Сценарій зустрічі випускників «Вечір шкільних друзів»
Вед.1 Добрий вечір, дорогі друзі!
Вед.2 Привіт всім!
Вед.1 Сьогодні ми знову зустрічаємося з вами, випускниками школи.
Вед.2 І раді бачити вас в цьому знайомому вам всім залі.І в цьому році наша з вами школа гостинно відкрила перед вами двері.
Вед.1 І ми сподіваємося, що ви знову хоча б на кілька годин відчуєте себе школярами, повернетеся в незабутні, безтурботні, чудові шкільні роки.
Вед.1 На нашому вечорі присутні випускники всіх років,але як прийнято на таких зустрічах,ми хочемо відзначити ювілейні дати.
Вед.2 Ми вітаємо випускників 2003р.,які залишили стіни рідної гімназії 15 років тому.Класний керівник цього класу –Марія Миколаївна Бацик .Ваші оплески ювілярам!!!(оплески)
Вед.2 Сьогодні мелодія шкільного дзвоника скликала до школи випускників 2008р.,які 10 років тому закінчили нашу гімназію. Класними керівниками цих випускників були Свередюк Ганна Григорівна,Бацик Марія Миколаївна,Іванчук Уляна Володимирівна та Вербовська Тетяна Юріївна. Ці оплески для вас!!! (оплески)
Вед.1 Ми вітаємо випускників,для яких 5 років тому продзвенів шкільний дзвоник і класним керівником цього випуску була Ірина Петрівна Рудік…І знову бурхливі оплески нашим випускникам!!!(оплески)
Вед.2 Ми раді також вітати випускників 2017р,які ніби вчора закінчили гімназію і всіх-всіх випускників,які не забувають і приходять до нас.Дякуємо вам за те,що ви є і ці оплески для нас усіх… (оплески)
Вед.1 Юність - справді незабутня пора життя. Юність завжди асоціюється з мріями, дружбою, першим коханням.
Вед.2 Зустріч з дитинством, зі шкільними роками - це приємні спогади про школу, вчителів, однокласників. Це для кожного з вас довгоочікуване свято.Приємної вам зустрічі з юністю, вчителями, ровесниками.
Пісня «Десь по світу»
Вед.2 Шановні випускники,а давайте з вами познайомимося ближче.
Вед.1 Я маю в руках чарівну коробочку,в якій є різні цікаві запитання…
Вед.1 Ви будете витягати запитання,представлятись і відповідати на питання,яке вам попадеться…
Вед.2 Ваші відповіді дадуть можливість нам дізнатись про вас якомога більше…
(Ведуча дає коробочку із запитаннями випускникам,пропонують їм представитись та відповісти на запитання.)
Вед.1 Дякуємо вам за відвертісь,щирість і чудові історії ..
Вед.2 А зараз до вашої уваги невеличка екскурсія…
Сценка «У музеї воскових фігур»
До вашої уваги музейні експонати «Учень звичайний» та «Учень ХХІ століття», «Вчитель ХХІ століття»
- Що це по-вашому?
- Голова
- А для чого вона учневі?
- Щоб була відмазка «У мене вчора голова боліла»
- А для чого аж два вуха?
- Щоб пояснення вчителя в одне влітало, а в інше вилітало й не займало місця в голові.
- А очі?
- Заглядати в чужі зошити, причому бажано одне - у І варіант, а друге – в ІІ варіант.
- А навіщо ж рот?
- Щоб говорити: «Я не вивчив…я зошити забув… знову двійка…За що???!!
- Це руки…
- Які так і тягнуться щось смикнути, штовхнути, розбити, але коли справа доходить до чергування у класі, то «ці руки нічого не брали, особливо віник і швабру»
-Ось ноги.
- Щоб мчати до їдальні одразу після дзвінка
А тепер удосконалена модель – учень нового покоління з сучасними новинками:
Навушники – вмить передають всю необхідну інформацію навіть і з космосу «Увага, увага, говорить Марс. Сьогодні очікуються сильні магнітні бурі, тому контрольної з астрономії не буде». Але будьте уважні, якщо ці навушники помітить вчитель, то ви ризикуєте залишитися не лише без навушників, а й без вух.
Плащ – невидимка – допоможе вам вмить стати непомітним, якщо ви вчинили якусь капость (розбили велике пластикове вікно)
Туфлі-скороходи – вмить перенесуть учня з небажаного уроку додому.
Прихований інтелект – телефон, в якому зосереджені всі розумові здібності учня, одне небезпека – без зарядки і телефон і учень просто відключаються.
У зв’язку з еволюцією учнів зазнав змін й імідж наших вчителів. В них з’явилися нові аксесуари:
Будильник – незамінний засіб навчання на 1 уроці в понеділок
Рупор або свисток - спеціально для учнів у навушниках
Ліхтарик з рентгенівським промінням – для проявлення учнів замаскованих у плащ –невидимку
Аркан (лассо) – щоб ловити учнів у туфлях-скороходах
Металошукач – для виявлення прихованого інтелекту школярів
Чорні окуляри – для маскування при повернення додому після контрольної у старших класах
Газовий балончик – для самооборони, якщо чорні окуляри не спрацювали …
Діти. Дякуємо вам за змістовну екскурсію
Олег,Іванка
Вед.2 Змінюється час, змінюємось ми – змінюються казки. Наприклад, якби попелюшка жила в наші дні, вона, швидше, пішла б не на бал, а на дискотеку й загубила б не кришталеву туфельку, а кросівок.
Вед.1 А якби дія відбувалась в первісний час? Що тоді б знайшов на східцях печери син вождя племені?
Вед.2 Навіть не уявляю,але наші випускники точно знають.Тому ми вам пропонуємо розповісти стару усім відому казку, наприклад «Коза-дереза».
Вед.1 Але розкажіть її так, наче дія відбувається у:
- первісному африканському племені
- Мексиці, до відкриття її європейцями;
- Середньовічному Китаї;
- Америці в період освоєння Дикого Заходу;
- Японії у ХХІ столітті
Вед.2 Оберіть із своїми однокласниками варіант і під час музичної паузи придумайте казку,проявіть свою творчість,креативність,неперевершеність
Вед.1 Поки звучатиме музика,ви обдумуєте ваші сюжети..Обирайте свої варіанти… Фото всіх випускників
Вед.1 Запрошуємо Вас продемонструвати ваші варіанти казок.Сміливіше..(1)
Вед.2 Запрошуємо наступну групу
Демонстрація казок
Вед.1 Дякуємо вам ..Ви як завжди неперевершені
На вершині
Вед.1 Які чудові історії розквітли у вашій уяві!Сподіваємося,такими ж яскравими є ті,що вже роками цвітуть у вашій пам’яті. Перше кохання перша «поведінка незадовільна» перший стрес. Шкільні роки сповнені неповторними подіями які хочеться переглядати неодноразово.
Вед.2 Друзі зробімо так щоб усі ці атмосферою знову пов’язали стару але незабуту безкорисливу дружбу.До слова запрошуємо кл.керівника Марію Миколаївну.
Вед.1 Наше життя наче калейдоскоп який переливається різними кольорами:теплими і холодними,радісними і сумними,світлими і темними…
Вед.2 Так у житті також все змінюється дитинство юність зрілість…Біла або чорна смуги…Добро чи негаразди…Радість чи сум…У гімназії нас вчать цінувати кожну мить життя,своїх рідних,друзів,коханих…
Вед.1 Нехай же ця пісня буде приємним спогадом про вашу шкільну любов…
«Спи собі сама»
Вед.1 Кмітливість і кмітливість
Допомогли вам у житті не раз,
Якщо вам не шкода,
Доведіть нам це зараз.
Пограємо ще трохи,
Без гри дуже нудно жити.
Адже гра допомагає багатьом
Дитинство згадати і життя любити.
Як відомо, обличчя - дзеркало нашого настрою. Відкритий ясний погляд, привітна посмішка - ось обличчя людини чесної, розумної, вихованої.
Вед.2 Що ж, пропонуємо згадати про вчителів – нашу підтримку, опіку та мотивацію у шкільні роки. Роки минають, але з’являються нові спогади, якими так і кортить поділитися. Поки ми роздаємо аркуші паперу, згадайте найкумедніші асоціації з учителями. Це можуть бути як маловідомі їхні особливості, так і смішні ситуації під час уроків чи поза ними. Потім запишіть їх і віддайте ведучим.
(музична пауза, поки пишуть)
Прийшов час зібрати згадане і записане.
Зачитують
Вед.1 Помітно що вчителів ви таки не забули.Чи то через їхні радісні обличчя чи через їхні турботливі промови з приводу наших «успіхів». Це не просто слова,це – сповнені любов’ю промені. І хоч у дитинство не повернутися,зате завжди є місце для цікавої зустрічі.
Вед.2 Шановні випускники,ваші стежки-дороги злилися сьогодні в одну-єдину,яка вас повернула в юнацькі роки. Сьогодні зустріч-це і є мандрівка у світ дитинства і юностії.Час для нової «серії» вражаючих історій. Запрошуємо до слова кл.керівника Уляну Володимирівну.
Виступ
Вед.1 Хочеться почути,якою була атмосфера гімназії 10 років тому.Отже запрошуємо поділитись спогадами випускників…
Виступ
Вед.1 Друзі, дозвольте кілька слів приділити статистикою. На Заході підрахували середні витрати часу на життєві потреби людини. Виявляється, «середня людина» (ведучий помірний спосіб життя) 3 роки витрачає на очікування; одягання і умивання займає у нього ще 5 років, телефонні розмови - 1 рік, за їжею людина проводить 6 років, з'їдаючи при цьому 20 т хліба і 30 тис. штук яєць, різноманітні поїздки та подорожі - ось ще 5 років. Додайте 3 роки хвороб, 70 днів розглядування себе в дзеркалі. І, увага, на розваги йде 9 років життя для тих, хто вміє активно відпочивати, і 9 років втрачені для тих, хто обирає пасивний відпочинок.
Вед.2 Друзі, оголошуємо танцювальну хвилинку, або розминку для ніг! Якщо вже говорити про сучасних танці, то вони дуже динамічні, експресивні. За допомогою руху плечей, повороту голови і виразності очей можна розповісти один одному про серйозне і смішне, висловити симпатію й антипатію, танець - це хороший спосіб для утвердження своєї особистості … поділитися своїм настроєм з глядацьким залом.
Конкурс «justdance»
Вед.1 Нарешті прийшов час,коли вже не соромно танцювати в школі так, як хочется .Гімназійні роки-чудові,але як вони швидко летять!
Вед.2 Здається,ніби 11 років пролетіли за тиждень . А як заплівся перший букет із п’ятьох років дорослого життя?Щиро просимо розповісти про випускників кл.керівника Рудік І.П. Виступ
Імпровізація «Коробка»
1. На щирих емоціях легко говорити правду. Признайтеся, як ви очікували зустріч випускників.
2. До речі,коли випускники зустрічаються через рік - вони цілуються і обіймаються
3. Коли зустрічаються через п'ять років - обнімаються і вигукують: «Ба, які люди!!» і тут же йдуть кудись разом.
4. Через 10 років - широко посміхаються і кажуть: «Скільки літ, скільки зим!!!» і зацікавлено діляться новинами.
5. Через 20 років - на бігу вітаються і кажуть: "Треба якось зібратися» і розбігаються, так і не домовившись про зустріч
6. Через 30 років - майже щиро кажуть: "Чудово виглядаєш" і тут же починають розмову про онуків.
7. Через 50 років - широко відкривають очі і у відповідь на привітання запитують : " А ти хто?"
8. Ми хочемо побажати Вам, щоб ви і через 100 років були раді один одному, як у перші роки після закінчення школи!
Монолог випускника
Ще раз вітаємо Вас зі святом зустрічі випускників і бажаємо приємних спогадів. Далі в програмі зустрічі таке довгождане спілкування зі своїми учителями та однокласниками.