Тести від «На Урок»: Організація дистанційної роботи під час карантину

Весна іде – красу несе.

Про матеріал
Однією з цікавих та невід’ємних форм роботи за програмою НУШ є ранкові зустрічі. Такі ранкові збори дають можливість налаштувати дітей на творчу працю протягом цілого дня, зацікавлюють дітей змістом навчання. Вчитель має можливість підняти настрій дітям, здружити їх, створити цікаві ігрові моменти. Сподіваюсь, що матеріал буде корисний вчителям початкових класів та цікавий їхнім учням.
Перегляд файлу

Ранкова зустріч.  Весна іде – красу несе.

Мета:  На традиціях українського народу прищеплювати любов до рідного

            краю познайомити з давнім звичаєм  зустрічі весни;

            розвивати мовлення учнів, їхню увагу

            створити доброзичливу атмосферу в колективі, гарний настрій.                                                                                                       

                                                 Хід зустрічі:

1.   Вітання:

Ранок. Сонце в небі піднімається,

В класі всі один з одним вітаються:

- Добрий ранок!

- Добрий ранок, і я вітаю вас,

моїх любих учнів, що прийшли у клас!

2.   Робота з календарем:

- вчитель пропонує сісти як кому зручно,

- пригадати день, число, місяць,

3.   Щоденні новини

     Сьогодні ( число, день тижня). Ясно (похмуро). Вітер (сильний, слабкий). t0 повітря.

4.   Гра «Мікрофон».

-   Сподіваюсь дорога до школи була цікавою і ви звернули увагу на ті зміни, що відбуваються у природі. Що змінилось в природі з приходом весни?

  • Сонечко піднялося вище над горизонтом.
  • Дні стали довші .
  • Небо чисте блакитне.
  • Сонечко пригріває.
  • Сніжок розтанув.
  • Біжать струмочки.
  • З’являються перші весняні квіти.
  • Прилітають птахи.

 

- Чому в природі таке діється?

-  Сонечко ще не гріє, а бавиться з вами, ніжно цілуючи вас щодня у щічку. А ці сонячні цілунки такі приємні після довгої холодної зими.

5.  Створення доброзичливої атмосфери:

- Чи впливають зміни у природі на ваш настрій? З яким настроєм сьогодні ви прийшли до школи? ( Визначення настрою дітей ),

- Я бачу, на жаль, не у всіх дітей сьогодні хороший настрій. Але ж ми у класі усі друзі і пам’ятаємо, що розділена радість - це подвійна радість, а розділений смуток – зменшується удвічі. Тому закрийте на хвилинку очі і у тиші підберіть „тепле” весняне слово, яке підніме настрій вашому однокласнику.

6.  Крісло автора:

- повідомлення про давній звичай зустрічі весни;

         Разом з пробудженням природи від зимового  сну на нашій землі, в Україні, починається цикл народніх весняних свят, пов’язаних з стародавніми міфами та віруванням, супроводжених піснями, іграми та хороводами.  Народ наш у своїх казках створив чудовий образ весни — гарної молодої дівчини з вінком квітів на голові. Вона, ця дівчина-весна — бажаний і довгожданий гість, її закликають дівчата піснями - веснянками, її зустрічають діти з дарами — солодким печивом у вигляді пташок, її уособлює найкраща з дівчат напередодні Святого Юрія, «Ляля» або «Леля», що одягає на себе білу вишиту сорочку, кладе на голову вінок з весняних квітів, оперізується «зеленим» поясом з трави і квітів і роздає дівчатам дари — вінки, що вістять весілля.  Народній образ весни — це образ краси, сили і надії.    Головним святом весняного циклу є Великдень — найбільше християнське свято нашої Батьківщини, коли ми з глибокою вірою в серці висловлюємо слова: «Воскресне Україна!»
Хороводи дівчат, «вулиця» сільської молоді, забави дітей, зустріч птахів, що повертаються з вирію, травневі свята і нарешті «зільник» — чарівна казка нашої старовини. Все це — українська весна, голос предків наших, дорога поезія нашої Батьківщини.

- розгляд малюнків,

- запитання дітей.

7.  Вивчення нової  пісні  „Веснянка.” (Див. муз. додаток)

                               Муз. В. Філіпенка. Сл. А. Навроцького

 Прийди весно прийди красна,

 Звесели наш рідний край,

 Засвіти нам сонце ясне,

 з нами в гурті погуляй.

 Приспів:

 Принеси, весно, нам

 Рясні дощі, рясні дощі.

 Принеси, весно, нам

 Радощі, радощі.

 Хай всюди пісня луна,

 Пісня луна, пісня луна.

 Хай нам зустрінеться

 Дівчина красна.

 

 Прийди, прийди, весно красна,

 Звесели наш рідний край,

 Засвіти нам сонце ясне,

 З нами в гурті погуляй.

 Приспів.

8.   Гра на увагу „Прилетіли птиці.”

Давайте пограємо  гру. Послухайте її умову. Я читатиму вірш. Якщо ви помітите, що прилетіла не пташка, то плесніть у долоні й поясніть, із чим ви не згодні.

 Прилетіли птиці:

 Голуби, синиці,

 Мухи, горобці.

 Прилетіли птиці:

 Голуби, синиці,

 Олівці, ворони,

 Портфелі, макарони,

 Прилетіли птиці:

 Голуби, синиці,

 Ластівки, книжки,

 Гуси і вутки.

 Прилетіли птиці:

 Ластівки, синиці,

 Лелеки, зозулі.

 Зошити, сова!

 Додому пора.

7. Завдання на спостережливість.

- Я хотіла, щоб ви і надалі були такими спостережливими, а тому пропоную вам цікаві завдання:

- дітям, які народились восени – подивитись, як приходить весна;

- дітям, які народились взимку – послухати, як приходить весна;

- дітям, які народились навесні– відчути запах весни;

- дітям, які народились влітку – доторкнутись до весни.

- Свої спостереження ви зможете використати на наступному уроці розвитку мовлення.

- Я сподіваюсь ми з вами не лише гарно провели час, а й дізнались багато цікавого і нового.  Попереду у нас не менш цікаві уроки. Скажіть, що ви очікуєте від них, на що сподіваєтесь?   Якою ви хотіли б бачити мене?

- Я  намагатимусь виконати всі ваші сподівання, але це можливо лише тоді, коли мені допомагатимуть активні, працьовиті учні, а саме такими ви у мене є. Дякую вам за співпрацю.