«Веселі забави малят»
Музичне заняття для дітей раннього віку
Підготувала музичний керівник
Отенко Л.В.
Корекційно-виховна мета:
-виховувати любов до тварин,бажання за ними доглядати,
-розвивати сприйняття, дрібну та загальну моторику, пам’ять, увагу, наочно-образне мислення, творчу уяву,
-навчати дітей правильно називати тварин та їх дитинчат, вчити визначати на дотик форму предмета та ознаки за тактильним відчуттям,
-уточнити та закріпити назви кольорів,
-створити позитивний, емоційний клімат у групі.
Матеріал: д/гра «Бабусине подвір’ я», іграшковий котик, різнокольорові м’ячики та рибки, зображення озера, насіння кукурудзи, маски кошенят, музичний супровід.
Хід заняття
Музичний керівник: Добрий день, малята! (малята відповідають)
До нас зазирнуло сонечко.
Давайте поглянемо у віконечко.
Мило посміхнулося,
До щічки доторкнулося
(Торкаються щічок, і ніжно гладять їх)
Промінцем погладило,
(Торкаються ручок сусідів і гладять їх)
«Не сумуй,» - порадило
День що розпочався
(Крокують на місці)
Щоб у тебе вдався.
(Плескають у долоні).
Музичний керівник: Не будемо сумувати? Давайте заспіваємо веселу пісеньку «У бабусі на подвір’ї».
(Проспівування пісні)
Музичний керівник: А ви хотіли б побувати у бабусі на подвір’ї ?
Діти: Так.
Музичний керівник: Давайте закриємо оченята і промовимо слова: « 1,2.3 бабусине подвір’я появись».
(Вихователь знімає хустину під якою знаходиться подвір’я).
Музичний керівник: Хто живе в бабусі на подвір’ї ?
Діти: Корова, порося, собака, кіт….
Музичний керівник: Хто доглядає за тваринами?
Діти: Бабуся, дідусь.
Музичний керівник: Кого не вистачає на подвір’ї?
Діти: Дитинчат.
Музичний керівник: Давайте мамам-тваринам допоможемо знайти дитинчат.
(Настільна гра « Мами-дитинчата»)
Музичний керівник: Молодці, справилися з завданням. А ще наших тваринок розвеселимо потішкою.
Гойда, гойда, гойдала
Де кобила,там лоша.
Де корівка- там телятко,
Де качечка-каченятко,
А де свинка-поросятко,
Де собачка-цуценятко,
А де мама-там дитятко.
(Чути муркотіння кота. Вихователь обігрує іграшку-кота, звертає увагу на порожню корзину.)
Музичний керівник: Малята,як ви думаєте,чому біля котика порожня корзина? Що там лежало могло б лежати? Чим любить гратися котик?
Діти: М’ячиками, клубочками.
Музичний керівник: Давайте допоможемо для котика знайти те, що лежало в корзині.
(Вихователь підводить дітей до ємкості в якій знаходиться насіння з кукурудзи в якому заховані різнокольорові м’ячики.)
Музичний керівник: А зараз засунемо ручки в кукурудзу і відшукаємо, що ж там заховано?
( Діти знаходять різнокольорові м’ячики. Вихователь уточнює колір, визначає на дотик предмет).
Музичний керівник: Давайте пограємо з котиком Мурчиком у веселу гру «Ти котись веселий м’ячик».
( Рухлива гра «Ти котись веселий м’ячик).
Музичний керівник: Молодці, а зараз зберемо м’ячики у корзинку.
( Чути муркотіння кота).
Музичний керівник: Щось наш котик зголоднів. Що любить їсти котик?
Діти: пити молоко, їсти рибку, ловити мишей.
Музичний керівник: Щоб нагодувати котика, пропоную пройти до озерця і зловити рибку, а будемо іти по місточку.
(Ходьба дітей.)
(Діти підхоять до ємкості з водою –зображення озерця,в якому плавають іграшкові рибки).
Музичний керівник: Ось і прийшли до озерця. Діти, хочу вам нагадати, без дорослих вам не можна підходити близько до водички, щоб не трапилось біди.
Музичний керівник: Хто живе в озері? Скільки рибок плаває в водичці?
(Відповіді дітей)
Музичний керівник: Ну, що ж будемо ловити рибок? А ловити будемо не вудочкою, а руками. Засунемо ручки у водичку .Яка вода на дотик холодна чи тепла?
Музичний керівник: Даринка, якого кольору ти зловила рибку?
( Вихователь уточнює колір і дає завдання покласти рибку на тарілку відповідного кольору).
Музичний керівник:: Молодці, котик дуже дуже задоволений, ми його залишимо біля зловленої рибки.
Музичний керівник: Діти, підійдіть всі до мене, бачу у вас веселий, гарний настрій. Напевно вам сподобалися сьогоднішні пригоди. Де ми з вами побували? Що допомогли відшукати для котика? Що зловили?
Музичний керівник: Але несподіванки продовжуються. Хочете побувати в ролі кошеняток? Ось у мене є маски, одягнувши їх ви перетворитесь на маленьких кошенят, а я буду ваша мама-кішка. Я вас буду навчати всього хорошого,
(Звучить пісня «Мама-кішка научає кошенят маленьких»)
«Мама-кішка» по завершенню пісні – гри частує малят печивом.