення, які ми передаємо присутнім сьогодні джоберам для їх оцінювання.

Торги мені допоможе провести учениця вашого класу (прізвище та ім’я учениці), що буде реєструвати угоди.

Учениця. Отже, настав час почати торговельну сесію. Котирування кожного питан­ня складає 1 бал.

1. Що називається електричним струмом?

2. Які дії електричного струму?

3. Що називається силою струму, які одиниці виміру цієї величини?

4. Як називається прилад для вимірювання сили струму? Як підключається    він в коло?

5. Що називається напругою, які одиниці виміру цієї величини?

6. Як називається прилад  для вимірювання напруги? Як підключається    він в коло?

7. Як формулюється закон Ома для ділянки кола?

8. Як визначається опір провідника і від чого він зале­жить?

9. Які закони послідовного і паралельного з'єднання провідників?

10.Яка будова амперметра?

11. Яка будова вольтметра?

Учитель. Початкова ціна наступного завдання 12 балів, але президенти фірм самі оцінюють вклад кожного члена команди в розв’язанні даного питання.

   1.Визначити питомий опір провідника, з якого виготовлено реостат.

Обладнання: реостат, амперметр, вольтметр, лінійка міліметрова,   джерело струму, з’єднувальні провідники, нитка.

  1. Знайти розподіл струмів і напруг між опорами R1=3 Ом,R2=2Ом,R3=4Ом, якщо амперметр показує З А.

3.За поданою електричною схемою порівняти покази  вольтметрів V1 і V2  та дати пояснення.

 

- Чи є бажаючі придбати ці цінні папери?

(учні піднімають ті номери , які вони хочуть придбати)

Учениця. На розв’язування цих завдань дається 5 хвилин.

Учениця. Час вичерпався. Роботи, разом з оцінюванням членів групи, здати джоберам.(учениця сідає на місце)

Учитель. Поки джобери будуть робити підсумки, ми поговоримо про значення постійного струму. І так починаємо.        

1. Яку нам дає він користь,

   Частинок цей біг без меж?

   Це побут і промисловість,

   Навчання й дозвілля теж.

                 По-друге, хоч як не дивно,

                 Повідало відкриття —

                 Течуть струми в нас, в людині,

                 Підтримуючи життя.

     Є в нас і джерела струму,

     Й заряди на тілі теж,

     Вимірюєм ми їх суму

     Для їх допустимих меж.

2.Бо, серце щоб перевірить,

  Буває потрібно нам

  Всі струми його замірять

  На стрічках кардіограм.

         Кардіограми — графіки струмів,

         Посланих серцем по провідниках,

         Це відображення радості й суму,

         Стресів життєвих, властивих всім нам.

     Струми від серця і графіки серця

     Йдуть у майбутнє від серця мого,

     Видно на стрічці, і як воно б'ється,

     І як працюють всі м'язи його.

         Хай же лиш правильно серце   струмує,

      Живлячи вени працюючих рук,

      Хай же в майбутнім воно не сумує,

      Тільки від щастя прискорює стук!

 

 

  1. Такий він, наш друг чудесний,

    І в праці він — чемпіон.

    Підземний, земний, небесний

    Трудяга наш — електрон.

            Ми далі вивчати будем

            Все те, що він нам несе,

            Все те, що пізнали люди,

            Чудове, цікаве — все!

-А тепер слово джокерам (йде характеристика придбання кожної фірми і кожного зокрема).

Вчитель: Отже ми підбили результати торгів Угоди укладені на біржі, протягом уроку фізики, реєструються в щоденниках і класному журналі.

Домашнє завдання: Повт. §23-32, впр.32(5)?

 

doc
Пов’язані теми
Фізика, 8 клас, Розробки уроків
До підручника
Фізика 8 клас (Бар’яхтар В. Г., Божинова Ф. Я., Довгий С. О., Кі-рюхіна О.О. (за ред. Бар’яхтар В. Г., Довгого С.О.))
Додано
14 грудня 2021
Переглядів
486
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку