Об’єкти та їх класифікація. Властивості об’єктів, значення властивостей. Об’єкти навколо нас.

Про матеріал
Навчальна мета: Познайомити учнів з поняттям об’єкти та їх властивостями і значеннями властивостей, дізнатися які об’єкти знаходяться навколо нас. Розвивальна мета: Розвиток пізнавальних інтересів, навиків роботи з комп’ютером, самоконтролю, уміння конспектувати. Виховна мета: Виховання інформаційної культури учнів, що вчаться, уважності, дисциплінованості, посидючості.
Перегляд файлу

Урок 9

 

Тема: Об’єкти та їх класифікація. Властивості об’єктів, значення властивостей. Об’єкти навколо нас.

 

Навчальна мета: Познайомити учнів з поняттям об’єкти та їх властивостями і значеннями властивостей, дізнатися які об’єкти знаходяться навколо нас.

 

Розвивальна мета: Розвиток пізнавальних інтересів, навиків роботи з комп’ютером, самоконтролю, уміння конспектувати.

 

Виховна мета: Виховання інформаційної культури учнів, що вчаться, уважності, дисциплінованості, посидючості.

 

Тип уроку: Комбінований урок.

 

Структура уроку

 

  1. Організаційний момент
  2. Етап орієнтації
  3. Етап проектування
  4. Етап навчальної діяльності
  5. Гра
  6. Контрольно-оцінювальний етап
  7. Домашнє завдання

Хід уроку

 

І. Організаційний момент

Доброго ранку, діти!

Ось дзвінок сигнал нам дав,

Працювати час настав.

Тож і ми часу не гаймо,

Урок скоріше починаймо.

Щоб урок нам розпочати,

Треба всім нам повторяти:

«Я уважний і серйозний,

Хоч іще малого зросту,

Зараз з силами зберусь,

Я нічого не боюсь.

Впевнений, кмітливий я,

Здобути хочу я знання.

Черговий, хто сьогодні відсутній в класі?

Сьогодні ми з вами розглянемо тему: «Об’єкти та їх класифікація. Властивості об’єктів, значення властивостей. Об’єкти навколо нас.».

 

 

 

ІІ. Етап орієнтації

Мета сьогоднішнього уроку якомога найкраще познайомитися з поняттям об’єкти та їх властивостями і значеннями властивостей, дізнатися які об’єкти знаходяться навколо нас.

 

ІІІ. Етап проектування

План уроку

  1. Повторення
  2. Об’єкти та їх класифікація. Властивості об’єктів, значення властивостей.
  3. Об’єкти навколо нас.
  4. Гра
  5. Домашнє завдання

 

  1. Етап навчальної діяльності
    Повторення
  1. Що розташовано на робочому столі комп'ютера?
  2. Що цікавого ви довідалися про робочий стіл комп'ютера?
  3. Де знаходиться Робочий стіл комп’ютера?
  4. Що розміщено на Робочому столі?
  5. Що таке піктограма?
  6. Що відображається на Панелі задач?
  7. Для чого потрібна кнопка Пуск?
  8. Які піктограми найчастіше можна побачити на Робочому столі?

 

Об’єкти та їх класифікація. Властивості об’єктів, значення властивостей.

Всі елементи, які знаходяться на робочому столі (піктограми, кнопки, значки, вікна) називаються об’єктами.

Кожному об'єкту — папці, файлові, програмі тощо — можна поставити у відповідність ярлик.

Ярлик – це посилання на об’єкт чи програму, який є просто піктограмою, яка відповідає програмі з стрілочкою внизу. Щоб активізувати об'єкт, його не треба розшукувати у файловій системі а достатньо відшукати ярлик і двічі клацнути на ньому.

Над об’єктами та ярликами визначені дії створення, вилучення, переміщення, копіювання, перейменування.

Вилучення об'єкта є окремим видом переміщення — в Кошик. Після вилучення об'єкт зникає з вікна і з'являється в кошику.

Особливість вилучення така: реально об'єкт є у файловій системі на диску доти, доки користувач не виконає команди Очистити кошик. Вибрані файли можна повернути з кошика на попереднє місце командою Файл  Відновити. Кошик очищається автоматично, якщо операційній системі не вистачатиме дискового простору.

Дії над об'єктами: дисками, папками, файлами, ярликами — зручно виконувати за допомогою контекстного меню. Об'єкт вибирають, натискають на праву клавішу миші і виконують потрібну команду з меню відкрити, видалити (в кошик), створити ярлик тощо.

Ще одним досить важливим об’єктом, який можна відкрити на Робочому столі, є вікно.

Всі об'єкти мають певні властивості, і над ними можуть проводитися певні операції.

Наприклад, мають певний обсяг і їх можна копіювати, переміщати і перейменовувати, а вікна мають розмір, який можна змінювати і так далі.

Хоча кожен з цих об'єктів має свої конкретні властивості і над ним можливі певні операції, технологія роботи з об'єктами універсальні. Це дозволяє користувачеві досягти однаковості при роботі з різними об'єктами.

Ознайомитися з властивостями об'єкта, а також виконати над ним дозволені операції можна за допомогою контекстного меню. Для виклику контекстного меню необхідно здійснити правий клацання на значку об'єкта.

Об’єкти навколо нас.

Давайте спробуємо назвати об’єкти, які знаходяться навколо нас зараз? А на вулиці? А вдома? А на морі?

Фізкультхвилинка

Буратіно потягнувся,

Раз нагнувся, два нагнувся.

Руки в сторону розвів –

Мабуть, ключик загубив.

А щоб ключик відшукати,

Треба нам навшпиньки стати

 

  1.        Робота з ПК
  1. На робочому диску D:/ створіть папку з назвою вашого міста.
  2. Перейминуйте створену папку Навчальна.
  3. Відкрийте папку Навчальна і створіть папку з назвою класу.
  4. Відкрийте папку з назвою класу і створіть власну папку і дайте їй назву – своє П.І.П.
  5. Відкрийте папку власну папку .
  6. Створіть ярлик вашої папки та винесіть його на робочий стіл

 

  1.     Гра

Гра 1. Учитель викликає двох-трьох учнів, тихенько говорить їм слово, пов'язане з будовою комп'ютера, а учні повинні без слів, тільки жестами пояснити класу, що це за слово (якщо учні не можуть самі виконати це завдання, учитель повинен допомогти).

Слова для гри: навушники, клавіатура, монітор.

У кінці гри нагадати, що інформація кодувалася й передавалася у вигляді жестів.

 

Гра 2. Мама поклала цукерки на 6 тарілочок: на першу - 1 цукерку, на кожну наступну - на 2 цукерки більше, ніж на попередню. «Здогадайтеся, як можна розділити їх між вами порівну, не знімаючи з тарілочок?», - сказала вона своїм трьом дочкам. Одна з дочок здогадалася. А ви?

 

 

  1. Контрольно-оцінювальний етап

 

Сьогодні ми з вами ознайомилися з комп’ютером та основами коректної роботи за комп’ютером.

Учитель оцінює роботу учнів на уроці

 

  1. Домашнє завдання

 

1. Вивчити терміни

2. §  

3. пит..

1

 

doc
Додано
14 квітня 2020
Переглядів
648
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку