: Види злочинів

Про матеріал
Семантизація лексичного матеріалу на тему ”Crimes and laws”, закріпити лексичні одиниці, вивчені раніше на тему «Злочин і покарання», тренувати учнів у побудові монологічних та діалогічних висловлювань, складанні речень за зразком. • розвиток кругозору та ерудиції учнів в опорі на знання, отримані на інших уроках; • розвиток загальнонавчальних та спеціальних навичок та умінь; • розвиток навичок самоконтролю та самостійної роботи; • розвиток емоційної та мотиваційної сфери особистості. 3) виховна мета: • сприяти осмисленню необхідності вивчення прав та обов'язків громадян, законів у сучасному світі; • виховувати культуру спілкування інтегрований урок удосконалення знань, умінь та навичок Форми, методи та технології роботи: • групова робота та робота в парах, фронтальна форма роботи; • пояснювально – ілюстративні та інтерактивні методи: «Мікрофон», «Застосування ІКТ», рольові ігри, «Мозковий штурм»; • Технологія співпраці, технологія критичного мислення. - Формування мотивації вивчення мови; формування комунікативної компетенції та загальнокультурної та етнічної ідентичності; - усвідомлення можливостей самореалізації засобами іноземної мови та прагнення до вдосконалення власної мовної культури загалом; - толерантне ставлення до проявів іншої культури та готовність відстоювати національні та загальнолюдські цінності, свою громадянську позицію. - розвиток комунікативної компетенції та дослідницьких навчальних дій; - вміння чітко визначати галузі знаного та незнаного; - уміння визначати завдання, розв'язання яких необхідне досягнення поставлених цілей, планувати дії, прогнозувати результати, аналізувати підсумки діяльності, робити висновки, вносити корективи, визначати нові цілі та завдання на основі результатів роботи; - Здійснення самоспостереження, самоконтролю, самооцінки в процесі комунікативної діяльності англійською мовою.
Перегляд файлу

 

 

 

Тема уроку:                       Види злочинів

Клас 11

 

    Мета уроку: підвищення мотивації до вивчення англійської мови, коротке ознайомлення з кримінальним кодексом, виховання моральної позиції учнів.

  

1) освітня мета:

• Семантизація лексичного матеріалу на тему ”Crimes and laws”, закріпити лексичні одиниці, вивчені раніше на тему «Злочин і покарання», тренувати учнів у побудові монологічних та діалогічних висловлювань, складанні речень за зразком.

2) розвивальна мета:

• розвиток кругозору та ерудиції учнів в опорі на знання, отримані на інших уроках;

• розвиток загальнонавчальних та спеціальних навичок та умінь;

• розвиток навичок самоконтролю та самостійної роботи;

• розвиток емоційної та мотиваційної сфери особистості.

3) виховна мета:

• сприяти осмисленню необхідності вивчення прав та обов'язків громадян, законів у сучасному світі;

• виховувати культуру спілкування.

 

Тип уроку: інтегрований урок удосконалення знань, умінь та навичок

Форми, методи та технології роботи:

• групова робота та робота в парах, фронтальна форма роботи;

• пояснювально – ілюстративні та інтерактивні методи: «Мікрофон», «Застосування ІКТ», рольові ігри, «Мозковий штурм»;

• Технологія співпраці, технологія критичного мислення.

 

Передбачуваних результатів навчання:

- Формування мотивації вивчення мови; формування комунікативної компетенції та загальнокультурної та етнічної ідентичності;

- усвідомлення можливостей самореалізації засобами іноземної мови та прагнення до вдосконалення власної мовної культури загалом;

- толерантне ставлення до проявів іншої культури та готовність відстоювати національні та загальнолюдські цінності, свою громадянську позицію.

- розвиток комунікативної компетенції та дослідницьких навчальних дій;

- вміння чітко визначати галузі знаного та незнаного;

- уміння визначати завдання, розв'язання яких необхідне досягнення поставлених цілей, планувати дії, прогнозувати результати, аналізувати підсумки діяльності, робити висновки, вносити корективи, визначати нові цілі та завдання на основі результатів роботи;

- Здійснення самоспостереження, самоконтролю, самооцінки в процесі комунікативної діяльності англійською мовою.

 

Хід уроку

 

1. Організаційний момент.

Teacher: Good morning. Nice to meet you. To we are going to continue speaking o different kinds of crimes. We will learn different types of crimes; we will visit the court and try ourselves as a judge. (слайд 1)

2. Введення у нову тематику. Активізація пізнавальної діяльності.

 Тут може бути кілька headlines з newspapers. I'd like you to read them and choose the one which is connected with a crime. Read it aloud. (Giving an opinion) (слайд 2)

 National Gallery Launches Bid to Buy the Titian

 Richard Aldington Dies 70

 Local Girl's Evidence Gets Mugger Two Years' Prison

 Concorde Lands at Heathrow

 Wave of Peace Action Swept the Nation

- What words can help us understand the theme? (evidence, prison)

- Яка дитина дитину є описаною в цьому ліжку?

- Is it serious or not?

- Is the punishment fair?

 1. Мовленнєва розминка.

а) Фронтальна робота (метод «Мозковий штурм»)

Teacher: Як ми говоримо про crimes, criminals and laws I want you to express your opinion and give your arguments “for” and “against” the following ideas written on the presentation. (слайд 3)

Crime is but inevitable social evil.

Число crimes committed в соціальній shows state of it.

The reason of many crimes committed by teenagers is the generation gap.

b) Групова робота (робота у співпраці)

Teacher: So, you agree that the relationships між parents and children influence children's behaviour. Але це не тільки умова, де teenagers and grown-ups commit crimes. And now I’d like you to find out some more reasons why they do this. (слайд 4)

(Pupils are divided in groups of three-four pupils. They are given a card).

WHY DO PEOPLE COMMIT CRIMES?

1.

2.

3.

Don’t forget to use some linking devices:

First of all, Secondly, Moreover, Besides, Finally

Time for discussion  3-4 min.

 

  • 1. Семантизація нового лексичного матеріалу.
  • a) Фонетична відпрацювання нових слів. (5 слайд)
  • Teacher: As there are many reasons why people commit crimes there different kinds of crimes. Look at the blackboard. (Нові слова будуть написані на дошці.

  • Murder -  [ ˈmɜːdə] вбивство
  • Shoplifting - [ 'ʃɒp‚lɪftɪŋ ] крадіжка у магазині
  • Burglary - ['bə:gləri ] крадіжка зі зломом
  • Arson - [ɑːsn̩] підпал

Kidnapping - [ ˈkɪd.næpɪŋ ] викрадення

• Blackmail - [ˈblækmeɪl] шантаж

• Drug Trafficking – торгівля наркотиками (оборот наркотиків)

• Pickpocketing – кишенькові крадіжки

• Hijacking - [ ˈhaɪ.dʒækɪŋ] викрадення

• Robbery-[ˈrɒb.ər.i] пограбування

• Fraud - [frɔːd] шахрайство

• Mugging - [ˈmʌɡɪŋ] хуліганство

• Forgery - [ ˈfɔː.dʒər.i ] of money and documents -підробка грошей-документів

 


A. Let’swork on our pronunciation and read the names of crimes and some more useful words on this topic in a proper way:

 

Pupils read the words one by one. Then after the teacher or after a pupil, then in pairs, then the teacher should listen to some students individually.

b) Робота в парах. (слайд 6, 7)

Teacher: To understand these words you have to complete the task. These are words and their definitions. Match them. You have 10-12 minutes.

 


1) MURDER

2) SHOPLIFTING

3) BURGLARY

4) ARSON

5) KIDNAPPING

6) BLACKMAIL

7) DRUG TRAFFICKING

8) PICKPOCKETING

9) HIJACKING

10) ROBBERY

11) FRAUD

12) MUGGING

13) FORGERY


 

 

a) killing someone

b) stealing things from shops, hiding them in your bags or under your clothes

c) stealing from someone’s home

d) setting fire to something in a criminal way

e) taking a person hostage( заложник) in exchange for money or other favours

f) threatening somebody to get money

g) dealing with drugs-buying and selling them

h) stealing things from somebody’s pocket or handbag

i) to use violence or threats to take control of a plane, ship

j) the crime of stealing things from a bank, shop etc, using violence

k) a method of illegally getting money from someone, by using clever and complicated methods

l) an attack on someone in which they are robbed in a public place

m) copying something, especially documents, painting or paper money illegally

 

 

 

 

1. Первинне закріплення та відпрацювання нового лексичного матеріалу. (Метод "Мікрофон")

А) Teacher: To see that you understand the meanings of these crimes I want you to read some sentences which describe different crimes and define them. You may discuss it with your partner. (слайди 8, 9)

 

Read the sentences and define the crime.

The boy would be harmed unless his parents paid the money.

She murdered him for his money.

Why do middle class women steal food from supermarkets?

Having made no profit that year, he set fire to his own factory.

People broke into our house and stole our video camera.

He threatened to tell the newspapers unless he got three thousand pounds.

The pilot was forced to take the plane to Tashkent.

 Тренування в мові раніше вивченого та нового лексичного матеріалу.Teacher:  Are criminals usually lucky? (Відповіді учнів). If they are not lucky they are arrested and taken to court. Their life usually depends on the decision of a judge and jury.

Спочатку учні виконують завдання на картках, потім вони витягують картку з одним із слів, читають пропозицію та показують на картині чи екрані, хто є хтось. На уроці спеціально намальовано картину судового засідання.

Now, таке a card, read the word, find the definition. (Робота з наочним матеріалом)

Who is a judge, a prosecutor?... 

C:\Users\user\Desktop\открытый урок\court-mn.jpg

1. The accused

a) sb who has been charged with committing a crime

2.A court reporter

b) a professional who decides how a criminal should be punished

3. A witness

c) a professional who speaks for the accused and advises him or her in court.

4. A policeman

d) sb who has seen a crime happen

5. Jury

e) a professional  who assists the lawyer of the accused

6. A judge

f) a group of people in court who decide if sb is innocent or guilty

7. A defense layer

g) sb. whose job is to arrest those who break the law.

8. A victim

h) a professional  who represents the state in court.

9. A prosecutor

i) sb who notes down what is said in court

10. A junior defense layer

j) sb who is robbed, burgled or kidnapped etc.

1a, 2i, 3d, 4g, 5f, 6b, 7c, 8j, 9h, 10e

 1. Закріплення вивченого матеріалу. Складання речень за зразком. (рольові ігри)

 

Imagine that you are a judge. You had to make up sentences using this words and expressions. 

. Учні складають пропозиції на зразок

I think murder is a serious offence. Someone who murders should be sentenced to ten years of prison. и т. д.


Murder                                                   to be sentenced to life imprisonment

Hijacking an aircraft                              to be sent to prison 

Kidnapping                                            to be fined a small/large amount of money

Littering                                                 to be given a suspended sentence

Writing graffiti                                      to be given a warning

Stealing a car

Stealing sweets                                          

Pick pocketing

Making noise late at night

Drinking alcohol in public places

 

 

 

Рефлексія

11. And now complete my phrase. I know you like to до таких exercises.

If you don't commit a crime, you won't get sent to prison.

If you don’t get sent to prison, you will…

 Далі учням пропонується створити власний ланцюжок речень. Кожну нову фразу, починаючи з кінця речення, використовуючи умовні речення 1 типу. Вчитель може сам зупинити чи закінчити ланцюжок у потрібний йому момент. Я на своєму уроці закінчила її словами “If you ….. you'll be happy. I hope that you’ll be happy”.

1. Підбиття підсумків уроку та пояснення домашнього завдання:

a) So, my friends. The most active group was… You are the winners. Do you have any questions? The it's time to give you your your home task. Ви повинні дізнатися про нові слова і зробити деякі sentences з ними.

b) І тепер ми будемо бачити ваші позначки для вашої роботи в природі. Your marks are…

2. Прощання: Thank you for the lesson and good-bye!

8. Домашнє завдання. Word formation.

Fill in the chart

Robbery

To rob

A robber

Murder

 

 A murderer

Shoplifting

 

 A shoplifter

Burglary

 

 A burglar

Arson

 

 An arsonist

Kidnapping

 

 A kidnapper

Hijacking

 

 A hijacker

Mugging

 

 A mugger

Forgery

 

 A forger

Make sentences with them using the phrases below:

is someone who takes things which do not belong to them.

is someone who sets fire to property on purpose.

is someone who takes a person by force and demands a ransom.

is someone who attacks people in the street in order to steal something.

is someone who breaks into people’s houses to steal things.

is someone who kills somebody on purpose

is someone who uses force to take control of a plane.

is someone who forges documents, paintings, etc.

is someone who steals something from shops.

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
11 листопада 2021
Переглядів
697
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку