Відкритий урок «Let`s compare different things!”»

Про матеріал
Мета уроку: • Практична: закріпити знання учнів з теми «Навколо міста»; навчати чітко висловлювати свої думки; тренувати навички мовленнєвої діяльність учнів, читання та аудіювання; • Освітня: ознайомити із особливістю творення ступенів порівняння прикметників; зацікавити учнів культурним спадком народу, мова якого вивчається • Розвиваюча: розвивати артикуляційний апарат, увагу, пам’ять, логічне мислення,вміння порівнювати та узагальнювати матеріал, що вивчається; розвивати вміння працювати в групах; розвивати вміння висловлювати свою думку англійською мовою • Виховна: виховувати почуття колективізму, моральні якості особистості, творчий потенціал, інтерес до вивчення англійської мови.
Перегляд файлу

Тема уроку  «Let`s compare different things!”»    

 

Мета уроку:

  • Практична: закріпити знання учнів з теми «Навколо міста»;  навчати чітко висловлювати свої думки; тренувати навички мовленнєвої діяльність учнів, читання та аудіювання;
  • Освітня: ознайомити із  особливістю творення ступенів порівняння прикметників; зацікавити учнів культурним спадком народу, мова якого вивчається
  • Розвиваюча:    розвивати артикуляційний апарат, увагу, пам’ять, логічне   мислення,вміння порівнювати та узагальнювати матеріал, що вивчається; розвивати вміння працювати в групах; розвивати вміння висловлювати свою думку англійською мовою
  • Виховна:  виховувати почуття колективізму, моральні якості особистості,  творчий потенціал, інтерес до вивчення англійської мови.

 

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: зображення громадських місць міста, схема утворення ступенів 

                       порівняння прикметників, картки зі словами для гри

                       «The mess», мікрофон, диск з презентацією уроку, роздатковий                     

                       матеріал, кросворд

 

Хід уроку

І. Організація учнів до уроку.( Слайд № 1)

- Good morning, children. I’m glad to see you. Sit down, please.

- Are you ready for the lesson? Let’s start our work.

- Today we have a guest on our lesson. Look, this is your friend Masha from the cartoon “Masha and The Bear”. (Слайд № 2)She wants to study English with us. So we must be active and clever during all our lesson.

 

 II. Мовленнєва зарядка.(Слайд № 3-4)

  • Let’s play a game “The microphone”
  • How are you today?
  • What is the weather like today?
  • How old are you?
  • What is your favourite lesson?
  • What is your favourite sport?
  • What is your hobby?
  • Where do you live?
  • What day is it today?
  • What date is it today? Write down it.

Ш.Фонетична  розминка (Слайд № 5)

IV. Основна частина уроку

  • Повідомлення теми та завдань уроку.

-We’ll fly with Masha to The English planet. Please, close your eyes. Let’s count from 5 to 1.(Слайд №6)

Open your eyes. We are at the English planet.

- На сьогоднішньому уроці ми повинні закріпити знання з теми  «Місто», повторити слова , ознайомитися  та навчитися утворювати ступені порівняння прикметниківнавчитися  та порівнювати предмети на англійській мові. (Слайд № 7-8)

Отже , давайте первіримо, як ви пам’ятаєте назви громадських місць у місті. Протягом уроку ми будемо збирати зірки, у кого їх буде якомога більше, той отримає більший бал за урок.

  • V.Перевірка домашнього завдання.

- At home you should make up, learn and act out the dialogues.(уч.розповідають діалоги)

  • Гра «Guess where am I?»(Слайд №9)
  • Римівка (вчитель читає римівку, а учні продовжують словами з теми)

Місто по англійськи…

Магазин! Водію, стоп!

Ми заходимо в цей …

Ногу він собі зламав і в лікарню він попав,

А лікарня, він сказав, по англійськи …

Книгу ти оцю бери

В бібліотеці …

Дерева квітнуть у саду. Гарно!

Сад по англійськи буде …

Вулицю назвали ..

Міккі Маус, Міккі Маус,

Де будинок твій? Де …

В школі вчора я заснув,

Школа по-англійськи …

  • Повторення вивченого матеріалу. Гра “The mess”- правила гри такі: у кожної команди  є частини зліва, що є назвами громадських місць, і   слід відшукати картку з частинкою слова, склавши його та переклавши у парі ви отримуєте додатковий бал. (Слайд №10)

 

Sh  op

Chur  ch

Ca  fe

Gall  ery

Cine  ma

Thea  tre

bus   stop

Ta  xi

Muse  um

concert  hall

Dis  co

Hos  pital

Tele  phone

Pa  rk

 

V. Мотивація вивчення нового матеріалу

1. Повторення  вивченого про прикметник як частину мови

 

1)Find the antоnуms.

 

Big                     slim

Long                  cold

Tall                    low

Fast                   sad 

Beautiful          dirty 

Funny                small

Clean                 ugly

Warm                slow

Fat                     short

 

2)Let, s play the rhymes. (Слайд №11)

 

Call                   big

Wrong              short

Bean                 funny

 Sunny              tall

Sort                   clean

Pig                    long

 

2. Розповідь вчителя.

-Діти, ми знаємо вже багато слів англійської мови і розуміємо, яка вона яскрава, динамічна та поетична. Але як нам висловити найменші віддтінки почуттів? Як сказати, що погода надворі напередодні свят чарівніша ніж будь коли? Що дівчинка за сусідній парті найгарніша у світі? Що домашнє завдання на сьогодні ви зробили краще? На допомогу у такому випадку нам прийдуть ступені порівняння прикметників – Degrees of Comparisons of Adjectives. Look at the white board, please!

 

2.  Пояснення функції цього явища.

- Masha has a tale for you. Look here.(Cлайд № 12-19)

   « Казка про ступені порівняння прикметників»

   Всі прикметники в англ.мові поділяються на три групи короткі, довгі і неправильні. Сьогодні  ми поговоримо про короткі прикметники.

 Отже  жили були короткі прикметники, які виражали ознаку предмета. Але їм захотілося більшого. Більш важливішого, казкового. Щоб вони могли розповісти, що деякі предмети більші, а деякі найбільші або найкращі. Тоді їм на допомогу прийшли суфікси –er і –est.

. Короткі прикметники – це односкладові і частково двоскладові. Встав собі суфікс  –er в кінці прикметника і став звучати як [ә]. Так вийшло нове значення:

Clever- cleverer-the cleverest

А в суфікса –est завдання складніше. Йому потрібно зробити прикметник най-най. Злякався суфікс –est, що він не справиться із завданням. І тоді йому на допомогу прийшов артикль the

An elephant is the strongest animal.

І був би казці кінець, але не все так просто. Двоє братів суфіксів –er і –est сказали прикметнику вивчити три орфографічних правила. 1-ше- якщо прикметник закінчується німою –е, тоді при додаванні –er і –est  німа –е не пишеться.

Large-larger-the largest

2-ге правило- якщо закінчується прикметник на приголосну, то при додаванні –er і –est  остання приголосна подвоюється.

Big-bigger-the biggest

А ось і 3-тє правило-якщо слово закінчується на –у, а перед нею стоїть приголосна, тоді при додаванні –er і –est , –у змінюється на і. А якщо перед –у стоїть голосна, то при додаванні  суфіксів –er і –est буква –у не змінюється. Happy-happier- the happiest.

Ось так і подружилися суфікси суфікси –er і –est з прикметниками. Суфікс –er порівнює предмети, а суфікс –est каже, що предмети най-най.

VI.  Робота над темою

  1. Розвиток  умінь письма

-Read and compare Degrees of Comparisons of Adjectives  Write down(Cлайд №21 )

Kind - … - …

Grey - … - …

     Wide - … - …

Little - … - …

Funny - … - …

Much - … - …

 

  1. Гра “Yes” or  “No” ? .(Cлайд № 22)

Ukraine is warmer than Africa.

Elephants are bigger than dogs.

February is the longest month of the year.

A mouse is smaller than a rabbit.

Carabas- Barabas is funnier than Buratino.

Baba-Yaga is the ugliest.

 

Фізкультхвилинка.   (Cлайд № 23)

- Our friend wants to play with us. Let’s sing “The Happy song” for her.  

 

   3. Розвиток  умінь усного мовлення .   (Cлайд № 25-29)

 

4.Аудіювання структури, що містить дане граматичне явище.

 

-Listen to the story “The Dearest Toy” and complete the sentences.

 

 

THE DEAREST TOY

When I was a little boy my grandpa came to visit us in the city. One day he took me to the toyshop. The best toys for me were to cars, of course. There were lots of toy cars in the shop. I took the green toy car and looked around. It was better than the yellow car but worse than the blue one. I took the blue car. Suddenly I saw the brown bike in the corner. I wanted to have a bike. Which Jone is better? The red bike was nicer than the brown one... Then my eye stopped at the beautiful kite. It was red and white. It was smaller than the yellow and green one next to it, but it was lighter and better. I liked it very much. My grandpa bought it for me. The next day we flew the kite with my grandpa. I remember that day. It was the best day in my life. And this kite was the dearest  toy for me. Now it is the oldest toy in my house but it’s still the best toy for my sons, too. We like flying it at weekends. At these moments I feel myself younger.

  1. When I was a small boy the best toys for me were (toy cars/ toy buses).
  2. The green toy car was (the best/ better) than the yellow one, but (worse/ the worst) than the blue toy car.
  3. The red bike was (the nicest/ nicer) than the brown bike.
  4. The red and white kite was (smaller/ the smallest) and (cheaper/ the cheapest) than the yellow and blue one.
  5. The day we flew the kite with my grandpa was (better/ the best) day in my life.
  6. The kite is the (dearer/ dearest) toy for my son.
  7. When we fly it at weekends I feel myself (young/ younger).

 

5. Розвиток  умінь читання

- Choose the correct sentence for each picture.

 

6.  Кросворд.

- Find the adjectives  

A

T

G

Q

G

P

J

F

A

T

O

S

T

R

O

N

G

X

T

B

U

W

A

Q

L

N

C

S

W

P

S

H

L

W

D

J

H

D

Y

G

H

C

L

E

A

N

A

Q

O

L

O

V

I

A

C

E

P

D

U

A

R

H

T

K

B

K

P

I

N

G

T

N

T

H

I

N

Y

V

G

S

I

X

L

U

G

E

Q

W

Z

M

R

O

E

M

F

R

F

L

W

F

 

IV. Підсумок уроку.

  • Що ми вивчали на уроці?
  • Що нового ви дізнались?
  • Чи сподобався вам урок?
  • Давайте пригадаємо, як утворюється вищий ступінь порівняння прикметників?(найвищий)

 

V.  Домашнє завдання.

-Your hometask is …                                    

docx
Додано
20 жовтня 2022
Переглядів
327
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку