Види сучасних персональних комп’ютерів (стаціонарні, портативні, планшети, комунікатори).

Про матеріал
Навчальна мета: Допомогти учням засвоїти види сучасних комп’ютерів. Розвивальна мета: Розвиток пізнавальних інтересів, навиків роботи з мишею і клавіатурою, самоконтролю, уміння конспектувати. Виховна мета: Виховання інформаційної культури учнів, що вчаться, уважності, акуратності, дисциплінованості, посидючості.
Перегляд файлу

Урок 6

 

Тема: Види сучасних персональних комп’ютерів (стаціонарні, портативні, планшети, комунікатори).

 

Навчальна мета: Допомогти учням засвоїти види сучасних комп’ютерів.

 

Розвивальна мета: Розвиток пізнавальних інтересів, навиків роботи з мишею і клавіатурою, самоконтролю, уміння конспектувати.

 

Виховна мета: Виховання інформаційної культури учнів, що вчаться, уважності, акуратності, дисциплінованості, посидючості.

 

Тип уроку: Комбінований урок.

 

Структура уроку

 

  1. Організаційний момент
  2. Етап орієнтації
  3. Етап проектування
  4. Етап навчальної діяльності
  5. Гра
  6. Контрольно-оцінювальний етап
  7. Домашнє завдання

Хід уроку

 

І. Організаційний момент

Доброго ранку, діти!

Ось дзвінок сигнал нам дав,

Працювати час настав.

Тож і ми часу не гаймо,

Урок скоріше починаймо.

Щоб урок нам розпочати,

Треба всім нам повторяти:

«Я уважний і серйозний,

Хоч іще малого зросту,

Зараз з силами зберусь,

Я нічого не боюсь.

Впевнений, кмітливий я,

Здобути хочу я знання.

Черговий, хто сьогодні відсутній в класі?

Сьогодні ми з вами розглянемо тему: «Види сучасних персональних комп’ютерів (стаціонарні, портативні, планшети, комунікатори).».

 

ІІ. Етап орієнтації

Мета сьогоднішнього уроку якомога найкраще познайомитися з комп’ютером та його видами.

 

ІІІ. Етап проектування

План уроку

  1. Повторення
  2. Види комп’ютерів
  3. Гра
  4. Домашнє завдання

 

  1. Етап навчальної діяльності

Повторення (Фронтальне опитування)

  1. Процесор ПК – це…
  2. Пам'ять ПК – це….
  3. Апаратне забезпечення – це….
  4. Які ви знаєте види памяті?
  5. Які види принтерів ви знаєте?
  6. Які види пристроїв введення/виведення ви знаєте?
  7. Що таке «базова конфігурація ПК»? Що входить в базову конфігурацію ПК?
  8. Які пристрої входять до складу системного блоку?

 

Види комп’ютерів

Як ми з Вами вже вивчили,

Персональний комп'ютер (ПК)– це комп'ютер, призначений для обслуговування однієї людини. Але не тільки такий вид комп’ютерів існує. Сьогодні ми з Вами познайомимося з різними видами комп’ютерної техніки та Ви дізнаєтесь, як саме обрати той вид техніки, який Вам потрібен. Отже, давайте починати.

Нині існує величезна кількість модифікацій комп’ютерів, які відрізняються розміром, швидкістю опрацювання інформації, призначенням тощо. Але всі комп’ютери мають спільні принципи побудови та функціонування.

Персональний комп'ютер (ПК)– це стаціонарний комп'ютер.

Портативний комп’ютер — невеликий за розмірами комп’ютер, який дозволяє користувачеві працювати поза стаціонарним офісом. Основні різновиди: Laptop; Notebook; Palmtop (найменші за розмірами, поміщаються на долоні; магнітні диски в них замінює енергонезалежна електронна пам’ять; немає накопичувачів – обмін інформацією відбувається через лінії зв’язку).

Лептоп — портативний комп’ютер із рідкокристалевим дисплеєм та живленням від батарейок, який під час роботи можна розміщати на колінах(великий за розмірами).

Ноутбук — портативний комп’ютер із рідкокристалевим дисплеєм та живленням від батарейок, який під час роботи можна розміщати на колінах(середній за розмірами).

Нетбук (маленький ноутбук) — портативний комп’ютер, конструктивно виконаний у формі «книжки» і приблизно таких самих розмірів та живленням від батарейок.

Сервер — потужний комп’ютер із великим обсягом зовнішньої пам’яті, що забезпечує обслуговування інших комп’ютерів шляхом керування розподілом ресурсів спільного користування (програм, даних і устаткування).

Планшет – нетбуки, що мають особливу конструкцію дисплея, яка дозволяє повертатися у двох площинах та сенсорний екран, який реагує на натискання пальцем або пером-стилусом.

Комунікатор – мобільний телефон, що має можливість працювати як нетбук. Зазвичай не сенсорний.

 

Фізкультхвилинка

Хто ж там, хто вже так стомився?

І наліво нахилився.

Треба дружно всім нам встати,

Фізкультпаузу почати.

Руки вгору, руки вниз.

Вгору трошки подивись.

Руки склали, як вітряк,

І покрутимося так.

Вище руки підійміть

І спокійно опустіть.

Будем дружно ми сідати

І до праці приступати.

 

 

  1.        Гра

Відгадай комп’ютерні загадки

Он помощник, верный друг,

Засиял экраном вдруг.

Научил он нас играть,

Думать и ответ держать.(Компьютер)

 

 

 Белых клавиш целый ряд,

Буквы, цифры — все подряд,

Очень важная фигура,

А зовут… (клавиатура).

 

Если ты его не включишь,

Ничего и не получишь.

Что напишешь — не увидишь,

Как играть — не разглядишь.(Монитор)

 

Хто хоче щось запам'ятати –
В блокнот свій може записати.
Комп'ютер теж немов блокнот –
Не має з пам'яттю турбот.
А як називають комп'ютер-блокнот? (Ноутбук)
 

Очень нужен в жизни этой

Для пилотов и военных,

Бизнесменов и врачей,

И для нас — для малышей.(Компьютер)

 Доброе оружие: оно не стреляет, а все запоминает.(Винчестер)

Маленький приборчик

Со стрелкой небольшой,

Он найдет программу,

Двигай лишь рукой.(Мышка)

 

Он в компьютере герой,

Без него мы ни ногой.

Очень важный, как профессор,

А зовут его… (процессор).

 

  1.     Контрольно-оцінювальний етап

 

Сьогодні ми з вами ознайомилися з комп’ютером та його різновидами.

Учитель оцінює роботу учнів на уроці

 

  1. Домашнє завдання

 

1. Вивчити терміни

2. §  

3. пит..

1

 

doc
Додано
14 квітня 2020
Переглядів
1432
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку