Види комп’ютерів. 5 клас НУШ

Про матеріал
Урок №5.Теоретичне обгрунтування про види стаціонарних,персональних та портативних персональних комп'ютерів.
Перегляд файлу

  5 клас НУШ                           

Урок 5. Види комп’ютерів.

Цілі:

     навчальна:  допомогти учням засвоїти види комп’ютерів,  порівнювати, зіставляти, робити висновки, аналізувати.

     розвивальна:  розвиток пізнавальних інтересів.

     виховна: виховання інформаційної культури, дисциплінованості та посидючості.

Тип уроку:  урок засвоєння нових знань.

І. Організаційний етап.

ІІ. Етап орієнтації.

ІІІ. Повідомлення теми,  цілі  і завдання  уроку та формування мотивації учіння.

ІV. Фізкультхвилинка.

V. Звіт учнів про роботу і теоретичне обгрунтування отриманих результатів.

VI. Підсумок уроку.

VII. Домашнє завдання.

І. Організаційний етап.

Вчитель:

-                                            Доброго ранку, – мовлю за звичаєм.

Діти:

-                                            Доброго ранку, – кожному зичу я.

Вчитель:

-                                            Кому дозволено першим сісти?

Діти:

-                                            Дівчаткам.

Вчитель:

-                                            Так, спочатку – краса, а потім

Діти:

-                                            Сила.

 

 

ІІ. Етап орієнтації.

Сьогодні ми пригадаємо та засвоїмо які існують види комп’ютерів, будемо порівнювати, зіставляти, робити висновки, аналізувати практичність використання комп’ютерів.

ІІІ. Повідомлення теми,  цілі  і завдання  уроку та формування мотивації учіння.

Які комп'ютери бувають, їх типи та види.

Види стаціонарних персональних комп'ютерів.

Настільні комп'ютери (десктопи)Настільні комп'ютери (десктопи) - відносяться до виду стаціонарних ПК. З назви зрозуміло, що це пристрої, які встановлені і працюють на столі і не переносяться в процесі роботи. Як правило, представники цієї групи високопродуктивні потужні пристрої. Складаються з системного блоку (прямокутна коробка), до якого підключаються монітор, клавіатура і миша.

СервериСервери - цей тип комп'ютера має свої конкретні завдання, які виконує віддалено або локально за місцем. У переважній більшості сервера є досить потужними машинами. Зовнішній вигляд серверів дещо відрізняється від звичного ПК – вони монтуються в металеві стійки, які схожі на меблеві етажерки. Самі стійки розміщують в спеціальній кімнаті (серверної), в ній обов'язково підтримується необхідний температурний режим.

МоноблокиМоноблоки - відносяться до виду стаціонарних ПК. Системний блок і монітор складають єдине ціле. Комплектуючі та плати поміщаються в відсік, який кріпиться на звороті монітора. Має естетичний вигляд і не займає багато місця.

Види портативних персональних комп'ютерів

Портативний комп'ютер ще можна назвати – переносний. Відрізняються від настільних габаритами і вагою в меншу сторону і більш ємними батареями, що зрозуміло адже його потрібно носити з собою.

Ноутбуки та нетбукиНоутбуки та нетбуки - відносяться до виду портативних (переносних) ПК, мають в своєму складі акумулятор для автономної роботи без використання мережі. Корпус виконаний у вигляді розкладачки, у верхній частині встановлюється екран, а в нижній – клавіатура. Нетбуки менше за розміром ніж ноутбуки, відповідно, мають меншу продуктивність, хоча час роботи акумулятора більше.

Кишенькові персональні комп'ютери і смартфониПланшетні ноутбуки та планшетиПланшетні ноутбуки та планшети - відносяться до виду портативних (переносних) ПК. Корпус складається з дисплея з сенсорним екраном - Touchscreen (тачскрін). Основне їхнє призначення – серфінг в інтернеті, перегляд відео, прослуховування аудіо, ігрові та інші додатки. Компактні габарити роблять цю групу особливо популярною для мандрівників. Планшетні ноутбуки мають клавіатуру, яка або складається, або висувається з ніші під екраном. У планшетів же засобом введення виступає Touchscreen. Для цієї групи важливим є час автономної роботи.

Кишенькові персональні комп'ютери і смартфони - відносяться до виду портативних (переносних) ПК. Відмінні риси – маленький розмір і великий запас часу автономної роботи акумулятора. Засіб введення або сенсорний екран, або висувна клавіатура/

ІV. Фізкультхвилинка. https://www.youtube.com/watch?v=0meG5Pn_iOI

 

 

 

 

 

 

V. Звіт учнів про роботу і теоретичне обгрунтування отриманих результатів.

VI. Підсумок уроку.

VII. Домашнє завдання.

(Опрацювати #1.4, с.34-39.)

docx
Додано
22 вересня 2023
Переглядів
635
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку