4 клас
План відкритого уроку
Тема: Транспорт
Мета: - Активізувати навички усного мовлення, письма та
граматики ( ступені порівняння прикметників ).
- Навчити дітей розрізняти наземний, повітряний,
водний транспорт.
Обладнання: підручник ( Fly High 4 ), картинки по темі,картки із завданнями, таблиця
ст. порівняння прикметників, презентація, пісня
,, How do you come to school ?,, ,,The wheels on the bus ,,.
Х І Д У Р О К У
Ⅰ. Оргмомент. Greeting. Оголошення теми і мети уроку.
Good morning,children! How are you today? Today we are going to speak about transport.We will
read,write and speak English,to the end of our lesson you will know much about transport.
Ⅱ. Фонетична зарядка ( reading rules ) ai motorbike, nice, fine
i
i big, helicopter, fire engine
Учні повторюють правила читання та називають слова з теми транспорт за правилами читання у відкритому та закритому складі.
Ⅲ. Аудіювання ( пісня ,, How do you come to school ? ,, ).Учні співають пісню та повторюють види транспорту по пісні
Ⅳ. Мовленнєва зарядка. Answer the question: How do you come to school ? Учні розповідають яким видом транспорту вони дістаються до школи.І come to school by car,by bus,by taxi,on foot.
Ⅴ. Let’s play the game ,, Snowball ,, ( transport )Учні називають по черзі види транспорту,повторюючи названий попереду вид транспорту.
Ⅵ. Перегляд відео ,, We can travel ,,.
Ⅶ. Mind – map : on road _ in air _ on land _ on water_ .Учні виходять до дошки,беруть картинку та приклеюють на дошку,відповідно до виду транспорту ( наземного,водного,повітряного)
Ⅷ.Перевірка домашнього завдання РВр. 64, 65 ( читання , виконання впр. 1 ст. 65 )Учні прослуховують,читають та виконують завдання після читання тексту.
Ⅸ. Повторення правила по граматичній таблиці( ступені порівняння односкладових прикметників ). Перегляд відео – презентації.
Ⅹ.Письмо. Виконання завдання з відео презентації. Учні розкривають дужки та вживають вищий чи найвищий ступінь порівняння прикметників.The triangle is bigger than the circle.The circle is smaller than the triangle.The cube is the biggest.
Ⅺ Робота в групах.Учнів розділяють на 2 групи,згідно складеної картинки (машинка та грузовик)
Ⅻ Діалогічне мовлення. Гра “Onion Rings “ Учні утворюють 2 кола,перше коло запитує: - How do you come to school? What is your favourite transport? Друге коло відповідає на запитання: І сome to school by…My favourite transport is a… Потім діти міняють коло,ті хто запитував відповідають,і навпаки ті,хто відповідав запитують
ⅫⅠ Усне мовлення.Учні у групах складають слова та називають їх ( van,car,scooter,motorbike,helicopter,plane,fire engine )
ⅩⅣ Групова робота.Учні складають із поданих слів речення.: How do you come to school? My favourite transport is a car.
ⅩⅤ Say true or false
Helicopters are bigger than cars.(True)
Cars are slower than bikes (False)
Motorbikes are faster than bikes (True)
Scooters are smaller than vans (True)
ⅩⅥ Підведення підсумків.Д.з
Thank you for the lesson.You worked very well.What activity did you like the best? Your homework will be: repeat the rule about adjectives.You are free.
В І Д К Р И Т И Й У Р О К
з англійської мови за темою ,, Транспорт ,,
у 4 класі
Вчитель : Гнатченко М.М.
02.02.2021 р.