Відкритий урок на тему "Зовнішність" в 4 класі с поглибленим вивченням англійської мови

Про матеріал

Матеріали до фестивалю педагогічної майстерності з теми

«Формування культури усного та писемного мовлення на начальному етапі вивчення іноземних мов як важливий фактор готовності учнів до взаємодії із соціумом в умовах європейської інтеграції»

Перегляд файлу

Херсонська спеціалізована І – ІІІ ступенів школа № 54 з поглибленим

вивченням іспанської та інших іноземних мов

Херсонської міської ради

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Матеріали до фестивалю педагогічної майстерності з теми

«Формування культури усного та писемного мовлення

на різних етапах вивчення іноземних мов як важливий фактор готовності учнів до взаємодії із соціумом

в умовах європейської інтеграції»

 

 

Урок англійської мови в 4-А класі з теми:

«Зовнішність»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                        Вчитель англійської мови,

 

                                                                                        Петровська В. С.

 

 

 

 

2017/2018 навчальний рік


Тема: «Зовнішність»

 

Цілі:

Освітні:      

  -  навчити учнів використовувати лексичні одиниці в усному та 

    писемному мовленні;

  - навчити учнів описувати себе та інших людей;

Практичні:    -  практикувати учнів у висловленні думок;

                      - практикувати учнів у читанні та перекладі;

      - практикувати учнів у аудіюванні

  • практикувати учнів у діалогічній (усній) та монологічній (усній та письмовій) діяльності;

Розвиваючі:   - розвивати критичне та логічне мислення учнів;

                      - розвивати пам’ять, увагу;

Виховні:        -  виховувати в учнів повагу до однокласників під час їх висловлювання;              

           - виховувати розуміння важливості оволодіння англійською

                            мовою і потреби користуватися нею як засобом спілкування.

 

Очікуваний результат: На кінець уроку учні вмітимуть описувати свою зовнішність та своїх друзів.

 

Обладнання: підручник, робочий зошит, флешкартки, роздатковий матеріал

 

 

 

Схематичний план уроку

 

Хід уроку

 

Етап. Мета. Прийом.

Зміст

Етап 1. Організація класу.

Мета: оголошення цілей уроку.

Прийом: вступне слово вчителя.

 

Етап 2. Мовленнєва розминка.  Повідомлення теми.

Мета: введення в атмосферу іншомовного мовлення

Прийом: «закінчи фразу»

 

 

Цей вид роботи був обраний для того, щоб учні пригадали слова і вирази з даної теми.

T: Today we are talking about our hair, eyes, body and ones of our friends. Сьогодні ми розмовляємо про наши волосі, глаза и тела, а також наших друзів. Тобто про зовнішність.

 

T: We have got a picture on the blackboard. Complete my sentences. This is a man. He is ...

Ss: He is … (tall, short, slim, handsome).

 

T: He has got…

Ss: He has got…(dark hair, fair hair).

 

T: This is a lady. She is …

Ss: She is …(tall, short, slim, fat, plump, beautiful).

 

T: She has got…

Ss: She has got …(dark hair, fair hair).

Етап 3. Лексична практика

Мета: розвиток навичок усного діалогічного мовленняусний опис

Прийом: цепочка

 

Цей вид роботи був обраний для того, щоб учні автоматизували фрази для опису зовнішності.

T: This is Manuel. What’s Manuel like?

S1: He is tall and slim. He has got dark hair and brown eyes. What’s Manuel like?

S2: He is tall and slim. He has got dark hair and brown eyes. What’s Manuel like?

 

 

Етап 4. Лексична практика. Опис друга.

Мета: Активізація мовленнєвих навичок

Прийом: усне монологічне мовлення

 

Цей вид роботи був обраний для того, щоб учні навчилися пов'язано, в 3-4 реченнях описувати зовнішність свого друга. Тут був обраний особистісний підхід, пов'язаний з позитивними емоційними переживаннями учня, що дозволяє краще закріпити матеріал.

T: Look at this photo. This is Natasha. Natasha and I are friends. She is tall and slim. She has got fair hair and brown eyes.

I’ve got something for you.

S1: What is it?

T: It’s a photo of you and your friend. Tell us about your friend.

S1: This is Oleg. Oleg and I are friends. He is tall and slim. He has got fair hair and brown eyes.

 

 

 

Етап 5. Аудіювання   (відео Welcome 2 Unit 1 Lesson 3, ex 1)

Мета: розвиток навичок аудіювання

Прийом: самостійне виконання з подальшою перевіркою разом

Попередній показ відео дозволяє створити картинку в уяві учня. Це полегшує сприйняття на слух під час другого прослуховування.

 

T: -Now it’s time to watch a video.

     -Open your PBs at page 8. Now listen again and circle the correct word.

     - Yura, Katya and Ruslan, come to the blackboard, please. Circle the words on the blackboard.

 

 

 

Етап 6. Читання тексту мовчки, відповідь на питання (PB, p. 8, ex. 2)

Мета: розвиток мовленнєвих умінь

Прийом: читання мовчки, знаходження відповідей на питання

 

T: Now look at ex. 2. We have got questions in ex. 2. Read about Danielle and answer.

 

Етап 7. Письмо

Мета: розвиток навичок письма

Прийом: читання та самостійне письмо з опорою

 

Після того, як учні виконали вправу з опорним текстом, вони писали свій лист за зразком, вставляючи пропущені слова для опису себе.

T: Now you have got your e-mail. Write about you.

Етап 8. Діалогічне мовлення (PB, p. 8, ex. 4)

Мета: розвиток навичок діалогічного мовлення

Прийом: надання відповідей с опорою

T: Oleg, come to the blackboard with you e-mail. You, guys, look at ex. 4. Ask Oleg the questions.

 

- What are you like? – We have got one more question.

 

Етап 9.

Повідомлення домашнього завдання.

 

 

T: Well done. You were great. Now it’s time for your home task:  Boys, you are Supermen. Girls, you are Cinderellas. Write about you at home.

Етап 10. Підбиття підсумків

 

 

T: So, what can we do now? Итак, що ми вміємо робити зараз? - Описувати людей. We can talk about people’s appearance.

Ss: We can talk about people’s appearance.

T: What marks have your got?

 

doc
Додано
12 квітня 2018
Переглядів
1390
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку