10 липня о 18:00Вебінар: Мультфільм за 5 хвилин: онлайн-сервіси для створення анімації та монтажу

«Веселі забави малят» Музичне заняття для дітей раннього віку

Про матеріал
«Веселі забави малят» Музичне заняття для дітей раннього віку . -Розвивати сприйняття, дрібну та загальну моторику, пам’ять, увагу, наочно-образне мислення, творчу уяву, музичні здібності дітей, -навчати дітей правильно називати тварин та їх дитинчат, вчити визначати на дотик форму предмета та ознаки за тактильним відчуттям, -уточнити та закріпити назви кольорів, -створити позитивний, емоційний клімат у групі.
Перегляд файлу

«Веселі забави малят»

Музичне заняття для дітей  раннього віку

Підготувала музичний керівник

Отенко Л.В.

 Корекційно-виховна мета:

-виховувати любов до тварин,бажання за ними доглядати,

-розвивати сприйняття, дрібну та загальну моторику, пам’ять, увагу, наочно-образне мислення, творчу уяву,

-навчати дітей правильно називати тварин та їх дитинчат, вчити визначати на дотик форму предмета та ознаки за тактильним відчуттям,

-уточнити та закріпити назви кольорів,

-створити позитивний, емоційний клімат у групі.

Матеріал: д/гра «Бабусине подвір’ я», іграшковий котик, різнокольорові мячики та рибки, зображення озера, насіння кукурудзи, маски кошенят, музичний супровід.

                                                  Хід заняття

Музичний керівник: Добрий день, малята! (малята відповідають)

До нас зазирнуло сонечко.

 Давайте поглянемо у віконечко.

Мило посміхнулося,

До щічки доторкнулося

(Торкаються щічок, і ніжно гладять їх)

Промінцем погладило,

(Торкаються ручок сусідів і гладять їх)

«Не сумуй,» -  порадило

День що розпочався

(Крокують на місці)

Щоб у тебе вдався.

(Плескають у долоні).

Музичний керівник: Не будемо сумувати? Давайте заспіваємо веселу пісеньку «У бабусі на подвір’ї».

(Проспівування пісні)

Музичний керівник: А ви хотіли б побувати у бабусі на подвір’ї ?

Діти: Так.

Музичний керівник: Давайте закриємо оченята і промовимо слова: « 1,2.3 бабусине подвір’я появись».

(Вихователь знімає хустину під  якою знаходиться подвір’я).

Музичний керівник: Хто живе в бабусі на подвір’ї ?

Діти: Корова, порося, собака, кіт….

Музичний керівник: Хто доглядає за тваринами?

Діти: Бабуся, дідусь.

Музичний керівник: Кого не вистачає на подвір’ї?

Діти: Дитинчат.

Музичний керівник: Давайте мамам-тваринам допоможемо знайти дитинчат.

(Настільна гра « Мами-дитинчата»)

Музичний керівник: Молодці, справилися з завданням. А ще наших тваринок розвеселимо потішкою.

                   Гойда, гойда, гойдала

                   Де кобила,там лоша.

                   Де корівка- там телятко,

                   Де качечка-каченятко,

                   А де свинка-поросятко,

                   Де собачка-цуценятко,

                   А де мама-там дитятко.

(Чути муркотіння кота. Вихователь обігрує іграшку-кота, звертає увагу на порожню корзину.)

Музичний керівник: Малята,як ви думаєте,чому біля котика порожня корзина? Що там лежало могло б лежати? Чим любить гратися котик?

Діти: М’ячиками, клубочками.

Музичний керівник: Давайте допоможемо для котика знайти те, що лежало в корзині.

(Вихователь підводить дітей до ємкості в якій знаходиться насіння з кукурудзи в якому заховані різнокольорові м’ячики.)

Музичний керівник: А зараз засунемо ручки в кукурудзу і відшукаємо, що ж там заховано?

( Діти знаходять різнокольорові м’ячики.  Вихователь уточнює колір, визначає на дотик предмет).

Музичний керівник: Давайте пограємо з котиком Мурчиком у веселу гру «Ти котись веселий м’ячик».

( Рухлива гра «Ти котись веселий м’ячик).

Музичний керівник: Молодці, а зараз зберемо м’ячики у корзинку.

( Чути муркотіння кота).

Музичний керівник: Щось наш котик зголоднів. Що любить їсти котик?

Діти: пити молоко, їсти рибку, ловити мишей.

Музичний керівник: Щоб нагодувати котика, пропоную пройти до озерця і зловити рибку, а будемо іти по місточку.

(Ходьба дітей.)

(Діти підхоять до ємкості з водою –зображення озерця,в якому плавають іграшкові рибки).

Музичний керівник: Ось і прийшли до озерця. Діти, хочу вам нагадати, без дорослих вам не можна підходити близько до водички, щоб не трапилось біди.

Музичний керівник: Хто живе в озері? Скільки рибок плаває в водичці?

(Відповіді дітей)

Музичний керівник: Ну, що ж будемо ловити рибок? А ловити будемо не вудочкою, а руками. Засунемо ручки у водичку .Яка вода на дотик холодна чи тепла?

Музичний керівник: Даринка, якого кольору ти зловила рибку?

( Вихователь уточнює колір і дає завдання покласти рибку на тарілку відповідного кольору).

Музичний керівник:: Молодці, котик дуже дуже задоволений, ми його залишимо біля зловленої рибки.

Музичний керівник: Діти, підійдіть всі до мене, бачу у вас веселий, гарний  настрій. Напевно вам сподобалися сьогоднішні пригоди. Де ми з вами побували? Що допомогли  відшукати для котика? Що зловили?

Музичний керівник: Але несподіванки продовжуються. Хочете побувати в ролі кошеняток? Ось у мене є маски, одягнувши їх ви перетворитесь на маленьких кошенят, а  я буду ваша мама-кішка. Я вас буду навчати всього хорошого,

(Звучить пісня «Мама-кішка научає кошенят маленьких»)

«Мама-кішка» по завершенню пісні – гри частує малят печивом.

docx
Додано
14 травня
Переглядів
88
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку