21 квітня о 15:00Вебінар: Як організувати дистанційний урок «на 12 балів»

Розробка уроку з фізичної культури у 1 класі

Про матеріал


Завдання уроку:

1)Вивчення техніки бігу на короткій дистанції. Біг 30 м.

2)Вдосконалення техніки стрибків у довжину з місця.

3)Рухлива гра.

Мета уроку: вивчати техніку бігу на короткій дистанції;

вдосконалювати техніку стрибків у довжину з місця;

виховувати почуття, колективізму, дружби.

Обладнання: прапорці, секундомір, рулетка.

Місце проведення: спортивний майданчик.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект уроку

з фізичної культури

для учнів 1 класу

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання уроку:

  1. Вивчення техніки бігу на короткій дистанції. Біг 30 м.
  2. Вдосконалення техніки стрибків у довжину з місця.
  3. Рухлива гра.

 

 

Мета уроку: вивчати техніку бігу на короткій дистанції;

   вдосконалювати техніку стрибків у довжину з місця;

   виховувати почуття, колективізму, дружби.

 

Обладнання: прапорці, секундомір, рулетка.

 

Місце проведення: спортивний майданчик.

 

Дата проведення:

 

Урок проводить:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зміст уроку

Дозування

Організація і методичні вказівки

І.

Підготовче частина

8-10  хв

в одну

шеренгу

 

1.

Шикування класу

 

2.

Рапорт чергового

 

3.

Повідомлення про завдання уроку

 

 

4.

Ходьба

20-30 м

В повільному темпі

5.

Біг

60-80 м

В швидкому темпі

6.

Загально розвиваючі колони в русі

 

В русі в колону по одному

А)

Вихідне положення – права рука вгору, ліва вниз,

1-2 на кожний крок поворот тулуба

7-8 раз

Руки прямі

Б)

В.п. – руки за головою

1-2 на кожний крок на поворот тулуба

6-8 раз

 

В)

В.п. – права рука за головою, ліва за спиною; на 1-2 переміна положення рук

7-9 раз

Руки прямі

7.

Загально розвиваючі вправи на місці

 

На місці в колі

А)

В.п. – основна стійка. На 1- руки в сторону, на 2 – вгору, 3 – в сторни, 4 – вихідне положення

8-9

Руки прямі

Ноги прямі

Б)

В.п. – руки в перед в сторони.

На 1 – махом правої ноги дістали пальців лівої руки; 2 – вихідне положення; на 3 – махом лівої ноги дістали пальці правої руки; 4 – вихідне положення

7-8

 

В)

Вихідне положення – основна стійка;

На 1 – упор присівши, 2 – упор лежачи, 3 – упор присівши, 4 – вихідне положення

5-6

 

Г)

В.п. – руки на пояс, стрибки спочатку на лівій нозі, потім правій і на двох разом

По 5 раз

 

Д)

В.п. на 1 руки вгору, на 2 – перегнутися, на 3 – дістали долонями землі, на 4 – стали рівно

4

 

Е)

Ходьба

10-15 сек.

На місці, повільно

ІІ.

Основна частина

27-30 хв

 

1.

Вивчення техніки бігу 30 м (стартове положення)

 

 

А)

Пояснення техніки бігу

 

 

Б)

Показ техніки виконання

1-2 рази

 

В)

Виконання стартового положення дітьми

 

Увага на положення рук і ніг

2.

Удосконалення в техніці стрибків у довжину з розбігу (відштовхуючись)

 

 

А)

Пояснення техніки виконання

 

 

Б)

Показ техніки виконання

1-2 рази

 

В)

Виконання дітьми

4-6 раз

Ритм останніх 4-х кроків

3.

Рухлива гра “Вудочка”

Гравці стають у коло обличчям до центру. Відстань між ними 1-2 кроки. Керівник стоїть у центрі і крутить мотузку з мішечком на кінці (вудочку) так, щоб вона ковзала на підлозі під ногами гравців. Діти стрибають, а якщо когось вудочка зачепить, той вибуває

5-7 хв

Слідкувати за дотриманням  правил гри

ІІІ.

Заключна частина

3-5 хв.

 

1.

Шикування класу

- В шеренгу шикуйсь!

 

 

2.

Ходьба

 

 

3.

Вправи на приведення організму в стан відносного спокою

1 – руки в гору, вдихнути повітря,

2 – руки вниз видихнути повітря

6-7 раз

 

4.

Підведення підсумків

- Що нового ми навчилися робити на сьогоднішньому уроці

 

Підвести підсумки: поведінка дітей на уроці

5.

Домашні завдання

 

 

6.

Організувати вихід дітей з уроку

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
21 березня 2018
Переглядів
2757
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку