План-конспект уроку з фізичної культури для учнів 11 класу
Модуль: баскетбол .
Тема : Вдосконалення техніки серійних кидків після фінтів у баскетболі.
Завдання: 1.Удосконалити техніку серійних кидків з різних дистанційпісля фінтів.
2.Оцінити виконання нормативу з штрафних кидків (10штрафних) на точність.
3.Сприяти формуванню та корекції правильної постави в процесі ЗРВ..
Місце проведення: спортивний зал школи.
Інвентар: баскетбольні м’ячі.
Зміст уроку |
Організаційно-методичні вказівки |
дозування
|
Підготовча частина 12хв |
||
1.Шикування в одну шеренгу, рапорт чергового, привітання. Повідомлення теми та завдань уроку. |
Перевірити наявність учнів та їх самопочуття. |
2хв |
2.Бесіда: Основні правила растяжки після тренування Важливо виконувати вправи на растяжку після кажного тренування на протязі-10хв. для зменшення напружених мязів. Хочаб раз в тиждень проводити довготривалу розтяжкувсіх мязів, 20-30 хвют. |
Розкрити учнямзміст бесіди на стільки важливо виконувати розтягуваня. |
2хв |
3.Вимірювання ЧСС за 10с |
У нормі пульс складає не більше 17 уд/хв.. |
30с |
4.Організовуючі вправи: Повороти на місці. Різновиди ходьби (звичайним кроком, у напівприсіді, із різним положенням рук). Перешикування. Повільний біг. Перешикування. |
Зберігати поставу. Звернути увагу на чіткість і узгодженість виконання та дотримання дистанції під час бігу та перешикування. |
2.30хв |
5.Комплекс ЗРВ
|
Слідкувати за правильністю виконанням вправ та поставою учнів.
|
5хв |
Основна частина 30хв |
||
Спеціальна фізична підготовка: Прискорення на 5-10м у різні способи у змаганні з партнерами з різних вихідних положень (стоячи, сидячи, лежачи). |
Почергово . Бігти з максимальною швидкістю. |
2хв |
Технічно-тактична підготовка Ведення м’яча без зорового контролю: -у ходьбі, - у бігу, - змінюючи висоту відскоку. |
Фронтально одночасно, кожний учень тримає м’яч. Погляд спрямований уперед. Характер пересувань змінювати за сигналом учителя. |
5хв |
Серійні кидки з різних точок середньої відстані після фіннтів: - розташовуючись під кутом 30-45º від щита з відскоком від нього, - розташовуючись прямо перед щитом без відскоку від нього, - чергуючи кут розташування відносно до щита та відстань до кошика. |
Дистанційні кидки призначені для завершення атакувальних дій зі статичних положень. Їх можна виконувати з місця або у стрибку. Можливе використання різних видів кидків (обома руками від грудей, обома руками від голови, однією рукою від плеча, однією рукою від голови) |
8хв |
Чергування різних способів ловіння та передач м’яча за умов опору захисників. |
У парах із одним м’ячем. Виконувати серіями по 5 кидків, захисник подає м’яч. Основні помилки у вихідному положенні для кидка: занадто широке або вузьке розташування стоп; повністю прямі або недостатньо зігнуті ноги; різнойменна стійка під час кидків однією рукою; значне відхилення голови або тулуба, округлена спина, одне плече розташовано вище ніж друге; утримання м’яча долонями або зімкненими пальцями, напружені та розташовані занадто далеко (близько) від тулуба кисті. |
5хв |
Виконання навчального нормативу з штрафних кидків 10 штрафних кидків на точність (кількість влучень) |
Оцінювати точність та влучність кидка |
10хв |
Заключна частина 3хв |
||
Вправи для формування та корекції постави. Шикування. Вимірювання ЧСС |
За командою вчителя клас перешиковується в одну шеренгу. Повільна ходьба та вправи на відновлення дихання. |
2хв |
Підведення підсумків. |
Відмітити найкращих учнів, вказати на недоліки, оцінити роботу учнів на уроці. Задати домашнє завдання. Згинання та розгинання рук в упорі лежачи (хл-20р) (дівчата-15р) Організоване залишення місця занять. |
1хв |
Всього хвилин |
45хв |