«Від творчої особистості до творчого колективу»

Про матеріал
«Від творчої особистості до творчого колективу» Знайомлю з основними напрямками класного керівника .
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розвиток класного колективу «Від творчої особистості до творчого колективу» Вчитель Нікопольського ліцею №23 НМР Безкровна Н.А

Номер слайду 2

Мені,як класному керівникові, необхідно скласти максимально сприятливі умови для розвитку творчого дитячого колективу через розкриття та розвиток особистісних і творчих сил кожної дитини у конкретних справах.

Номер слайду 3

Створення емоційно-насиченої діяльності, яка носить творчий характер і соціальну спрямованість Виявлення загальної стратегії розвитку колективу Розвиток активності та ініціативності, організаторських навичок самих учнів за формування учнівського самоврядування в дитячому колективі. Формування цілісного сприйняття батьками діяльності дітей Виховання громадянина України

Номер слайду 4

Принцип відкритості Класний керівник планує життя в класі спільно з учнівським колективом. Принцип привабливості Класний керівник повинен захоплювати учнів кінцевим результатом . Принцип діяльності Бажання учнів брати участь у всіх заходах, що проводяться в класі і в школі. Принцип свободи участі Подання можливості вибору завдань з урахуванням своїх інтересів, особистих якостей та можливостей. Принцип зворотнього зв'язку Разом з учнями необхідно обговорити, що вийшло, і що не вийшло, вивчити їх думку, визначити їх настрій і перспективу участі в майбутніх справах класу. Принцип співтворчості У цьому принципі об'єднуються два поняття: співпраця і творчість. Принцип успішності І дорослому, і дитині необхідно бути значущим і успішним. Ступінь успішності визначає його ставлення до оточуючих людей, навколишнього світу.

Номер слайду 5

В основі виховної роботи з дитячим колективом лежить турбота про оточуючих людей, про один про одного. КОЛЕКТИВНІ СПРАВИ здійснюються за допомогою спільних зусиль всіх членів колективу - вихованців і вихователів, тобто є спільною турботою. ТВОРЧІ СПРАВИ передбачають безперервний пошук кращих рішень життєво важливих завдань, замислюються, плануються, реалізуються, оцінюються спільно.

Номер слайду 6

Свою роботу з класним колективом я орієнтую на наступні напрямки: «Здоров'я», «Спілкування», «Моральність. Духовність», «Досуг», «Навчання. Інтелект», «Громадянин». «Здоров'я» Мета : використання педагогічних технологій та методичних прийомів для демонстрації учням значущості їх фізичного і психічного здоров'я Завдання : ознайомити учнів з досвідом і традиціями попередніх поколінь по збереженню здоров'я; формувати в учнів культурозбереження і вдосконалення власного здоров'я. Форми роботи: спортивні змагання, конкурси, спартакіади, марафони, естафети в класі, між класами; спортивні конкурси і вікторини, тематичні класні години, пов'язані зі спортивною тематикою;тематичні батьківські збори .

Номер слайду 7

«Спілкування» Мета: передача учням знань, умінь і навичок соціального спілкування людей, досвіду поколінь. Завдання: формувати в учнів культуру спілкування в системі «Вчитель - учень», «Учень - учень», «Дорослий - дитина»; ознайомити учнів з традиціями та звичаями спілкування різних поколінь, різних країн. Форми роботи: тематичні класні години, ігри та тренінги з проблеми спілкування; тренінги спілкування учнів і їх батьків; тематичні й індивідуальні консультації для дітей і батьків; самопрезентації і самопредставления; свята, конкурси, дискусії

Номер слайду 8

«Моральність. Духовність» Мета : навчання розуміння сенсу людського життя, цінності свого існування і цінності існування інших людей. Завдання : розвиток бажання знати, розуміти і діяти згідно з отриманими моральними знаннями в реальних життєвих ситуаціях; розвиток вольових якостей учня, здатності до критичного осмислення своїх сильних і слабких сторін; виховання інтересу учнів до самих себе, бажання самовдосконалення; формування позитивного ставлення до традицій і звичаїв своєї сім'ї, свого народу, уміння слухати і чути, дивитися і бачити, усвідомлювати і робити висновки. Форми роботи: тематичні класні години; тренінги морального самовдосконалення; екскурсії, знайомства з історичними і пам'ятними місцями

Номер слайду 9

«Досуг» Мета : створення умов для прояву учнями класу ініціативи і самостійності, відповідальності, щирості та відкритості в реальних життєвих ситуаціях, розвиток інтересу до позакласної діяльності. Завдання : створення умов для прояви учнями своєї індивідуальності в позаурочний час; використання нетрадиційних творчих форм позакласної діяльності з урахуванням вікових особливостей учнів; проведення консультацій учнів за вибором гуртки, клуби, секції; розвиток у дітей здібностей адекватно оцінювати свої результати і бути справедливим до досягнень інших; використання активних форм позакласної роботи з урахуванням вікових особливостей учнів. Форми роботи: проведення вечорів, конкурсів, вікторин, свят в класі та активну участь у загальношкільних заходах; святкування пам'ятних дат життя учнів; святкування пам'ятних дат календаря;

Номер слайду 10

« Родина» Мета: максимальне зближення інтересів батьків і педагогів по формуванню розвиненої особистості. Завдання : організація і спільне проведення дозвілля дітей і батьків; організація психолого-педагогічної освіти батьків ; створення умов для сприятливої взаємодії всіх учасників навчально- виховного процесу учнів, педагогів і батьків; створення сприятливої атмосфери спілкування, спрямованої на подолання конфліктних ситуацій у процесі виховання учнів у системі «вчитель - учень - батьки». Форми роботи: тематичні класні години; свята спілкування сімей, спортивні змагання, конкурси тренінги батьківської взаємодії, індивідуальні і групові консультації; бесіди з дітьми і батьками.

Номер слайду 11

Навчання. Інтелект Мета : надання допомоги учням у розвитку навчальних здібностей, мислити раціонально та ефективно виявляти свої інтелектуальні здібності . Завдання : визначити коло реальних навчальних можливостей учня, його найближчу зону розвитку; створити умови для просування учнів в інтелектуальному розвитку; формувати культуру інтелектуального розвитку і вдосконалення розумових здібностей.

Номер слайду 12

«Громадянин» Мета: виховувати любов до батьків, друзів, Батьківщині, рідного краю, традицій, звичаїв свого народу. Завдання: формування у дітей вічних моральних норм: доброта, любов до близьких; виховання моральних цінностей: гуманності, свідомої дисципліни і культури поведінки. затвердження в душах дітей поваги до людини як найвищої цінності буття. виховання доброзичливого ставлення до людей, дисциплінованості і культурної поведінки. Форми роботи: тематичні класні години; конкурси, вікторини «Я - громадянин України»; читацькі конференції.

Номер слайду 13

Колективна діяльність неможлива без включення самих дітей в її організацію. Самоврядування в класі - спосіб організації його життя, шлях до перетворення групи учнів в колектив. Самоврядування класу. 1. Розподіл доручень. Планування виховної роботи класу. 2. Класні збори. 3. Організація чергування по класу. 4. Робота з активом: “Надання допомоги відстаючим і слабким дітям”. 5. Операція “Живи, книго!” 6. Контроль за відвідуваністю. 7. Відвідини вдома хворих дітей. 8. Контроль за поведінкою. 9. Робота з активом класу з підготовки позакласних заходів. 10. Засідання активу “Про виконання доручень”.

Номер слайду 14

Що ти учитель, хочеш, коли кожен день підходиш до порогу школи? Ось вже вийшов на першу сходинку , почув знайомий гул голосів, сміху і зупинився... Чого я хочу від прийдешнього дня? Хочу бути зрозумілою, насамперед моїми учнями. Хочу розуміти кожного з них у нашій спільній діяльності. Успіху хочу в кожному уроці, репетиції до свята, в позакласній роботі. Хочу доброго погляду, сміху, дитячого гумору. Хочу віддати все, що до сьогоднішнього дня накопичено, приготовано, задумано.

ppt
Додано
2 лютого 2023
Переглядів
310
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку